Skocz do zawartości

[Golenie Marzocchi 888] wymiana i upgrady na wyzszy model


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na wstępie po przeczytaniu forum chce zaznaczyć wytłumaczyć/określić o co będzie chodzić

Golenie - >dół

lagi ->góra

Po wstępie przechodzę do pytania mam amor marzocchi 888 VF2 2005 i pękły mi golenie w bardzo nietypowym miejscu nie wiem cy kiedykolwiek ktoś z was widział  pękniecie w tym miejscu mniej więcej na wyskośći środka napisu poziomo pod niego (narzazie w tym miejscu sie poci / cieknie ale tylko przy dobiciach ) starałem sie to pokleić i liczyć na łud szczęścia bo jest to po stronie hamulca ;( i mnie wkurzyło brak jego działania i ciągłe odtłuszczanie, i znalazłem ogłoszenie na olx gdzie sprzedawca ma części , napisem do niego i odpowiedział mi ze jego golenie od 66sl1ata 2006/07  będą pasowały ? i niepokoi mnie to ze że to 66 i niby średnica ta sama wyglądają podobnie, to ślizgi mogą być na różnych wysokościach, czy ma to jakiś sens ? oraz niedawno ktoś dał mi sie przejechać na 888 w rc i nie powiem polubiłem go , a ten sam sprzedający ma tłumik rc2 do 888 i tu co do pasowania nie mam pytań ale jak wy to widzicie warto wymienić jeden tłumik w vf 2 ? bo niby cartrige X mógłby zastąpić ten co jest w nim fabrycznie (kompresja )niby to samo, robi to samo tylko w otwartej kąpieli i czy  wymiana tłumika zmieni prace ? bo mój lubi sie przyciąć tzn. ma taki niezamierzony fabryczny brain jak stoję i pedałuje to sie nie ugina a jak dostaje uderzenie od dołu to się ugnie choć nie wybiera liści jak rc ;) tylko większe rzeczy , oraz moje kombinowanie z racji braku dostępności części :) a mianowicie temat juz prze-zemnie poruszmy na forum i bardzo korcący a nie moge się powstrzymać mianowicie części z boxxera będą pasować do marzo? Prosze o konkretna odpowiedz

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Szympek
      Witam wszystkich ,mam problem z goleniami do ósemek pękła mi goleń mniej więcej na środku napisu 888 (poziomo ) poci się w tym miejscu  , ma sens spawanie tego? jeśli tak to jakiego zakładu szukać?(takiego którego spawa aluminium wiem ,ale czy musi mieć jakieś dodatkowe specjalne urządzenie ) oraz ile mogłoby to kosztować ?, a może ktoś z was miałby golenie do 888 lub 66 

    • Przez Ilia
      Cześć.
      Chciałem się spytać jak to jest, że golenie w amortyzatorach o tym samym skoku  mają różną średnicę. Rozumiem, że jeden producent robi może twardsze i mogą mieć mniejszą średnicę, a inny robi miększe i przez to muszą być grubsze. Ale jak to jest że np jest Fox 34 160 mm i Fox 36 160 mm? Po za tym jak przeglądam internet to dochodzę do wniosku, że producenci na przestrzeni lat zamiast zmniejszać wagę widelców zwiększają średnicę ich goleni. Ostatnio trafiłem na artykuł chyba z Bike z 2014 lub 2013 roku o tym jaki to fox 32 150 mm jest sztywny i fajny, a w artykułach z przed 2-3 lat czytam, że tylko widelce z grubszymi goleniami są fajne, a reszta jest be. Chciałbym poznać wasze opinie na ten temat. Może wypowie się ktoś kto jeździł na widelcu z chudszymi goleniami i potem zmienił na widelec z grubszymi i czy poczuł różnicę bądź nie.
    • Przez OnionBro
      Z lewą golenią jest dobrze ale jak chciałem napompować prawą to myślałem że coś jest nie tak z pompką. Na obu są zawory samochodowe więc niby powinno działać tak samo. :/ Jakby ciśnienie uciekało przez rurkę pompki ale sprawdziłem, nic takiego się nie dzieje.
    • Przez xxxpavlo
      Witam
      Mam taki amortyzator, prawdopodobnie jest to rockshox sid sl dual air, jest to starszy typ, bez blokady, nie mam go od nowości i mam w związku z tym pytania.
      1. Co może być przyczyną, że amortyzator troszkę stuka podczas jazdy, a jak podniosę koło na ułamek sekundy koło przednie, to tak jakby golenie
          się delikatnie wysunęły tj. nie ma obciążenia to amortyzator się wyciąga - rozpręża? (jakoś tak ?).
      2. Czy jak wsiadam na rower to golenie powinny troszkę się schować pod obciążeniem ?
      3. Na zdjęciu 2 i 3 wentyl od komory negatywnej, jak można to napompować, czy w ogóle trzeba pompować, nawet nie wiem jak sprawdzić ciśnienie.
       
      Amortyzator trzyma ciśnienie, pod moją wagę 100kg jest 105psi, i jest twardy, bo kiedy nie wsiadam na rower, to ciężko jest mi ugiąć amorek, a kiedy wsiadam na rower sam się lekko amorek chowa.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...