Skocz do zawartości

[Rower do 3500 zł] Cross na dłuższe wyprawy


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

tydzień temu zwinęli mi rower z garażu. Był to cross na bazie ramy Cube Pure z widelcem Suntour NRX DLO i osprzętem Shimano. Zamontowałem dodatkowo do niego bagażnik Crosso i pedały spd. No cóż było minęło roweru nie ma. Obecnie poszukuję nowego roweru. Mam 170 cm wzrostu i ważę 100 kg Przedział cenowy to od 3000 do 3500 zł. Rower ma mi służyć głównie jako środek lokomocji na wyprawy rowerowe na ok 5 dni. Rama powinna mieć możliwość montażu bagażnika (najlepiej Crosso gdyż już mam sakwy tej firmy i nie chciałbym kupować nowych). Widelec przedni z amortyzatorem. Biegi - najlepiej 30. Koła i opony przeznaczone na jazdę głównie po asfalcie, szutrze  i piasku.  Czasami próbuję swoich sił w terenie górskim. Ostatnio używałem Smart Samy. Nie znam się niestety na sprawach technicznych, który osprzęt jest lepszy. Fajnie jakbym przed kupnem mógł sprawdzić rower czy rozmiar jest ok. (Wrocław lub okolice). Z góry dziękuję za pomoc i czekam na propozycje.

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cube ma dla mnie dziwną politykę - rowery na osprzęcie Deore czy nawet Deore XT, do tego droższe modele z Paragonem, nawet w wersji Gold, i mówiąc krótko gówniane hamulce. Czyli najniższy model Shimano - M315 albo przyszłoroczne MT200. A zamiast dokładać przerzutkę tylną XT można by dołożyć lepsze hamulce.

Mnie to osobiście nie przekonuje. Zwłaszcza przy rowerze dodatkowo obciążonym sakwami. 

Rozumiem że Unibike to takie "zwyklaki" ale w budżecie 3500 można mieć rower na solidnej ramie, bardzo dobrym osprzęcie, zmienić mu widelec na bardzo dobry i niczego mu nie braknie.