Czarny1981 Napisano wczoraj o 14:54 Napisano wczoraj o 14:54 Witam.Posiadam 20 letniego Gianta ale chciałbym wreszcie zakupić jakiś nowy rower MTB Hardtail.Uwage moja zwrócił Trek Procaliber 9.6 i Marin Team 2 .Nie zależy mi aby to byla rama karbonową .Wolałbym nawet dobra aluminiową ramę na lepszym osprzęcie.Na pewno chciałbym również żeby były sztywne osie, dobry Amor , regulowana sztyca ewentualnie i blokada amora.Ktory rower byście wybrali z tych dwóch zaproponowanych przeze mnie? Oczywiście proszę o inne propozycje bo nie znam się aż tak bardzo a chciałbym być zadowolony z zakupu.Planuje moje wypady tak 30 % las i reszta 70% szuter i asfalt.Pozdrawiam i z góry dziękuję za doradztwo. Cytuj
Thomass13 Napisano wczoraj o 15:45 Napisano wczoraj o 15:45 (edytowane) Trek procaliber 9.6. Mialem okazję sie na tym rowerku przejechać. Geometria mniej agresywna, do tego widelec rock shox skok 120 mm i sztyca myk, myk. Jest to rower akurat na ramie karbonowej, jesli ci to nie przeszkadza. Edytowane wczoraj o 15:47 przez Thomass13 Cytuj
lelek2 Napisano wczoraj o 18:47 Napisano wczoraj o 18:47 Na takie trasy co opisujesz to pomysl czy chcesz mtb bo mtb to ma byc 95-100% las i to ciezszy teren. w lekkim lesie szybciej pojedziesz gravelem a bedzie to tanszy wybor w eksploatacji Mam mtb ht z blokada i doperem fulla gravela trasy down country robie szybciej na fullu niz ht gravel na szuter, asfalt i ubity las. Jedziesz lekko 30km/h tylko odpowiedni dobor opon i cisnienia Cytuj
Czarny1981 Napisano 16 godzin temu Autor Napisano 16 godzin temu Jednak skłaniałbym się do MTB bo i w zimie lubię po lesie pojeździć więc chciałbym amortyzator z przodu.Dziekuje za podpowiedzi ale konkretnie może jakiś model MTB moglibyście doradzić w tych pieniądzach np.Superior, Specialized,Giant ,Focus, Orbea, Merida itp.Dziekuje z góry. Cytuj
RabbitHood Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu A ja po sezonie z gravelem niestety muszę przyznać, że hardtail na ścieżki jest lepszy. Co do pytania to wszystkie marki co wymieniłeś w tej cenie będą dobrym wyborem. Kup to co ci się podoba wizualnie i jest na współczesnym sprzęcie. 1 Cytuj
lelek2 Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Tu bardziej bedzie zalezen od opon jak wiekszosc ma byc asfalt i szuterek to opony trailowe 2,4 cala beda bez sensu. Tak samo zalezy jaki lesny teren jak twarde ubite sciezki to na oponach 2-2,1” typu schwalbe huricane pojedziesz bardzo szybko. Takie zalozylem do HT aby byl 50/50 las asfalt. jeszcze wez amorek z blokada. Dropper pewnie Ci nie potrzebny. Chyba ze masz ostre zjazdy i jakies dropy w lesie. Trailowe opony tylko 100% ciezki teren te marki co wymieniles to daja slaby osprzet, pol ceny placisz za duzy napis https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-10.0-sl-3 1 Cytuj
lelek2 Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu Lub taki bo w tym SL linki prowadzone na zewnatrz ale za to fajne kola https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-8.0-3 ten ma gorsze kola ale za to carbon i amorek z 3 opcjami blokady 2 Cytuj
Czarny1981 Napisano 5 godzin temu Autor Napisano 5 godzin temu Ok fajnie i dzięki za doradztwoale takiego Radona pewnie nie sprawdzę a chciałbym się przejechać przed zakupem .Treka wypróbuję pewnie a może i Marlina gdzieś znajdę. Cytuj
lelek2 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Kupowalem wszystkie rowery wysylkowo, bez testowania. Pozniej osobiscie rower ustawialem pod siebie. Tak naprawdę to nie ma tam zbyt wiele do ustawiania. A ustawienie mozesz zmienic w zaleznosci jaki chcesz miec styl jazdy. Na marke nie patrze, patrze tylko co dostaje za dana kwote i zeby pomoglo mi to w jezdzie. opony, kola i dobry amortyzator sa najwazniejsze. Siodelko pewnie i tak kupisz osobno Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.