skarkop Napisano wczoraj o 12:55 Napisano wczoraj o 12:55 Od zakupu roweru Indiana e-MTB 4.0 rok temu był on już drugi raz w serwisie gwarancyjnym, ale tym razem nie tylko go nie naprawili, ale jeszcze kazali zapłacić 200zł za transport. Inna sprawa, że oddałem rower do zapłaconego dodatkowo (300zł) przy zakupie przeglądu, podczas którego serwis sklepowy nie potrafił naprawić manetki blokującej amortyzator. Serwisant stwierdził, że skoro jest gwarancja to trzeba odesłać do serwisu. Tam okazało się, że nie da się blokować z powodu krzywego widelca i za naprawę chcieli 1200zł! Nie zgodziłem się, więc musiałem zapłacić za transport roweru, który oddałem tylko do przeglądu. Rowerem jeździ nastolatka i nie ma on nawet rysy, więc albo ten widelec był już uszkodzony przy zakupie, albo sprzedają totalny złom. Rower jeździł tylko po chodnikach. Miałem nie jedną wywrotkę na swoich rowerach i nigdy nie udało mi się skrzywić widelca. Podsumowując odradzam zakupy w tym sklepie, szczególnie płacić za dodatkowe przeglądy, bo są one po to, żeby okradać kupującego. Unikajcie też rowerów Indiana, bo złożone są pewnie z wybrakowanych części. Cytuj
chudzinki Napisano wczoraj o 13:09 Napisano wczoraj o 13:09 Wystarczy rzucić okiem na specyfikację żeby ogólnie unikać takiego chłamu bez względu na sprzedającego... Ale w Media przynajmniej pompka 40% taniej 😀. A jeżeli uważasz, że zapłaciłeś za coś za co nie powinieneś to zgłoś sprawę do UOKIK. 1 Cytuj
Greg1 Napisano wczoraj o 13:36 Napisano wczoraj o 13:36 40 minut temu, skarkop napisał: Rowerem jeździ nastolatka [...] tylko po chodnikach No to ładnie, przyznanie się do popełniania wykroczenia w pierwszym poście 😁 1 Cytuj
skarkop Napisano wczoraj o 14:54 Autor Napisano wczoraj o 14:54 Cytat No to ładnie, przyznanie się do popełniania wykroczenia w pierwszym poście 😁 Miało to zabrzmieć, że nie po terenie. Nie łap mnie za słówka 😛 1 Cytuj
KSikorski Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu Cóż, rowery kupuje się w sklepach rowerowych. Jeśli potrafi się ogarniać rowery samemu to można kupić wysyłkowo. Jeśli nie potrafi się samodzielnie ogarniać roweru to należy kupić w wyższej cenie w lokalnym sklepie z dobrym serwisem i obsługą posprzedażową. Jeśli chcesz zatrzymać ten rower to kup na przykład taki amortyzator: (blokada na goleni) https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-lo-r-air-29-cali-czarny-mat-2024/761 lub taki (blokada z kierownicy) https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-rl-r-29-air-czarny-mat-2024/764 Do tego komplet sensownych kół, bo te co masz długo nie przeżyją: https://allegro.pl/oferta/kola-rowerowe-mtb-29-shimano-wh-mt500-qr-9mm-komplet-17663383784 Toczenie walk gwarancyjnych o widelec klasy suntour xce i podobne jest stratą czasu i energii, nawet jak by mieli wymienić na nowy. Cytuj
skarkop Napisano 9 godzin temu Autor Napisano 9 godzin temu Rower kupiłem dziecku, żeby jeździło do szkoły. Nie wymagam za dużo od roweru za 6tys, ale chodziło tu o oddanie roweru do opłaconego wcześniej przeglądu i każą zapłacić 200zł za transport. Serwis sklepowy powinien zauważyć wadę, a nie wysyłać do gwaranta i zrzucać koszty transportu na mnie. I nie chodzi tu o te kilka złoty tylko o zasady. Stracili klienta, który wydał przez 2 ostatnie lata prawie 40tys. u nich. Poza przesmarowaniem łańcucha serwis sklepowy chyba nic więcej nie potrafi. Cytuj
KSikorski Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Cytat Poza przesmarowaniem łańcucha serwis sklepowy chyba nic więcej nie potrafi. Dlatego właśnie należy kupować w sklepach rowerowych 😉 Z resztą sam napisałeś, że odradzasz media expert. Dotyczy to wszystkich marketów, z pewnymi wyjątkami dotyczącymi decathlonu, ale tam też w ogólności radzą sobie co najwyżej przeciętnie. Cytuj
Turysta05 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu To co piszesz @skarkop to przeczy ogólnie przyjętym zasadom napraw gwarancyjnych, aż trudno w to uwierzyć: W dniu 13.10.2025 o 14:55, skarkop napisał: Od zakupu roweru Indiana e-MTB 4.0 rok temu był on już drugi raz w serwisie gwarancyjnym, ale tym razem nie tylko go nie naprawili, ale jeszcze kazali zapłacić 200zł za transport.... Skąd ta opłata za transport😲 W dniu 13.10.2025 o 14:55, skarkop napisał: Serwisant stwierdził, że skoro jest gwarancja to trzeba odesłać do serwisu. Tam okazało się, że nie da się blokować z powodu krzywego widelca i za naprawę chcieli 1200zł! Jak to, za naprawę gwarancyjną 1200zł? Nic innego, jak tylko zgłosić sprawę: W dniu 13.10.2025 o 15:09, chudzinki napisał: A jeżeli uważasz, że zapłaciłeś za coś za co nie powinieneś to zgłoś sprawę do UOKIK. Ja tylko raz miałem konieczność😡 oddania roweru do naprawy gwarancyjnej, chociaż okazji było więcej, ale z pierdołami nie będę latał do serwisu😉. Parę lat temu kupiłem w Auchan podczas jesiennej wyprzedaży dwa rowery dla rodziny (taniocha😄) Jeden miał awarię amortyzatora, zatarł się i stoi. Oddałem rower w sklepie przy stoisku obsługi klienta, a za 2 tygodnie odebrałem w tym stoisku naprawiony. Przyjechał z innym amortyzatorem i dowiedziałem się, że ten amortyzator kosztował więcej niż zapłaciłem za cały rower😲😂, to były czasy gdy nawet kowadła Suntoura kosztowały drogo. Tym "wadliwym"😂😂😂 rowerem jeżdżę właśnie ja do dzisiaj😉. A na serwis Decathlon nie pozwolę marnego słowa powiedzieć (z doświadczenia moich znajomych) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.