Skocz do zawartości
ONKAM

[okulary] jakie marki do 300 zł polecacie?

Rekomendowane odpowiedzi

ONKAM

Cześć, szukam nowych okularów na rower, raczej coś budżetowego powiedzmy w graniacy max 300 zł. Myślałem o modelu z wymiennymi szkłami, tak aby móc korzystać z trzech różnych typów szkieł: szare/czarne + żółte + przezroczyste na zimę i wieczorami. Nie wiem czy to dobry pomysł, więc jeśli nie, będę wdzięczny za opinie. Nie znam się też na markach okularów rowerowych/sportowych, dlatego szybie pytanie: jakich marek okulary polecacie i których marek lepiej unikać? Na razie przeglądałem na ślepo różne opcje: Arctica, Accent, Alpina, Uvex. Od razu zaznaczam, że nie chcę niczego z Ali :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Rafu

Jeśli chodzi o jakość w rozsądnej cenie, to polecam Uvexa i Alpinę (która zresztą należy do Uvexa). Mogę polecić też Endurę, o ile znajdziesz jakiś model, który Ci pasuje. Uważam też, że okulary z Deca mają bardzo fajny stosunek jakości do ceny. Odradzam Siroko, a jeszcze bardziej wynalazki z Ali - drugi raz bym tego nie kupił.

Sam zastanawiam się nad takim zakupem i na ten moment rozważam Kellys Cyclone i naszą rodzimą nowinkę: Tripout Endo. 

P.S. Akurat dzisiaj na BikeWorld trafiłem na sensowne zestawienie okularów: https://portal.bikeworld.pl/artykul/porady/przeglad_rynku/16547/jakie_okulary_na_rower_wybrac 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
lewocz

Alpina - mam Splintery i Twist ( coś tam)  Osobiście już nie wrócę do okularów z wymiennymi szybami.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Blueforce
Napisano (edytowane)