Skocz do zawartości
pawel2208

[2017] Kross

Rekomendowane odpowiedzi

iza121

Oczywiście standardowo osprzęt damskich jest gorszy w porównaniu z lewelami o tym samym numerze... Czy oni naprawdę uważają, ze babki są aż tak głupie :/ a później wielkie zdziwinie , ze na damskie modele jest mały popyt :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KROSS.R7.2016

wejdź na model z 2017 roku na angielskiej stronce potem zmieniasz na język polski i masz po polsku taki myk i działa 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
daniel33mc

A kross nie jest Polską firmą ? NIe powinien nową kolekcje najpierw na polskiej stronie pokazać?!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamfan

LOL, Kross jest polską firmą, ale rowery ma chińskie, więc nie widzę problemu, żeby nowa kolekcja była najpierw dostępna w angielskiej wersji językowej. Działają konsekwentnie tworzą taki "polski" miszmasz :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paul997

A dlaczego powinien? Najpierw pokazuje się nową kolekcję tam, skąd płynie najszerszy strumień pieniędzy. Ja się tam wcale nie dziwię.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Alsew

Ciekawe ile z tych info to prawda... Kross ma zdolności do manipulowania klientami. Dla przykładu R8 w 2017 będzie mieć Rebe,  B8 ma Recona Silver w specyfikacji a na zdjęciu Reba :whistling: . Nie chce mi się analizować tych specyfikacji ale jest tam pewnie sporo takich kwiatków. Prawda wyjdzie w praniu ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
modrzew

Do niektórych rowerów z tego co widzę są zdjęcia z zeszłorocznej kolekcji a pod spodem nowa specyfikacja. Także po prostu bajzel z pośpiechu, nie upatrywałbym tu jakichś teorii spiskowych ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Alsew

Bajzel w pośpiechu ;-) Sorki ale w 2016 roku kilku z naszych kolegów dowiedziało się że ich B7/R7 mają amory z prostą rurą sterową jak kupili rower, bo Kross dopiero w maju raczył poprawić specyfikację na swojej stronie jak ludzie próbowali to wykorzystać do zwrotu roweru jako że towar jest niezgodny z umową. Taka teoria spiskowa...

Edytowane przez Alsew

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
modrzew

A to inna para kaloszy...

Z drugiej strony widać ile wart jest ten cały marketingowy bełkot. Stara, prosta sterówka 1 1/8" jest nagle zamiennikiem "nowoczesnej i dużo sztywniejszej" tapered, bo rozumiem że Kross wyszedł z założenia że to równoważne rozwiązania nie mające żadnego znaczenia dla końcowego odbiorcy  :sorcerer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Alsew

Ja tam nie wiem... Jak dla mnie to jest takie sztuczne podgrzewanie atmosfery... Ludzie będą czekać na nowego R8 bo ma Rebe i 1x11 zamiast korzystać z zimowych wyprzedaży, a Kross raczy wypuścić nową kolekcję w kwietniu... a do tego czasu coś się wymyśli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marcin86Poznan

Widzę, że postawili na napęd 2x10 kosztem 3x10 ale w R6 myślałem, że już Taper będzie a tu nie ma;) Zmniejszyli za to wagę chyba, że to z palca wyssane.

Porównałem akurat R6 bo kumpel ma w pracy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

a fuli XC jak nie było tak nima...  i na czym ta biedna Majka się ma ścigać? Trasy coraz bardziej hardcorowe. Dzisiaj w Andorze sobie prawie kark skręciła.

