Skocz do zawartości

[ebike] Dengfu E82 i Bafang m560


Rekomendowane odpowiedzi

Planuję zamówić z Chin ramę silnik z Chin.

Mogę się też dołączyć do zamówienia jeśli ktoś akurat planuje zamawiać, ja chcę zamówić od "Ben dengfu", albo chili shen.

Jeśli ktoś ma jakieś wskazówki czy rady co to zamawianie takich rzeczy to chętnie poznam.

 

Rama dengfu e82, karbon, wydaje się najfajniejsza ze wszystkich (ulepszona rama dengfu e10), niska waga, skok 170mm (prawdopodobnie możliwy 185mm z damperem 230x65 i kołem 27.5er), kąt główki 64stopnie, miejsce na baterie 1008wh.

 

Kolor czarny mat w cenie

Ciekawy kolor płatny 85$:

Silnik Bafang m560, też wydaje się optymalny niska waga, moment 140 i moc 750 w, aktualnie oczekiwanie na dostawę. (albo 130nm i 500 w)
https://www.bafang-e.com/en/products/motors/m-series/m560
Mini wyświetlacz dpc245

Koszt ramy to 800$, silnik 680$, wysyłka i dodatkowo opłata dla pośrednika, prawdopodobnie ok 300$

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów nie płaci się ani cła ani vat-u

Dedykowana dla tej ramy bateria 48v 1008wh, koszt 380$, na ogniwach Samsung.

Oś do ramy i stery koszt 24$

Planuję zamówić co najmniej dwie sztuki jakby ktoś był chętny to dać znać, koszt przesyłki dzielimy.

IMG_20240226_112846.jpg

Katalog z cenami od chili shen

https://megawrzuta.pl/download/ba78ee42405ea2c21fedee364805236b.html

Edytowane przez Kuba95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Teraz czekam bo jest taki problem, że jeden sprzedawca ma na stanie rame e82 ale nie ma silnika w tej mocniejszej ulepszonej wersji (m560 750w), a drugi sprzedawca znowu ma silnik ale nie ma tej ramy i oczekuję na dostawę.

Części powinny być za jakiś czas dostępne, chcę złożyć rowery przed sezonem letnim, paczka idzie 15dni samolotem.

Edytowane przez Kuba95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kupisz sprawdź jak brzmi ten model silnika. Bafang stosuje w niektórych modelach metalową "zębatkę" zamiast plastikowej co powoduje że cichy silnik robi się tragicznie irytująco głośny. 

Nie wiem jak ty to oceniasz ale dla mnie to tragedia 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawcy przyznają że jest problem z głośnością w przypadku m560 500w w pierwszych wypustach (to nowa konstrukcja), ale podobno teraz jest już lepiej (silnik m560 nie jest już głośniejszy od np m600, użytkownicy tak zglaszaja). W takim razie trzeba uważać żeby kupić ten "poprawiony".

Co do kosztów to podałem w pierwszym poście koszt silnika, ramy i baterii dedykowanej. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można na własną rękę wymienić tą zębatkę z metalowej na nylonowa jakby była taka potrzeba ? 

W ogóle jak się mają te silniki bafanga do markowych np Bosh/Yamaha? Niezawodność/jakość na podobnym poziomie? Raczej bafang uchodzi za dosyć trwałe/bezproblemowe silniki, chyba że tylko na tle innej chińszczyzny hm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można? Zamiast nylonowych można zanabyć metalowe ale kompatybilności w drugą stronę nie kojarzę.  

Jak wypada Bafang na tle innych? Ja używam bo bafang jest tani. Części dostępne.  Czy to jakość? Średnio. 

I, proporcjonalnie, bafangi w porównaniu do Yamahy czy innych są słabe. 250tka bbs01 jest strasznym mułem i sobie bym tego nie zafundował. Dopiero 500w z "dokładanych" działa ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz brać od Chili?

Widziałem jej katalog, pytanie czy wraz z zestawem silnika jest wszystko (poza baterią) co jest potrzebne do jego odpalenia?

Druga rzecz - najpopularniesze są ramy dengfu e10 carbon, czy jest jakaś sensowna rama typu full suspension, ale alu? 

Trzeci temat - próbowałeś podliczać ile finalnie wyjdzie Ciebie kompletny rower i na jakie komponenty nastawiasz się (low budget czy może no limit).

W dniu 3.03.2024 o 08:35, tobo napisał:

Zanim kupisz sprawdź jak brzmi ten model silnika. Bafang stosuje w niektórych modelach metalową "zębatkę" zamiast plastikowej co powoduje że cichy silnik robi się tragicznie irytująco głośny. 

Nie wiem jak ty to oceniasz ale dla mnie to tragedia 

 

tak, to dramat 🙂 

Na emtb forum rozbierali silnik i wszystkie tryby są metalowe. Od strony wytrzymałości to plus. Ciekaw jestem czy przesmarowanie ich odpowiednim smarem wyciszyłoby ciut ten silnik. Tryb z tworzywa od strony wytrzymałości to lekki krok w tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bafanga 1000w, dwa 750w, wcześniej jeszcze 3 sztuki 750w. Założyłem klientom w sumie 7 zestawów,  z czego 5 bbs02b 750w. W sumie jeżdżę na bbs'ach 4 rok. Mechanicznie to bardzo trwałe silniki a ten tryb nie jest problemem. Dzięki niemu bafangi są bardzo ciche,  powiem nawet że najcichsze centralne silniki spośród wszystkich dostępnych w gotowcach i luzem. 

Bbshd to najmocniejszy bafang który oferuje 160 Nm,  pracuje na trybie z tworzywa. Nie widzę żadnego uzasadnienia stosowania czegoś innego,  poza przeróbkami do których ludzie wsadzają rasowane kontrolery. 

Serwis bafangow jest bardzo prosty, części tanie. Myślałem o kupnie zestawu jak w tym temacie ale kultura pracy jest tragiczna.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2024 o 10:22, azure napisał:

Druga rzecz - najpopularniesze są ramy dengfu e10 carbon, czy jest jakaś sensowna rama typu full suspension, ale alu? 

dobre pytanie. co myslicie o ramach Markhora ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...