Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie twierdze że twój amortyzator jest podróbą ale jeśli ktoś potrafiłby podrobić cały amortyzator to przepisanie kodu z naklejki nie jest ponad ich możliwości.
  3. https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-dartmoor-e-thunderbird-cf-12993249573 Znalazłem na allegro, rozmiar L bo pisałem do chłopaków, ja mam 186cm wzrostu więc powinien się nadać, jak się mają dzisiejsze darty do innych firm jak focus,cube,kross itp..? O silnikach poczytam w necie ale jak sie ma jakość tych karbonowych ram, ktoś coś wie ?
  4. Dzisiaj
  5. Jak dopiero zaczynasz i chcesz poprawić kondycję, to najważniejsze to regularność, a nie od razu katowanie się jak zawodowiec. Na początek wystarczą spacery, marszobiegi, trochę roweru stacjonarnego albo orbitreka – najlepiej 3–4 razy w tygodniu po 30–40 minut. Dobrze też dorzucić proste ćwiczenia ogólnorozwojowe jak przysiady, wykroki, plank, pajacyki. A jak chodzi o sprzęt, to serio polecam zajrzeć do sport-fizjo – mają super jakości bieżnie i rowerki do domu, nie takie plastiki jak z marketu. Do tego dobre maty treningowe (porządne, grube, nie zwijają się na rogach) i lekkie hantle, idealne dla początkujących. Jak się człowiek dobrze wyposaży, to i motywacja rośnie, bo wszystko działa jak trzeba i nie zniechęca.
  6. wr81

    [Rama] Jaka rama pod budowę MTB 29?

    Jak napisano powyżej jak najbardziej kompatybilna z napędami 1x12 Shimano i starszymi SRAMA (hak nie kompatybilny np. z AXS T-type). Myślę że w tym wpisie chodziło bardziej o napęd 1x bez przerzutki z przodu.
  7. Mam możliwość kupna Cube Reaction C:62 Pro, rozmiar S, koła 29", nowy, sprowadzany z Niemczech, za ok. 6500 zł. Niestety... nie wiem dokładnie, który to model, a jest różnica w osprzęcie: https://skiteam.pl/rowery-cube-2025/9206-rower-cube-845200-reaction-c-62-pro-4054571473233.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=17620163168&gclid=CjwKCAjw1dLDBhBoEiwAQNRiQfOrMzA0zY93I9DvxYqAkO1achyHd15IHzAQ3o7oMQDmhH69xid8phoCABAQAvD_BwE czy https://rowerycube.pl/rowery-gorskie-mtb/6220-rower-cube-616110-reaction-c-62-pro-4054571386915.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[PMAX] - Rowery&gad_source=1&gad_campaignid=16823620966&gclid=CjwKCAjw1dLDBhBoEiwAQNRiQegitlp2rVBrr1dhZJdaQ3kYo0Aw5rZ2eYTZhBB2g0MhMMoFRiKevBoC_90QAvD_BwE Niezależnie od modelu, cena za jaką mogę go nabyć jest atrakcyjna. Nie miałam do tej pory styczności z ramą karbonową, czy warto tyle płacić? Rower na ramie aluminiowej można nabyć za ok. 3500 zł, różnica w wadze to 2-3 kg. Szukam roweru MTB, na wszelakie trasy. Mieszkam w miasteczku gdzie 1 km w prawo mam lasy (drogi utwardzone, szutrowe, piaszczyste), a 1 km w lewo mam rzekę (tereny nad rzeką: drogi kamieniste, wały, drogi piaskowe), dodatkowo dużo dróg rowerowych urządzonych. Plus zdarzają mi się wypady na wycieczki rowerowe w miejsca takie jak np. Kampinos. Z racji tego, że obecnie jeżdżę na rowerze miejskim (3 przełożenia) z wielu potencjalnych tras rezygnuje. Byłby używany z takim samym natężeniem na urządzonych drogach co na bardziej wymagającym terenie. Proszę o opinię, czy Cube Reaction C:62 Pro z ramą karbonową jest godny uwagi? W necie można znaleźć opinie negatywne, a ja jestem zielona jak szczypiorek. I czy ten osprzęt jednego lub drugiego jest adekwatny do ceny? i godny uwagi? Pierwotne założenie miałam takie żeby wydać max 5000 zł, ale może warto dołożyć? Doradźcie proszę. Thank you from the mountain🙂
  8. No i finalnie zaskoczenie. Odwaliło mi i kupiłem 1040 😂 Jak szaleć to szaleć. W sumie lepiej raz a dobrze niż kombinować.
