Skocz do zawartości

lederfox34

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 896
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Trafne odpowiedzi

  1. lederfox34's odpowiedź in [Rower] KTM ultra flite 29 2016 v Kroos Level B6 v Merida BIG Nine 300 2017 was marked as the answer   
    Wszystkie w jednej lidze. Albo powietrzny XCR i kiepska korba albo przeciętny RS 30 i pełniejsza grupa osprzętu. Merida i KTM w starszej szkole mtb 3 blaty (dyna-sys) z przodu. Kilka lat temu- dwa, trzy- było to mocno lansowane. (trochę pod turystykę bym podpięła bo się odchodzi dzisiaj od takiej ilości dublowanych przełożeń) Waga w jednej lidze podobnie.
    (tu) Dygresja własna,
    Koszt amortyzatora będzie większy niż porządnej korby. 29 pochłania drgania oczywiście lepiej niż 26 ale dobry widelec też nie zaszkodzi i pozwoli bardziej na przyszłość myśleć niż po bułki jeździć -ale na 29.
    Plus własności obręczy i opon. Tu plus na Kross'a bo są sprawdzonymi kołami. Nie rewelacja ale przynajmniej mają też pozytywne opinie. 
    Kross ma xcm korby wg. mnie kiepski wybór (mniemam że chodzi ci o modele: 
    https://www.######.pl/product-pol-55585-Rower-Kross-LEVEL-B6-czarny-srebrny-niebieski-mat-2017-313.html?gclid=CjwKCAjw5uTMBRAYEiwA5HxQNqgntPHsr6GqsTGpPFpO5Ko4uU5RhDsUACpfnpPWjq6IqjZgi2AhrxoCePsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds) i amorek RS30 więc sporo zmian by tu było. Najbardziej usportowiony bym powiedziała. 
    Najbardziej 'jednolicie' poskładany wydaje się KTM. Kiedyś ewentualnie lepszy amortyzator.
    Za to w Meridzie można wymienić w przyszłości korbę (albo odsprzedać  FSA i manetkę) i zamontowac dwublat Alivio na Hallowtech 2. Odczujesz wtedy różnicę chociażby w wadze. Amortyzator powietrzny da ci możliwość dostosowania pod swoją wagę i jazdy ustawienia.
    Ja bym pewnie wolała brać powietrze.
     
    Wybierz jednak ten na którym ci się najlepiej siedzi i jeździ bo to niby podobny target klienta ale rożne podejścia do siły pedałowania
     
    ewentualnie poszukaj opcji przejechania się lub pomyśl nad uznanym już wyborem na forum:
    http://allegro.pl/rower-29-silverback-sola-4-deore-xcr-air-new-2017-i6801119859.html
    takie połączenia z tych trzech nijako:) 
    -powietrze
    -koła (przygotowane na bezdętki w razie czego)
    -napęd (dyna sys ale nowe Alivio blat)
  2. lederfox34's odpowiedź in [amortyzator] accent peak lady29 nx- róznice w specyfikacji osi was marked as the answer   
    Wrzuciłam na 'pochwal się 29' zdjęcie ze Źródeł Królewskich rezerwatu, w cieniu. Tu mam go przed pierwszą przejażdżka, jeszcze bez folii zabezpieczającej (poczytałam jaka najlepsza z forum:) tylko z gumkami przy przewodach- na szybko. No i kierownica jeszcze nie opuszczona.

    Dostałam info od Pani z Velo, niestety Panowie... specyfikacja dla kobiet nie przewiduje sztywej z przodu. Ktoś tu czytał w myslach... Błędy na stornach innych sklepów się pojawiły.
    Przytulę się do pomysłu usztywnienia przodu poprzez imbusy:) (dzięki za radę!) ale to jak sobie znowu rozreguluje przód bo go ustawiłam w końcu    
    Druga sprawa naklejek- dostanę swoje i bedę kleić (albo mój ulubiony mechanik Paweł u mnie).. kiedyś. Póki co wersja black mi pasuje ale możne jak za duzo koloru batmana będzie to rzucę akcent(a).. na koła   (żeby ktoś nie jojczył że jakaś niedoróbka jestem)
    Także z kontaktu jestem zadowolona... 
    Z braku sztynej.. hm.
    Naklejki będą 
     
    dodam co to za hamulce bo w opisie nie ma:
     
     
     
    http://velo.pl/czesci/hamulce-i-dzwignie/accent/ice

     
    i dzięki za pomoc wszystkim dyskutantom 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...