Skocz do zawartości
Drodzy Rowerzyści!
Fundacja Ewy Błaszczyk 'A kogo?' pilnie poszukuje dwóch rowerów, najlepiej damek, dla rodziców/opiekunów pacjentów kliniki 'Budzik' - Warszawia - Międzylesie, przy Centrum Zdrowia Dziecka.
Po więcej szczegółów odsyłamy na oficjalną stronie www oraz fanpage FB.
  • 0
Gość Mateusz

Szukam pomocy, bo nie wiem jaki rower wybrać!

Pytanie

Gość Mateusz

Witam!

Mam dylemat dotyczący wyboru roweru w okolicach 3000zł. Spędziłem masę czasu na odrzucaniu obiecujących egzemplarzy i ostatecznie wyróżniłem dwa typy:

1. https://cube.pl/2018/rowery/mountainbike/hardtail/aim/cube-aim-sl-blacknflashgreen-2018/

2. http://nrowery.pl/rowery/mtb-29/49-cayon-dr

O.

Roweru potrzebuję do casualowej jazdy po mieście i okazyjnych zjazdów z nieużywanych stoków narciarskich, mam 182cm wzrostu i ważę ok. 75kg, ponieważ jestem zupełnie zielony, nie wiem czym w sumie te rowery się różnią, więc proszę o pomoc

Z góry dzięki!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 1
lederfox34

Z punktu widzenia osprzętu i widelca lepiej wypada Cayon. To rower górski, do różnych zastosowań ale w granicach rozsądku. Jeśli chcesz ze stoków zjeżdżać (nawet okazjonalnie) w stylu Downhill to odpada. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Matixx
      Przez Matixx