Skocz do zawartości
Jakub87

[rower] Specialized Crux E5 56 2017 jak nowy, przebieg 220 km

Rekomendowane odpowiedzi

Jakub87

W zeszłym sezonie zakupiłem dla siebie rower marki Specialized model Crux E5 w rozmiarze 56cm. Zrobiłem nim łącznie 220 km (dwieście dwadzieścia) (przez brak czasu). W tym sezonie jeździłem tylko raz. Wszystko fabryczne, w stanie idealnym. Rower to obejrzenia w Rzeszotarach k. Świątniki Górnych lub w Krakowie. Karbonowy widelec. Wszystko proste. Zakupiony: 28.08.2018 w ROW-MIX Kraków, Zakopiańska 72 (oficjalny dystrybutor Specialized)
Numer ramy: WSBC601061648 L
Oczywiście oryginalny dowód zakupu i karta gwarancyjna są i będą przekazane nabywcy.

Sprzedaję zestaw:
Rower
Pedała VP-196 Alu
koszyk na bidon
licznik bezprzewodowy z opcją czujnika kadencji (zamontowany podczas zakupu w sklepie) M3 1 WL
oświetlenie przód/tył ładowane przez USB - INFINI Super Lava 263P i INFINI Sword 461

Dodaję gratis:
Kask GIRO

Cena: 4400 zł - do negocjacji

Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/specialized-crux-e5-56-przebieg-220km-sora-krakow-CID767-IDBfc4f.html

specialized-crux.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
erzurum

Co to znaczy pedała? Po prostu pedały a nie jakaś pedała.

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jakub87

Mogą być pedały. :P Literówka. Nie mogę edytować niestety.

Edytowane przez Jakub87

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
michuuu

Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Loszken
      Przez Loszken
      Witam serdecznie wszystkich, jako że złapałem bakcyla na rower i czuję jego niedoskonałości w miarę swoich możliwości chciałbym coś z tym zrobić. Posiadam carrere crossfire która już kilka lat ma za soba, i jest w niej wsadzony widelec amortyzowany: https://www.amaincycling.com/sr-suntour-m3010-suspension-fork-700c-11-8-threadless-steerer-50mm-travel-gsfm3010apz00182/p310979
       
      Chciałbym go wywalić a wsadzić na to miejsce sztywny widelec. Teraz moje pytanie jest do panów majstrów, czy spasuje że sztywnym widelcem geometrię jaka aktualnie ma czy zmiana wywoła to że będę miał przód niżej i csly czas będę jak by spadał na mostek ? ( Lubię dłubać we własnym zakresie i właśnie ten rower ma służyć mi za naukę jak co po kolei naprawić, wymienić, wyregulować) 
       
      Jeszcze jedno pytanie chciałbym zadac, aktualnie też posiadam osprzęt tourney tx .. który już w w supporcie ma luzu i strzyka jak mocniej dociskam( po górki). Pomyślałem że fajnie by było go również wymienić i sprawdzać osprzety trafiłem na Shimano Sora gruba która również ma możliwość kupna manetek na płaska kierownicę. 
      Pytanie brzmi następująco: ( wiadomo nie ma sensu nic większego przy tym rowerze robić na pewno z punktu czysto logicznego) ale gdybym wywalił wszystkie graty do gołej ramy, złożył na nowych częściach sora, wymienił, kola, opony. Czy rower ważący +- 12-13 kg taki o to wystarczy do rekreacyjnej jazdy żeby lekko i przyjemnie pochłaniać km?
       
      Pozdrawiam gorąco jeżeli ktoś tu doszedł !
       
