Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

xxmorelexx
Napisano (edytowane)

Witam,

na samym początku zaznaczam, że nie znam się na rowerach. Roweru chcę głównie używać do codziennego dojazdu do pracy i z powrotem -  ok. 30km w jedną stronę.

Mam dostęp do roweru Evado 4.0 Krossa jednakże wielkość ramy wynosi 19". Moje wymiary to 179 cm i 82kg. Czy rama nie będzie za mała? Jeśli nie to super i problem rozwiązany. :)

Jeśli jednak okaże się za mała to czy ten rower spełniłby moje oczekiwania?

http://allegro.pl/2018-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-men-19-i7231347362.html

Jeśli jest to słaby wybór to może coś polecicie do 1500 zł?

Dzięki :) 

Edytowane przez xxmorelexx

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Pablo59

Skoro masz dostęp to sprawdź :)

Raczej 19" będzie mniej "za mała" niż 21" byłaby "za duża"...

Masz go za 1500? Z którego roku model, bo to też ma znaczenie?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
xxmorelexx

Dostęp, ale niestety nie fizyczny, póki co :). Rocznik 2017. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Pablo59

2017 jest lepszy niż 2018 :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Matbg
      Przez Matbg
      Cześć,
      planuję zakup drugiej szosy i mam na oku dwa modele w tej samej cenie. Rowerek chce aluminiowy bo w tej cenie dobrego karbonu raczej nie kupie.
      Rose Pro SL
      https://www.rosebikes.pl/rose-pro-sl-105-2672333?product_shape=matt-black%2Fwhite&article_size=55cm-28
      Kross Vento 5.0 2019
      https://www.kross.pl/pl/2019/road/vento-5-0