Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Bike24 mają.taniej, w rosebikes też.
  3. Ten gość wciąż mnie zaskakuje. Self Portrait · Chilly Gonzales The Grudge (Live) · Chilly Gonzales
  4. Dzisiaj
  5. Bliitz - 16302 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 14806 km (mtb, szosa + trenażer) [9696 km outdoor] bashey_pl - 8701 km (cross 3.3kkm, gravel 3.5kkm trenażer 1.9kkm) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 6856km (szosa, MTB) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 4225 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3973 km dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 2833 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) revolta - 2340 km ( MTB ) Sansei6 - 2105 km (MTB) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) JWO - 1966 km (MTB) Cross90 - 1304 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  6. Zachód słońca w okolicach Rio De Janeiro. Na pierwszym planie brazylijski las deszczowy, z tyłu, na tle słońca, największa na świecie rzeźba roweru full suspension. Jezuska już nie mają największego, to poszli w innym kierunku. A to co widać na górze to nie liście, a opad z chemtrails rozsianych przez rejsowy samolot Pcim Dolny - Pcim górny, z międzylądowaniem właśnie w Rio.
  7. Kilka Wat tu, kilka Wat tam i się robi różnica;) ale na poważnie: różnicę czuć nawet jak się kręci "na pusto" kiedy mamy rower do góry kołami. Czuć jak cały napęd ciężej pracuje. Z jednej strony można by powiedzieć że to tylko przy skrajnym przełożeniu i że znaczenie jest marginalne. Ale ja ostatnio zacząłem się bawić w podjeżdżanie I kiedy mam wbite przełożenie 51zębów to znaczy że właśnie cisnę pod górę ile fabryka dała, a wtedy te parę wat może być różnicą między podjeżdżaniem a podchodzeniem pod wzniesienie Generalnie napęd 1x12 ma moim zdaniem więcej zalet niż wad. Ale wybierając rower trzeba być świadomym do czego go będziesz używał i jaką specyfikę mają różne komponenty
  8. Dziś była tradycyjna, rodzinna wycieczka po Suwalszczyźnie z objechaniem Wigier. 120km i 1000m podjazdu. Żona zadowolona, córka zadowolona i ja zadowolony. Było kąpanie w jeziorze, lody i kilka zjazdów w stylu gravelduro .
  9. A podrzucisz jakiś link do tego niemca? Czyżby Bike Discount? Tak na przyszłość będę mieć. Z góry podziękuję kolego
  10. Jako były użytkownik opon Maxxis Ikon potwierdzam że na pewno ich wymiana przy użytkowaniu krossowo/gravelowym to bardzo dobra decyzja. U mnie też G-One Allround tyle że 29x2.25 (i w bonusie z paskiem odblaskowym..).
  11. Reba 2013-2025 w środku prawie się nie zmiła i oringi pasują. Zmieniły się od bodajże boostowej A8 dolne golenie w których zaczęto stosować bezkołnierzowe kurzówki. Upgrade kit opisany jako ultra low friction występuje tylko w wersji bez kołnierza. Od niepamiętnych czasów kupuję takie rzeczy tylko u niemca - zawsze dobrze opisane i zwyle sporo tańsze niż w polandii.
  12. Bo po lewej kukurydza.
  13. Nie wiem czy mogę tu linka z alledrogo wkleić, ale wrzucę: https://allegro.pl/oferta/rock-shox-zestaw-uszczelek-upgrade-kit-32mm-13011152668?srsltid=AfmBOorMYEs0lKbx5kBEQdf-MIdmSFdZb-iivpCPeQ_Xk22N-HiqGBNg no na zdjęciach niby bez kołnierza A wcześniej zamówiłem to: https://allegro.pl/oferta/rock-shox-zestaw-uszczelek-kurzowych-upgrade-kit-12195950177 zdjecia nawet te same, też bez kołnierza Natomiast zestaw który kupiłem na samym początku, do dużego serwisu 200h, to wg Trailhead to: 00.4315.032.632, ale w nim wszystko pasowało, każdy oring oprócz uszczlek kurzowych. i teraz to już w ogóle na przyszłośc nie wiem który zestaw mam zamówić aby w jednym było wszystko . Obstawiam taki https://allegro.pl/produkt/amortyzator-przedni-rockshox-reba-a7-80-100mm-26-27-5-29-100-140-mm-enduro-774c5a67-b5c0-4038-964b-eb1a5f7bace8?offerId=16121980902
  14. Powitoł Bo z Dzieciarami po wsi
  15. Tak z kołnierzami przyszły. No ręce mi opadły... Szukam zestawu bez kołnierza, ale niebardzo idzie znaleźć.
  16. Z kołnierzami przyszly? Są tylko 2 rodzaje (jesli chodzi o pasowanie) 32mm do RS. Odnośnie zakresu pracy tłumika to.najpierw shaft olejowy wciskasz żeby wystawał tyle co powietrzny i dopiero z tej pozycji jeszcze 10cm ma pracować.