Kto nie widział to podlinkuje ( wypadek w 40min.)  Myślę że zmiana sponsora wyszła by jej na dobre...

http://www.redbull.tv/live/AP-1KR6GZPP11W11/segment/AP-1KV9D615H2111/uci-mountain-bike-world-cup

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
modrzew

Fulle XC to już chyba wymierający gatunek, bo poza tego typu zawodami i zawodnikami, którzy z jakichś powodów chcą mieć klasyczny rower XC, tylko "na sterydach", to zastosowań w sumie brak. IMHO nowoczesny, sztywny ścieżkowiec pod ogarniętym bajkerem bez problemu pokaże miejsce w szeregu tego typu wynalazkom na nieco bardziej hardkorowych trasach, tyle że to będzie "za ciężkie" dla typowego ściganta ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

a fuli XC jak nie było tak nima...  i na czym ta biedna Majka się ma ścigać? Trasy coraz bardziej hardcorowe. Dzisiaj w Andorze sobie prawie kark skręciła.

Kto nie widział to podlinkuje ( wypadek w 40min.)  Myślę że zmiana sponsora wyszła by jej na dobre...

http://www.redbull.tv/live/AP-1KR6GZPP11W11/segment/AP-1KV9D615H2111/uci-mountain-bike-world-cup

Nie sądze aby tak łatwo można było się przesiąść na fulla. W czym ten sponsor przeszkadza? Na innych rowerach Maja też odnosiła kraksy. Jolandzie Neff full nie pomógł w Rio.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

Fule XC wcale nie wymierają. Każda szanująca się marka ma je w swojej ofercie i to w rożnych specyfikacjach.  Po za tym jeśli dana firma zakłada swój racingteam i chce być postrzegana profesjonalnie to powinna zagwarantować zawodnikom nowocześniejsze rozwiązania dobierane odpowiednio pod każdą trasę.  Dla mnie osobiście to właśnie taki sztywny ścieżkowiec jest bezsensownym wynalazkiem, ponieważ jak ktoś chce jeździć w górach to kupuje fulla enduro czy coś podobnego, jeśli ma być bardziej płasko i lajtowo to zwykły hardtail, a na takie trasy mieszane jak ta dzisiejsza w Andorze full xc jak najbardziej by spasił.

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

Jedyny zarzut jest taki, że Maja nie posiada roweru full na którym prawdopodobnie niechce jeżdzić. Dlaczego ? Bo czuje się mocna na podjazdach. Full jej w tym nie pomoże.

 

Kross nie jest gigantem aby pozwolić sobie na zangazowanie zawansowanego fulla w XC którego i tak niewiel sprzeda. Większość woli sztywniaka.

 

Zawodnicy w XC nie zmieniają zbyt często rowerów HT na full i odwrotnie. Nawet jak mają taką możliwość.

Edytowane przez clavdivs

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
erzurum

bzdury, ciekawe w czym full przeszkadzał na podjazdach na olimpiadzie, skoro dwa fulle wygrały?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marlo

Dziwne, że te nowe szosówki Vento od 5.0 do 9.0 - to renderingi!  :icon_confused:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot

 

 

Kto nie widział to podlinkuje ( wypadek w 40min.)  Myślę że zmiana sponsora wyszła by jej na dobre... http://www.redbull.t...-bike-world-cup

Akurat w tym przypadku full nic by nie zmienił. Z drugiej strony mając gotowe zawieszenie ( RWS) stworzenie fulla do XC nie powinno być aż takie trudne. Pozostaje jedynie kwestia ekonomicznego uzasadnienia i raczej w tym tkwi problem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Classified

...i na co ten katalog 2017 jak i tak trzeba będzie czekać na przecenę  :bye2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
me.wa

Dziwne, że te nowe szosówki Vento od 5.0 do 9.0 - to renderingi!  :icon_confused:

 

W vento 8 i 9 masz real foty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

bzdury, ciekawe w czym full przeszkadzał na podjazdach na olimpiadzie, skoro dwa fulle wygrały?

