Skocz do zawartości

[Licznik rowerowy] Jaki licznik rowerowy dla amatora?


mrx16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Niedawno zakupiłem sobie nowy rower Kross Evado 5.0.

Postanowiłem dokupić sobie jakiś sensowny licznik rowerowy, ale raz, że w tym temacie nie znam się wcale a dwa, mam złe doświadczenia z licznikami.   

 

Zakupiłem licznik Kross KRC 309W (który został mi polecony w sklepie) ale niestety przy montażu okazało się, że zasięg wynosi ~10cm! (najpewniej wada konstrukcyjna). Licznik musiałem zwrócić.   

 

Teraz chcę "świadomie" wybrać jakiś porządny polecany licznik, żeby już nie mieć problemów.  

 

Info:   

Rower kross evado 5.0 (dość grube widelce)

Budżet: w okolicach 100zł (mogę trochę dopłacić jak trzeba)

trasy to głównie asfalt/miasto. Tygodniowo około 200km robię.  

Funkcje na których mi zależy: prędkość aktualna, średnia, trasa wycieczki, całkowita. Język obojętnie angielski/polski

 

Słyszałem dużo dobrego o licznikach Sigmy, ale jest strasznie dużo modeli w różnych cenach i nie mogę się w tym połapać.   

Nie wiem, czy przewodowy, czy bezprzewodowy. Raczej to obojętne dopóki będzie dobrze, bezproblemowo działać. (po krzakach nie jeżdżę i raczej się nie wywracam :P)    

 

Czytając opinie słyszałem, że dla rowerów takich jak ja mam mogą być problemy z montażem bo mam za duże odległości od szprych.  

 

Słyszałem coś o modelach: BC x.12 | BC x.16 | Baseline.    

 

Proszę o jakieś konkretne modele, które można polecić osobom z taką specyfikacją jak podałem.   

 

 

Dziękuję za pomoc.

 

 


Nie mogę już edytować postu, ale widziałem dużo pozytywnych opinii o modelu Sigma BC 16.16. Warto np taki kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli coś jeszcze bardziej prostego, to "kabelkowa" Sigma 800. Nie ma prędkości max., ale akurat ta funkcja to trochę gadżet (przynajmniej dla mnie).

 

  • Funkcje:
  • Prędkość aktualna.
  • Prędkość średnia.
  • Dystans wycieczki.
  • Dystans całkowity.
  • Czas jazdy.