gtb Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Wszystko co podlinkowałeś będzie pasować oprócz przedniego adaptera (potrzebujesz IS/PM a masz zaznaczone PM/PM) . Nowe hamulce są gotowe do użytku (zalane i odpowietrzone) ale praktycznie w każdym przypadku wymagają skrócenia przewodów a co za tym idzie ponownego odpowietrzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Wszystko co podlinkowałeś będzie pasować oprócz przedniego adaptera (potrzebujesz IS/PM a masz zaznaczone PM/PM) . Nowe hamulce są gotowe do użytku (zalane i odpowietrzone) ale praktycznie w każdym przypadku wymagają skrócenia przewodów a co za tym idzie ponownego odpowietrzania. Dziękuję wszystkim za rady i pomoc, Jutro zamówie częsci i wysle wam zdjęcią gotowego roweru (O ile wszystko się złoży ) Jeszcze raz dziękuję, nie będę zamykał tematu bo jakbym miał jeszcze jakis problem to wiem do kogo się zwrócić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 piasty pod tarcze mają wyższe kołnierze pod centerloka niekoniecznie ;-)a hamulce bierz tektro zamiast taniego sh*tmano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Jak myslicie, ile by kosztował montaż tego całego sprzętu w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KurczakNorris Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 CannondaleRider, na Twoim miejscu zrobiłbym tak: koła z pierwszego (445 PLN, troszkę lepsze obręcze) albo drugiego (369 PLN) mojego linka, te hydrauliki Tektro z aukcji (one mają już tarcze), do tego adapter IS/PM 180 mm na przód i adapter IS/PM 160 mm na tył (cena za oba razem to około 40 PLN) i dwa komplety śrub do montażu tarcz (po 6 na koło w cenie około 20 PLN za dwa komplety). Z wysyłką wychodzi niewiele ponad 800 ziko. i na Twoim miejscu, jak tylko części by przyszły, założyłbym je natychmiast, wyregulował sprzęt i cieszyłbym się z jazdy. Acha: stare koła, po przeglądzie i czyszczeniu, stare hamulce Shimano (po przeglądzie i czyszczeniu), stare klamki hamulcowe (po przeglądzie i czyszczeniu) posłałbym do wujka Alla. Nawet jeśli za wszystko miałbym dostać 100 ziko albo mniej to i tak koszt modernizacji się zmniejszy, w domu nie zostaną niepotrzebne rzeczy. Edyta: montaż w serwisie pewnie około 100 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 CannondaleRider, na Twoim miejscu zrobiłbym tak: koła z pierwszego (445 PLN, troszkę lepsze obręcze) albo drugiego (369 PLN) mojego linka, te hydrauliki Tektro z aukcji (one mają już tarcze), do tego adapter IS/PM 180 mm na przód i adapter IS/PM 160 mm na tył (cena za oba razem to około 40 PLN) i dwa komplety śrub do montażu tarcz (po 6 na koło w cenie około 20 PLN za dwa komplety). Z wysyłką wychodzi niewiele ponad 800 ziko. i na Twoim miejscu, jak tylko części by przyszły, założyłbym je natychmiast, wyregulował sprzęt i cieszyłbym się z jazdy. Acha: stare koła, po przeglądzie i czyszczeniu, stare hamulce Shimano (po przeglądzie i czyszczeniu), stare klamki hamulcowe (po przeglądzie i czyszczeniu) posłałbym do wujka Alla. Nawet jeśli za wszystko miałbym dostać 100 ziko albo mniej to i tak koszt modernizacji się zmniejszy, w domu nie zostaną niepotrzebne rzeczy. Edyta: montaż w serwisie pewnie około 100 PLN. I własnie tak zrobie! Wielkie dzięki wszystkim którzy pomogli mi z hamulcami, Doceniam wasze wszystkie odpowiedzi. A ja zamawiam jutro Hamulce i koła, i pewnie za 3-5 dni wszystko przyjdzie i za tydzień wstawie zdjęcie roweru w ten temat Życzcie mi powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Jak uruchomisz możesz koniecznie fotką nas uraczyć ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 30 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 Jak uruchomisz możesz koniecznie fotką nas uraczyć ;-) Wybacz, nie odpisałem, bo prąd nam wywaliło na dobre 16 godzin, a jak prad to i internet :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 1 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 Jak uruchomisz możesz koniecznie fotką nas uraczyć ;-) Mam kolejne pytanie odnosnie hamulców. Opcja 1 Przód BR-M447 Tarcza 180mm Tył BR-M396 Tarcza 180mm Opcja 2 Przód BR-M396 Tarcza 180mm Tył BR-M396 Tarcza 180mm? Opłaca się zainwestować w lepszy hamulec przedni? Dodam ,że w 90% przypadkach mojej jazdy na rowerze używam hamulca przedniego. Ciekawe czy ktos mi jeszcze odpowie.... Temat skończył się kilka dni temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 1 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 weź tektro są naprawdę bezproblemowe w porównaniu z budżetowymi shimano. Na przód możesz się pokusić o większą tarczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 1 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 weź tektro są naprawdę bezproblemowe w porównaniu z budżetowymi shimano. Na przód możesz się pokusić o większą tarczę. Mówisz ,że na przód wziąsc 203? A na tył 180?Przy tych moim budżetowych ,,Siemano'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 1 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 tył 160 przód 180- dla koła 26 nie ma potrzeby większej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 1 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 tył 160 przód 180- dla koła 26 nie ma potrzeby większej Wielkie dzięki Odezwa się w razie potrzeby tył 160 przód 180- dla koła 26 nie ma potrzeby większej To jest moj przedni amorek: http://m.ebay.com/itm/362018908538Myślisz ,że wytrzymałby z tarczami 180 a jak by było z 203?tył 160 przód 180- dla koła 26 nie ma potrzeby większej To jest moj przedni amorek: http://m.ebay.com/itm/362018908538Myślisz ,że wytrzymałby z tarczami 180 a jak by było z 203?tył 160 przód 180- dla koła 26 nie ma potrzeby większej Zadaje pytanie o 203 bo boje się że klocki żywiczne + zacisk br-m447 nie wystarczyChciałem coś takiego zrobić.Przód BR-M447 Tarcza 203mmTył BR-M396 Tarcza 180mmNie wiem czy amorek da radę i czy te klocki organiczne(żywiczne) zapewnią mi dobrą siłę hamowania.Ważę 77kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 1 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 Tarcza 203 to nieco ryzykowne posunięcie dla widelca do XC z tamtych czasów. 