Skocz do zawartości

[Trening] Brak wytrzymałości


kzyhu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Proszę o pomoc jak poprawić wytrzymałość przy dłużej intensywność.

Jeżdżę regularnie szosówką od roku. Trenuje 4-5 razy w tygodniu, w tym dwa razy interwały na podjazdach, czasami sprint i raz/dwa dłuższe wycieczki 70-100km. Co jakiś czas próbuje swoich sił w kolarskich ustawkach, przy dłużej intensywności daje radę utrzymać średnią 33-37 km/h ale nie dłużej niż przez godzinę, potem opadam z sił i spokojnie muszę wracać do domu. Podobna sytuacja jest podczas długich dystansów, po około 2-3h zwalniam i toczę się do domu totalnie bez sił.

Przygotowuje się do swojego pierwszego startu w TDP i wiem, że lekko nie będzie. Moim celem jest nie zejść z roweru ale bez poprawy wytrzymałości to może stać się niemożliwe.

 

Dzięki za każdą podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interwały, dłuższe jazdy, różnego rodzaju wysiłek - wygląda na to, że wiesz co robić. Po roku cudów się nie spodziewaj - z koniną nie wytrzymasz :) Ten wyścig jest krótki, specjalnych ścianek nie ma, jak się boisz stanąć gdzieś to po prostu zadbaj o odpowiednie przełożenia - wolniej, ale wtoczysz się wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://allegro.pl/oferta/swiss-pharmaceuticals-endurobol-gw-10-mg-60-kaps-8101631519

Jarrel Miller m.in. na tym wpadł przed walką z Joshuą.

10 mg dziennie i dorównać koniom zdołasz ;)

A tak poważnie to jak wyżej. Jeszcze rok, dwa. Oczywiście jesz coś podczas jazdy ? Bo po godzinie intensywnego wysiłku paliwo się kończy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, SoloTM napisał:

Oczywiście jesz coś podczas jazdy ? Bo po godzinie intensywnego wysiłku paliwo się kończy. 

Na jazdę z koniami biorę żele albo dekstrozę w cukierkach, na dłuższych jazdach banan albo batony proteinowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, kzyhu napisał: