lisster Napisano 19 Czerwca 2023 Napisano 19 Czerwca 2023 Cześć, szukam sztycy regulowanej 31.6 mm z zewnętrznym prowadzeniem linki do roweru XC. Czy ktoś jest w stanie polecić jakiś sprawdzony model, który nie jest awaryjny i da się serwisować w razie W? Nie mam żadnego doświadczenia w temacie. Czy wszystkie manetki są na lewą stronę kierownicy? Po lewej stronie mam blokadę amora i manetkę od przedniej przerzutki, dlatego wolałbym dźwignię od sztycy po prawej stronie. Przykłady takich sztyc: https://www.centrumrowerowe.pl/sztyca-regulowana-kind-shock-e20-pd19812/ https://www.centrumrowerowe.pl/sztyca-regulowana-z-manetka-xlc-all-mtn-sp-t10-pd26457/ https://www.centrumrowerowe.pl/sztyca-regulowana-z-manetka-xlc-sp-t12-pd26797/
Mod Team sznib Napisano 20 Czerwca 2023 Mod Team Napisano 20 Czerwca 2023 Ta pierwsza XLC ma manetkę którą da się zamontować po prawej i jest to ok. model. Podstawowy serwis banalnie prosty, a jak się całkiem zepsuje to się po prostu wymienia kartridż.
KSikorski Napisano 20 Czerwca 2023 Napisano 20 Czerwca 2023 Ja miałem i polecam kind shock lev. Jest w pełni rozbieralna. W razie potrzeby wymienia się tylko uszczelki.
zekker Napisano 20 Czerwca 2023 Napisano 20 Czerwca 2023 2 godziny temu, sznib napisał: Ta pierwsza XLC ma manetkę którą da się zamontować po prawej I z tego co widzę, da się ją kupić osobno więc można dopasować do innych sztyc (większość powinna być kompatybilna). Mam KS Lev i jak na razie jest ok, choć pierwsze opuszczenie przeważnie wymaga trochę większego nacisku na siodło. Jak z serwisem nie wiem. Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na skok sztycy. Te 10-12cm XLC wydaje się trochę mało ale trzeba też mieć na uwadze, żeby nie przesadzić jak rama wysoka, a noga krótka.