  17. Elektrykiem czy zwykłym? Bo jak zwykłym to szacun! Żelazne kopyta
  18. Ja kupiłem tutaj (bez manetki blokady): Amortyzowany SPINNER 300-29er AIR CZARNY - bikemia.com Te z manetką na goleni miał rowerowyraj, jedna sztuka na allegro jeszcze jest: SPINNER 29'' 300 AIR RLC 100mm 1i1/8'' 1.9kg MTB - 12256145305 - Allegro Więcej niż te 400-500zł to chyba już za to nie warto dać, choć widzę nawet wersję z rurą tapered i w komplecie z manetką od cyclosport : WIDELEC AMORTYZOWANY 29" SPINNER 30 - 5905274005889 - 13539578993 - Allegro Moim zdaniem dwie największe wady tego amortyzatora to duże luzy na goleniach i stukanie tłumika odbicia przy ustawieniu pokrętła już na 4-5 "klik." Ja jeżdżę obecnie na drugim, gdzie bujanie jest duże, ale widelec jest dość czuły i czuć, że pracuje i wybiera nawet niewielkie nierówności. Niestety, przez te luzy na goleniach każde bardziej gwałtowne hamowanie to "podwijanie się widelca", a precyzja sterowania jest kiepska, bo ma się odczucie pływania punktu kontaktu opony z nawierzchnią. Można przywyknąć, ale nie bardzo sobie wyobrażam techniczną jazdę w trudnym terenie po korzeniach i kamieniach. Dlatego w trudny teren na razie mnie nie ciągnie. Dla mnie ten rower to obecnie taki bardziej komfortowy cross, na szuter i dziurawy asfalt. Jest szybki, amortyzacja daje sporą poprawę komfortu, a zbytnio nie przeszkadza. Choć i tak nie mogę się do końca przyzwyczaić do zmiany geometrii nawet podczas zwykłego wchodzenia w zakręty w przechyle, bo tu też przód przysiada i wszystkie kąty i ostatecznie efektywny trail się zmieniają. Hamowanie to też spore nurkowanie przodu. Kilkadziesiąt lat na sztywnym zrobiło swoje i dla mnie bardziej naturalne jest zachowanie sztywnego widelca. Czuję po czym jadę, kierownica stanowi solidny punkt podparcia, każde depnięcie powoduje wyrywanie roweru do przodu, a nie przysiadanie, co w tym przypadku ma miejsce nawet na siedząco. Choć w pewnym sensie wygładza to pedałowanie i chyba łatwiej pokonać martwy punkt na twardym biegu, bo cały rower się trochę poddaje i ucieka spod stopy, by za chwilę się podnieść i oddać część energii (oczywiście z jakąś stratą). Jak wspominałem, jest to bardziej dokuczliwe subiektywnie, bo obiektywnie wręcz na szybkości jakbym nieco zyskał.
  19. Cześć, czy jest ktoś kto miał styczność z tymi oponami? Zastanawiam się czy wejdą do mojej szosy, Trek Domane Al3 2019 szczękowy. Poniżej link do aukcji https://allegro.pl/oferta/opona-vittoria-zaffiro-v-700x30-czarna-drut-16223958204
  20. Pewnie chodzi o małą ilość szprych. Nic mądrzejszego mi nie przychodzi do głowy. Mam te koła w gravelu. One wg mnie są dość delkatne, choć opinie bywają różne.
  21. Z ciekawości spytam ile taki amor kosztuje do dużego koła? Mój młody ma takiego samego Spinnera bez manetki w 24", ale kupowałem go dawno temu i nawet nie pamiętam ówczesnej ceny rynkowej.
  22. Witam Mam probelem z rozłączaniem się baterii podczas jazdy, w silniku Bosch preformance CX4, wyświetla się błąd 610 i rower przestaje ciągnąć przez 5 sek poczym włacza sie na 8-10 sek i ponownie wspomaga. Bateria wymieniona na nową instalacja sprawdzona, czy miał ktoś podobny przypadek?
  23. Przyszły mi uszczelki, i znowu nie te. I numer seryjny zestawu taki jak w serwisówce. Jestem już załamany.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...