Skocz do zawartości

[piasta tylna] JoyTech - rozwalony plastik od piasty


Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy. Przy czyszczeniu piasty z pisaku i resztek starego smaru okazało się że urwał się kawał plastiku niestety nie mam pojęcia za co jest odpowiedzialny. Jeżeli to coś naprawdę poważnego to czy istnieje możliwość wymiany? 

IMG_20210330_162230.jpg

IMG_20210330_162213.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomuś jestem laikiem chrupało mi coś okazało się że to ten plastik,  klucz do kaset omyłkowo został wyrzucony przez jednego z moich rodziców więc nie ściągnąłem. Muszę kupić nowy. Pytanie pozostaje czy da się to jakoś naprawić i czy to jest jakoś bardzo ważne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak, to tworzywo na zdjęciu było przez Ciebie męczone do momentu aż się złamało.(ostatnie zdjęcie)?. Zdejmij najpierw kasetę albo niech odkręcą od ręki w serwisie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, whiteindian napisał:

Coś nie tak, to tworzywo na zdjęciu było przez Ciebie męczone do momentu aż się złamało.(ostatnie zdjęcie)?. Zdejmij najpierw kasetę albo niech odkręcą od ręki w serwisie. 

Plastk rozpadł się po wyciągnięciu osi z piasty a oś wciągnąłem bez najmniejszego problemu.

Nadmienię że jeżdżę po górach i trochę też skaczę myślę że dlatego pękło albo z innego nie znanego mi powodu. 

A kasetę otkręcę jak przyjdzie mi klucz. Bo wiadomo ze sytuacja z koronką na półtora tygodnia jak nie dłużej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że do najbliższego rowerowego który jest otwarty mam 25 kilometrów z buta cały dzień a dojazd pociągiem to 8zł w dwie strony czyli tak średnio więc zamówiłem klucz za 23zł z przesyłką nie z chin ino z Centrum rowerowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wkg napisał:

A widzisz, takiego bym nigdy nie kupił. Musi być solidny.