  9. Może i leży ale nie u mnie już Ktoś przygarnął.
  10. Bo Czarny Staw tylko dla mnie.
  11. temat pewnie daaaawno przeterminowany, ale zapytać nie zawadzi: leży i czeka na kupca?
  12. Mi się udało kupić MXA1 w tej samej cenie 9999 i wszystko działa póki co po odebraniu z serwisu.
  13. Mocowanie manetki i-spec. Rama ma oznaczenie rozmiaru (w moim przypadku XXL) tak jak na stronie BIG.NINE TR LIMITED 25 - MERIDA BIKES. Rower z mocowaniem pod fotelik Polisport (ok. 450g), z koszykiem na bidon ZEFAL Z Adventure Cage (88g) , pancerną dętką z tyłu (Pirelli 2,4-2,6") (290g), pedałami SPD M540 (360g) oraz mocowaniem na telefon na mostku (48g) waży 14,6kg. Fabrycznie są dętki Maxxis UltraLight. Rozmiar L jest w pełni prawidłowy do Twojego wzrostu.
  14. Ad.1 Hamulce właśnie mnie przekonują do tego modelu, ponieważ wymiana całych hamulców i tarcz to już jest spory koszt i robota. Ad.2 Dokupiłbym manetke XT (tanie upgrade) jakie jest mocowanie tej manetki? Ad.3 Ja będę również jeździł po asfalcie, dlatego chciałbym 32T Główne pytanie o rozmiar, czy możesz sprawdzić czy masz na ramie podane cale? Bo mam taka oferte z Allegro i wg ich sklepu 17" to rozmiar L (taki potrzebuję) mam 180cm. https://allegro.pl/oferta/big-nine-tr-limited-17543283812?context=47f3b9fc8c28d2f0cc553f3bc9051fcbb471a93bcfda76f8e9abb578208d34401341a9376140dedca57957e3f832485d26a5fa61f9557673baee19bf3e936e47ae4c7946595c8cfc06a94c5ee2cd032229cd5b376e028a793d9926ac79e48f9c5757f3ae48b55ff9c578ce50a6fe4957b81779aabac3e0bba1eaa33e553ab57b9b7d7a1bdc234520ab4de21ecf38f8ce&sellerHasChanged=false&fromVariant=17543158311 Dziękuję Ci za porady, czytałem twój watek o rowerze, ponieważ ten model nie jest zbyt popularny, mało o nim informacji w sieci. jak kolor wygląda na żywo? i jak waga roweru?