    • Gość TomcioPaluch
      Przez Gość TomcioPaluch
      Co myślicie o tej maszynie Panowie i może Panie jeśli tu są? 
      Tribanb120 gravel 
      2400zł
      https://www.decathlon.pl/rower-triban-gravel-120-id_8575940.html
      Coś w tej cenie konkuruje, bardzo warto dorzucać jak ktoś nie jest przy kasie i jest kompletnym amatorem? 
    • Gość Radek
      Przez Gość Radek
      Hej! 
      Poszukuję dla siebie roweru, bo póki jeżdżę na 30 letnim rowerze trekkingowym. I robię codziennie trasy 20-50 km. Po terenie każdego rodzaju od asfaltu, po mijanie głębokiego piasku w lesie (bokiem po poboczu, bo przez niego bym nie ujechał ). 
      Zmierzając do pytania, czy jako całkowity laik powiniem chwytać się za budżetowego gravela? 
      Najchętniej wydałbym do 3 tysięcy (Romet Aspre?), jednak mam wątpliwości, czy jazda na takim rowerze będzie komfortowa i przyjemna. A może rower w tej cenie na lata, nie ma racji bytu? 
      Nie aspiruję do bycia sportowcem i cenię sobie przede wszystkim przyjemność z jazdy. Jednocześnie chciałbym być szybki. 
      Może jednak powiniem iść w stronę roweru crossowego? Może crossowy będzie jakościowo lepszy niż tani gravel, którego cena jest wywindowana hajpem (?). 
      Podsumowując, szukam uniwersalnego roweru na lata w niedużej cenie, na którym nie będę ślimakiem. Z góry dziękuję za odpowiedź, fachowa opinia jest dla mnie bardzo wartościowa, bo sam się zupełnie nie znam. Może komuś przyjdą do głowy modele rowerów, które godzą gdzieś cechy sportowego charakteru gravela z komfortem i uniwersalnością roweru crossowego. 
    • modessef1
      Przez modessef1
      Może pytanie dziwne, bo Aspre 2 i Fuji Jari 1.5 są o półkę wyżej od Eskera, ale dostaję już bólu głowy od zastanawiania się który rower wybrać, a gdzieś jest granica zasadności dokładania $$ do lepszego osprzętu.
      Chciałem się zmieścić w 4000zł kupując nowy rower z opcją dołożenia jeśli warto. No i właśnie zastanawiam się czy warto, do Aspre2 musiałbym dołożyć ~500zł ponad budżet, a do Jari już 900zł. Przy cenie 3500zł za Eskera różnice w cenie są znaczne. 
      Na papierze różnice są, ale czy w praktyce są wyczuwalne dla laika? Czy karbonowy widelec da mi wyczuwalną różnicę nad aluminiowym? Czy GRX z Aspre2 albo Tagra z Jari będą wyraźnie lepsze od Sory z Eskera? Czy sztywna oś z Jari przy mojej wadze 85kg zrobi różnicę?
      Wszystko zapewne rozchodzi się o to jak rower będzie używany i przez kogo.
      Zastosowanie: 40% ścieżki rowerowe, 20% asfalt, 30% ubite ścieżki leśne i polne, 10% korzenie i piach w lesie
      Byłem zdecydowany na Eskera, ale obdzwoniłem sklepy w Warszawie i nigdzie nie mają. Znalazłem dostępną sztukę tylko w jednym sklepie online, ale jeszcze wyczytałem o problemach z tylnym wózkiem, że potrafi pęknąć, a nigdzie nie można go dostać i trochę mnie to martwi.

      Będę wdzięczny za wszelki rady. Rower z założenia na lata, więc chciałbym dokonać możliwie najlepszego wyboru.
    • freakypixels
      Przez freakypixels
      Czesc,
      Od zeszlego roku posiadam rower szosowy Rondo HVRT AL. Jest to szosowka o profilu "Road+", która pozwala na zamontowanie kol 650B i przerobienie roweru na dosc agresywny gravel, na grubszych balonach.
      Chcialbym skonfigurować sobie taki drugi zestaw kol (z kaseta, tarczami, and all) i porównać go z moim drugim rowerem (Octane One Gridd), zobaczyć na którym lepiej mi sie jeździ. Niestety nie wystarcza mi wiedzy żeby samemu skompletować takie kola (wraz z odpowiednimi piastami i cala reszta). Zalezy mi tylko na tym, zeby standardem kola nie odbiegaly od fabrycznych kol 700C, ktore mam obecnie zamontowane, i na rozsadnej cenie ;).
      Pomozecie?
       
×