77kg to nie jest jakaś mega waga aby te hamulce nie dały rady w normalnym użytkowaniu no chyba że chcesz odwalać mega zjazdy to nie podołają , wymiana klocków na półmetaliki lub metaliki poprawia siłę ale należy pamiętać , że to budżetowe modele i "wypasu" z nich nie uzyskasz. W M396 i M447 działanie i siła hamowania jest identyczna , w tym wypadku wyższy model nie znaczy lepszego hamula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 1 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 Tarcza 203 to nieco ryzykowne posunięcie dla widelca do XC z tamtych czasów. 77kg to nie jest jakaś mega waga aby te hamulce nie dały rady w normalnym użytkowaniu no chyba że chcesz odwalać mega zjazdy to nie podołają , wymiana klocków na półmetaliki lub metaliki poprawia siłę ale należy pamiętać , że to budżetowe modele i "wypasu" z nich nie uzyskasz. W M396 i M447 działanie i siła hamowania jest identyczna , w tym wypadku wyższy model nie znaczy lepszego hamula. Spoko, to wezmę 180 na przód Ciekawe czy da radę postawić na koło... Oby Miłego wieczoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 1 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 Ciekawe czy da radę postawić na koło... Oby Z takim nastawieniem możesz się rozczarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 1 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2017 Z takim nastawieniem możesz się rozczarować. Zatem zwiększe budżet do 850 heh Maksymalnie 435 zł za Komplet na przód(Zacisk i klamka) oraz Komplet na tył(Zacisk i klamka) Może cos stąd wybierzesz, no chyba ,że radzisz cos innego Przedni (który lepszy?) 1.Tektro Orion Carbon = http://allegro.pl/hamulec-hydrauliczny-tektro-orion-carbon-przedni-i6723050163.html 2. Shimano BR-M505 = http://allegro.pl/hamulec-tarczowy-shimano-m505-przod-srebrny-i5615452258.html 3.(Ewentualnie tylko nie wiem czy jest dużo lepszy aby w niego zainwestować) Shimano Deore BR-M605 = http://allegro.pl/hydrauliczny-hamulec-deore-bl-m615-br-m615-przod-i6763170189.html Tylni (Który lepszy?) 1.BL/BR-M486 2.(I tu jest problem... Jakies propozycje? Czy M486 jest wystarczający?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2017 Dobra... Biore na przód Deore M-615 Na tył BR-M486 Pozdrawiam Powinny lepiej hamować... Dobra mniesz o to, nie będę wam głowy zawracał. Przód Shimano Deore BR-M615 Tarcza 180mm Tył Shimano Deore BR-M615 Tarcza 180mm I to powinno wystarczyć, za 2 godziny zamawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 2 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2017 M615 to już dość przyzwoite hamulce (szczególnie po zmianie klocków z fabrycznych). Na tył tarcza 180mm jest kompletnie nie potrzebna - 160mm w zupełności starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2017 M615 to już dość przyzwoite hamulce (szczególnie po zmianie klocków z fabrycznych). Na tył tarcza 180mm jest kompletnie nie potrzebna - 160mm w zupełności starczy. okej Żywiczne klocki na początek? Czy od razu w metaliki zainwestować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 2 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2017 Na początku potestuj zestaw fabryczny , wielu użytkownikom żywiczne wystarczają (sam na takich jeźdżę w M8000) . Jeśli stwierdzisz , że ci nie starcza wówczas wymienisz. Pamiętaj , że nowy zestaw musi się dotrzeć (parędziesiąt km i hamowań) aby zaczął pracować z pełną siłą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2017 Tak zrobię, jak wyjeżdżę organiczne przesiądę się na metaliczne. Pewnie po sniadaniu zamówię.... Miałem zamawiać kilka dni temu, ale lepiej spytać się kogos kto jest w tym obeznany niż kupić na slepo. Jeszcze raz wielkie dzięki. W sobotę po południu powinno wszystko przyjsć W sobotę po południu powinno wszystko przyjsć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 3 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2017 Kaseta Korba i suport wyczyszony aż lsni. Kaseta i korbę oraz łancuch umyłem benzyną ekstrakcyjną a suport rozebrałem i przetarłem brudne miejsca. Całosć chodzi jak marzenie Pozostaje czekać do ok. soboty na wszystkie częsci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 4 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2017 bo mam straszanie dużo problemów z V-Brake'ami, praktycznie nie hamują, o tylnym już szkoda pisać.. to jest dziwne, gdyż sprawne v-ki na dobrych klockach to mocne hample... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CannodaleRider Napisano 4 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2017 Jest i hamulec na tył ) https://imgur.com/gallery/rpL9G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.