Trasa nie składała się z samych podjazdów ale także i zjazdów. To na zjazdach full dawał wyrażną przewagę. jak spojrzysz poza wieksze spektrum niz tylko 2 pierwsze miejsca w kategorii kobiet i męzczyzn, to w kategori kobiet 2i 3 był sztywniaki a w meżczyzn 3 był na sztywnym. Full nie gwarantował sukcesu, Absalon faworyt do medalu zajął dopiero 8 miejsce, tak samo było z Jolanda Neff która odpadła w rywalizacji o medal mimo posiadania fulla i zostła wyprzedzona przez dziewczyny na HT.Osobiście trzeba przyznać, że to jest sukces Krossa że przygotował rower na którym Maja zdobyła medal olimpijski.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marlo

W vento 8 i 9 masz real foty.

 w wersji 2016 to zdjęcia, ale w 2017 to rendery - zobacz np. te mostki kierownicy, albo korbę! :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
me.wa

 w wersji 2016 to zdjęcia, ale w 2017 to rendery - zobacz np. te mostki kierownicy, albo korbę! :D

 

po powiększeniu masz real foty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • gdy
      Przez gdy
      szosy + gravel (od 16:18)
       
      https://www.facebook.com/btwin.bikes/videos/10154857524311196/
    • arghael
      Przez arghael
      Nowy katalog Dartmoora na 2018 rok.
      https://issuu.com/dartmoor-bikes/docs/dartmoor_2018_products_eurobike_edi
      Cen jeszcze nie podali.
    • MD11
      Przez MD11
      https://www.kellysbike.com/pl/gravel-c603/
       
      Soot, czyli sadza.
       
      - sztywne osie przód/tył
      - 3 mocowania na bidon
      - TRP Spyre
      - piasty Novatec
       
      Soot 50
      - shimano 105
      4.800 PLN
       
      Soot 30
      - shimano claris
      3.800 PLN
       
      Całkiem ciekawe rowery. Drażni trochę przewód tylnego hamulca puszczony na zewnątrz ramy, ale poza tym chyba nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Nigdy nie wiem, czy te otwory na dole to na bagażnik, czy tylko do montażu błotników. Przednia przerzutka jest chyba direct mount. Obręcze 17 mm i Rapid Roby szału nie robią, ale to zrozumiałe. Są przynajmniej piasty na maszynach.
       
      Soot 50 można porównać do GT Grade 105, który cennikowo kosztuje 5.700 PLN, a nie ma sztywnych osi (ma z kolei hamulce TRP HY/RD).
      Merida Cyclocross 400, która nie ma sztywnej osi z tyłu, ma sztycę na 1 śrubę i nie jest gravelem została w tym roku wyceniona na 5.200 PLN. Z Silexem to już w ogóle pojechali.
      Krótko mówiąc, ceny katalogowe Kellysa są dobre.
       
      Ten Claris w tańszym modelu to chyba nowość. Moim zdaniem przeskoki pomiędzy przełożeniami przy 8rz są za duże, więc raczej warto dopłacić do wersji na 105, ale fajnie, że się nie cackali i wsadzili sztywne osie w obydwu modelach.
       
      Przy okazji zwróćcie uwagę na pewną kwestię (tylne widełki / kąt podsiodłowy / kąt główki / górna rura / rozstaw kół):
      Kellys Soot | 430 / 73 / 71.5 / 568 / 1033.5
      GT Grade | 430 / 73 / 71.5 / 565 / 1031
      Giant TCX | 430 / 73 / 72 / 560 / 1030
       
      Giant ma większy kąt główki (co prawda tylko o 0.5 stopnia, ale jednak), a mimo to rozstaw kół ma taki sam albo proporcjonalnie większy niż pozostałe rowery (np. Kellys ma górną rurę o 8 mm dłuższą od Gianta, ale jego rozstaw kół jest większy tylko o 3.5 mm). Myślę, że Giant ma po prostu bardziej wygięty do przodu widelec i wcale nie byłby bardziej "nerwowy", a wniosek z tego taki, że sam kąt główki niewiele mówi i rozstaw kół jest bardzo istotny.
    • HubsON24
      Przez HubsON24
      Poszukuje niezawodnego dirta do 2000zł
      Podszebuje go do skakania po górkach
    • cichy66
      Przez cichy66
      https://retyre.no/
       

×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.