  15. Jako użytkownik Merida Big Nine TR Limited, wskażę może preferencje i odczucia; 1. Hamulce na poziomie Deore (wymóg obsługi jednym palcem), również byłyby wystarczające (ważę obecnie ok. 92kg). Z tarcz 180/180 już bym nie zrezygnował. 2. Przerzutka tylna na poziomie Deore byłaby wystarczająca, jest XT fajnie, jednak aby wykorzystać to potencjalne XT wskazana byłaby manetka XT, a jest Deore. 3. W mojej Meridzie zmieniłem przednią zębatkę z 32T na 30T, ponieważ brakowało mi miękkich przełożeń i do tej pory nigdy nie zabrakło mi biegów w dolnym zakresie - rower wykorzystuję tylko w terenie. 4. DUŻY minus za pancerze prowadzone przez główkę sterów - u mnie są już przetarcia i uszkodzenia. 😡 5. Amortyzator jak i sztyca regulowana są proste w serwisie. W zakresie amortyzatora, dla mnie jego praca jest zbyt liniowa (brakuje utwardzenia pod koniec skoku, będę końcem lipca robił serwis i zobaczę jak będzie na "świeżym"). 6. Lakier na ramie odporny na uderzenia i zarysowania! Duża ilość punktów montażowych pod bidon i akcesoria. Prowadzenia linek wewnątrz ramy w taki sposób, że nie będzie problemów w przypadku przeciągania nowych. Dodatkowo Merida dodaje pod siodłem multitool. 7. Sztyca w rozmiar XL i XXL z droperem o skoku 170mm. W zakresie TREK'a: - wady: hamulce MT 410, opony 2,2" (mój osobisty wymóg minimum 2,4"), obręcze 23mm (Merida 25mm i mój osobisty wymóg), - zalety: klasę wyżej napęd (SLX),
  16. Jednemu pasuje innemu nie. Analogicznie jak z typem roweru. Jeden woli MTB inny gravela
  17. Obecnie chyba zostały 2 rowery do wyboru, oglądałem Kellysa Gate 70 (prawie to samo co 90) jakoś rama nie przypadła mi do gustu, ma wywłaszczenia i jakby nalepki nawet na górnych widelcach. Merida wydaje się najlepszym środkiem, ma najlepsze hamulce, zębatkę 32T i blokadę amortyzatora na kierownicy, pytanie czy dostane rozmiar L za 6000zł. Druga opcja to Trek, kosztuje obecnie 5400zł, wiec zostaje 600zł na modyfikacje, ale... Trek nie ma blokady na kierownicy, ma gorsze hamulce, opony też takie sobie, węższe obręcze kół, no i przednią zębatke tylko 30T co może byc zbyt mało do jazdy głównie po płaskim. Jaka jest różnica w amortyzatorach? Manitou Machete Comp 120 vs Rockshox recon gold rl 120 ? Która marka jest według was lepsza, Merida czy Trek?
  18. Z własnego doświadczenia kupowania roweru pod 155 cm powiem, że bardzo ciężko dostać ramę XS do przymiarki w sklepie. U mnie skończyło się na mierzeniu kilku S-ek (np. Dual Sporta 2025, rama taka sama jak w FX 2025, minimalna różnica geometrii ze względu na rożne koła), porównaniem kilku innych ram na https://bikeinsights.com i ostatecznie zamówiłam trochę w ciemno Treka FX 3 Disc 2023 za 3380 zł. W ramach ciekawostki, Trek FX 3 Disc 2023 w rozmiarze XS wygląda następująco (zdjęcie z internetu):
  19. Stromizny wszędzie są mniej więcej takie same a problemem jest długość najazdu. Im wyżej tym dłużej czyli na większej patelni z przodu będzie ciężej kondycyjnie ale im niżej tym większa szansa na "przepchnięcie' podjazdu na twardszym bo jest krótki. Raczej też oto chodziło @uzu i co do zasady jak najbardziej ma rację.
  20. Cześć wie ktoś może jaki hak do przerzutki powinienem kupić w krossie Vento CX 4.0? z góry dziękuję za pomoc
  21. Bo nie zdążyłem dojechać pod wiaty, a drzewa w końcu też przemokły:
  22. Pleciesz pan bzdury. Wysokość nie determinuje jak stromy jest teren. Można mieć nieprzekraczający 100m ale nachylenia po kilkanaście i więcej %, można mieć 600m i nachylenia nieprzekraczające 10%. Z uwagą o offsecie i grubości zębatki. Ja oryginalnie mam 32z 3mm, nie popatrzyłem przy kupowaniu nowej i wziąłem 34z 6mm. Weszła, choć mocno na styk. Wniosek taki, że rama prawdopodobnie przyjmie 36z 0mm, choć producent podaje maks 34z.
  23. Znak dzisiejszych czasów .....jak GPT czy inny Copilot coś napisze to jest to świętość .... Głupoty pisze w tym wypadku. Edit : i uczymy typka
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...