Skocz do zawartości

[Rower] trek dual sport, jaka opona na tył? 700x38 bontrager, antyprzebicie


montenegro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przepraszam jeśli dopytuję o to samo i temat już był. Mam pewną wątpliwość co do opony.

Posiadam opony bontragera, 700x38 , znalazłem na forum dyskusję na temat opony, że można założyć 700x35c

Chcę się upewnić czy to opona 29 czy 28 cali - wydaje mi się ze 29 cali, ale bedzie pasowała rozmiarówka 28 700x35c ?

Wrzucę kilka opon , nie linki do aukcji żeby nie spamować i nie reklamować.

 

Podpowiedzcie co kupić oponę i dętki.....wezmę łatki na wszelki wypadek

(Opona Continental 700x35C 28x1 3/8 x1 5/8 - 35-622)

(Opona AVYAN 700x38C 40-622 +1mm antyprzeb.) wiem niska cena, myślę że wytrzyma dłużej jak btwin które miałem w poprzednim rowerze.

(OPONA CST SALVO 700X38C TREKKING CITY ANTYPRZEBICIE)

Dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź, rower mam od roku drugi sezon.

Dętka padła, opony nie są jeszcze ściuchane, chciałbym założyć antyprzebiciową, ewentualnie kupić taśmę anty i zabezpieczyć.

CST SALVO

CONTINENTAL

CST PIKA

AVYAN takie miałem w giancie, chyba nawet mam założoną na tył

 

ewentualnie z przodu założyć oponę na tył, a tył na przód bo widać że gorszy lekko bieżnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz oponę Bontrager o rozmiarze 38c to jest to najprawdopodobniej model LT2. Bontrager LT2 posiada wkładkę antyprzebiciową.

Myślisz że nie da się przebić opony z wkładką? Oczywiście że się da. Wkładka w Bontragerze nie będzie w żaden sposób ustępować tymi w Conti czy CST które podrzuciłeś.

Męczyłem w gravelu LT2 Expert. naprawdę rożny teren, bardzo kamienisty, szutrowy. Zero kapci.

Conti Speedride 42c, zdecdowanie wygodniejsza ale się pruła. Co do Speedride polecam tylko i wyłącznie wersje zwijaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Imar, nie twierdzę że się nie da przebić - właśnie coś przecieło oponę albo się wkuło to może kupię dętki łatki i pojeżdżę na tych bontragerach - one nie są bardzo zajechane.

Mógłbym podać ilość przejechanych km , no ale niestety licznik dał duxxxy, nie zrobiłem kilku tysięcy - nie przekroczyłem pewnie 800 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest najlepsze rozwiązanie - kup dętkę, łatki na zapas, przebicia się zdarzają, ot uroki jazdy rowerem. A opony Bontragera naprawdę są solidne i odporne na nie, więc nie widzę sensu ich zmieniać. 

Sprawdź tylko oponę w miejscu przebicia, czy jakiś śmieć tam nie został. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...