[Golenie marzocchi 888] pomoc z pęknięciem
-
Podobna zawartość
-
Przez kalmara1
Witam
Stoję przed, dla mnie, trudnym zadaniem. Mam mętlik w głowie od informacji. Chciałbym wymienić uśmiercony napęd czyli kasetę i korbę z taką samą ilością zębów. Kasetę muszę wymienić całą ale czy da się w korbie wymienić tylko koła zębate? Jeśli muszę kupić całą nową korbę to jaką? jaką kasetę? Łańcuch mam nowy, nie używany. Celowałbym jakościowo w trochę lepsze części, niestety nie wiem jak to wszystko ze sobą pogodzić. Nie musi być Shimano, mogą być zamienniki. Czy jest ktoś chętny udzielić mi pomocy?
Kaseta zużyła się mocniej od korby.
Kross Evado 4.0 2014 R14KE28190025HJ
liczba biegów: 27 Przerzutka przód: Shimano Alivio M431 Przerzutka tył: Shimano Deore M591 Manetki: Shimano Alivio M430, 9 biegów Korby: Shimano Acera M391 48/36/26T Łańcuch: Shimano HG53 Kaseta / Wolnobieg : Shimano HG50-9 11-32T -
Przez Sziqu
Cześć,
W ostatni weekend miałem nieprzyjemność doznać pęknięcia szprychy na podjeździe. Po dokładniejszych oględzinach widać, że wszystkie szprychy po stronie napędu są mega zjechane po tym jak spadł mi łańcuch na ich stronę. Domyślam się, że skoro pękła jedna, to kwestia czasu kiedy pęknie reszta, a więc pytanie: przeplatać czy kupić nowe koło? Nie wiem czy wystarczyłoby wymienić te 6 szprych na nowe, czy trzeba wszystkie i ile taka zabawa by kosztowała? Koło to oryginalne z Krossa Vento 3.0 2016 r. więc raczej low end, ale piasta niby sygnowana shimano sora, a przebieg też nie wielki, jakieś 5k km.
-
Przez Szejk82
witam, amortyzator
SR Suntour XCM-DS-RL 100 mm
na co wymienic budzetowo ?
rower Romet rambler 3 27,5 2018 -
Przez Wostok
Siema, ostatnio obejrzałem na YT kilka filmików o wymianie oleju w amortyzatorach i postanowiłem spróbować swoich sił w tej materii ponieważ nie zrobił tego facet w serwisie a dość topornie chodził ten amor. Zdjąłem koło, odpiąłem hamulec, ściągnąłem widelec... Olej w dolnych goleniach był już czarny i wytrącił się na ciecz i części stałe. Niestety mój serwis dał tyle że amor prawdopodobnie wyląduje na śmietniku. Nie znalazłem nic podobnego jak na filmikach (tzn. zaworu do spuszczania i wtłaczania powietrza). Okazało się że potrzebny jest jakiś ząbkowany klucz. To co dało się odkręcić obcęgami było dość zapieczone i uległ zniszczeniu cały gwint więc pójdzie prawdopodobnie cały już na śmietnik. Jaki teraz amor kupić???? i jaki jest sposób postępowania z takimi amortyzatorami gdybym trafił na podobną technologie??? Rower to Kross Level B1, chciałbym na nim jeszcze trochę pojeździć. Olej wybrałem Motul 10W.
-
Przez Eninz
Witam, zacznę od początku coś mnie kusi żeby wymienić napęd w moim obecnym rowerze z tego: ⬇️
Przerzutka przód: Shimano Deore M618
Przerzutka tył: Shimano Deore M592 Shadow
Manetki: Shimano Alivo M4000 2x9
Korby: FSA Comet CK-7158NST, 38/24T
Kaseta: Shimano HG400 12x36 9s
A chciałbym zmienić na : ⬇️
Manetka SHIMANO SLX SL-M7000
Kaseta: Sunrace MX8 11-46 T
Przerzutka tylna: Shimano SLX RD M7000 GS Shadow +
Łańcuch HG-X11 11s
Zębatka narrow wide 36 albo 34 T (Przerobienie obecnej korby na 1x)
I tutaj mam pytanie czy wszystko ze sobą by pasowało czy nic nie pominąłem i może zapomniałem dodać jakiejś części (Cały napęd na który chciałbym zmienić wyszedłby około 716 zł)
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.