Skocz do zawartości

[Renowacja] czy to dobry wybór Romet


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

Chciałbym was prosić o pomoc, będzie to moja pierwsza renowacja roweru ale zaciekawił mnie ten temat i jestem lekko zajawionu, szukałem i upatrywałem starej ramy (mimo tego że jestem w tym kompletnym laikem) https://m.olx.pl/d/oferta/romet-pasat-86r-prl-kolarzowka-kolarka-szosa-czesci-27cali-CID767-IDQ3Mqc.html

Jest to rower powyżej których chce całkowicie odrestaurować( oczywiscie nie musza to byc oryginalne czesci) i pytanie jest czy bylby dobry wybor, najbardziej chodzi mi o to czy nie ma on wzerow, wgniotow itd ( na zdjeciu nie widac) oraz czy jest możliwość instalacji kasety w celu zmiany przerzutek bo widzę że tutaj nie ma jej zainstalowanej. Z góry dzięki za pomoc jakąkolwiek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

najbardziej chodzi mi o to czy nie ma on wzerow, wgniotow itd ( na zdjeciu nie widac)

... A myślisz że my widzimy? Ktoś ma za Ciebie tam pojechać i obejrzeć czy co?

A słowo restauracja oraz renowacja to mają dość ściśle określone znaczenie... To co Ty chcesz zrobić nie wypełnia znamion tych terminów... Ale żeby skrócić męki i nie zostawić Cię bez odpowiedzi:

- Nie ten rower nie nadaje się do tego aby stać się rowerem z przerzutkami... zwłaszcza jeśli miałby się zajmować tym ktoś kto zadaje takie pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takiego Pasata. To najsłabszy okres w Romecie, odradzam. Rama pękała 2 raz dwa razy spawana,  korona widelca też pękła. Śruby, osie, konusy, nakrętki wszystko było nic nie warte. A miałem wersję eksportową z gwintowaną osią suportu.   

Jeśli ktoś ma taki rower jako pamiątkę - mogę zrozumieć, ale zakup i praca szkoda czasu, jest tyle szlachetnych szosówek, najlepiej znaleźć z końcówki popularności stali ( początek 90) już z miejscem na koło szosowe 130 mm. ( żeby nie rozginać ramy) 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach