Skocz do zawartości

[suport, przerzutki,piasta] Kross Hexagon X3-problem


Mocarz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem z rowerem Kross Hexagon X3 z 2015 roku. Kupiłem rower w tym roku, niby wszystko ok, dopóki nie zauważyłem, że nie naturalnie ,,lata'' mi koło na boki. Koło zostało dokręcone, przestało latać, ale za to przestałem słyszeć piastę. Pomyślałem, może jest dobrze nasmarowana. Za jakiś czas zaczął trzeszczeć suport, nie było w nim luzów. Czasami gdy jeździłem codziennie po kilkanaście kilometrów trzeszczał niemiłosiernie. Gdy rower nie jeździł przez jeden lub więcej dni, to trzeszczenie znikało, ale pojawiało się znowu za jakiś czas. Potem koło znowu zaczęło latać, ale było dobrze dokręcone i dało się jeździć, więc jeździłem. Aż pewnego sobotniego ranka wyjechałem na przejażdżkę, a koło zaczęło gibać się na boki jak pijany po alkoholu. Dokręciłem je na konusach i znowu było dobrze. Denerwowała mnie to latające koło i postanowiłem trochę pogrzebać przy rowerze, zdjąłem łańcuch, przeczyściłem komponenty i dokręciłem koło. Za jakiś czas przerzutki przestały działać, podczas zmiany biegu jest dźwięk spadającego łańcucha i przerzutka nie chce wskoczyć na zębatkę, problem pojawia się na tylnych i przednich przerzutkach. Sam już nie wiem co robić, doradźcie. Zaznaczam, że od maja do teraz mam przejechane 1600 km.  Z góry dziękuję i pozdrawiam. 

 

Napisano

Kross schodzi na psy  coraz bardziej. Mój brat ma hexagona x2 i sztyca od nowości jest taka że siedzenie ciągle lata , hamulce piszczą  , przerzutki średnio ustawione , wszystko na kierze sam plastik , łożyska pedałów skrzypią , piszczą itp.

Napisano

Kupiłeś ten rower nowy? normalnie w sklepie?  jeśli tak to idziesz i robisz zadymę co to za gówno wciskają i że mają doprowadzić do porządku koło i wymienić suport.

 

Tak na przyszłość firma Kross to dno i radzę omijać z daleka te rowery

Napisano
Tak na przyszłość firma Kross to dno i radzę omijać z daleka te rowery

Oj niestety z tym się muszę zgodzić. Kiedyś to była porządna firma , nie to co teraz. 

 

Edit

Najlepsze co przychodzi mi do głowy to powołanie się na niezgodność z umową. Mógł byś wtedy zażądać doprowadzenia roweru do stanu używalności lub zwrotu pieniędzy. Choć nie wiem jak to tam całkowicie wygląda , niech lepiej jeszcze ktoś się wypowie.

Napisano

Rower kupiłem nowy, tego roku w maju. Zamówiłem go przez internet na stronie expertbike. Teraz nie wiem co robić, bo rower ma tylko gwarancję na ramę. Nawet gdybym zgłosił im reklamację, to równie dobrze mogliby powiedzieć, że szkody wyrządzone są przeze mnie. Żałuję, że jak na początku zobaczyłem te luzy w kole, to od razu go nie oddałem. 

Napisano

Jak to gwarancja tylko na ramę? Kto ci taki kit wciska? Przeczytałem właśnie gwarancję krossa na 2015 rok i nic takiego nie ma. Przerzutek na gwarancji nie wyregulują, więc zostaje tylko suport i koło.

Napisano

W każdym bądź razie na miejscu autora sam bym wszystko wymienił, zacisk do piasty od accenta to koszt zaledwie 18 zł. Suport więcej. Z drugiej strony to może wcale nie suport trzeszcze a coś innego. 

Napisano

 

 

Z drugiej strony to może wcale nie suport trzeszcze a coś innego. 

Może być , ja bym proponował od wpuszczenia trochę oleju w pedały i zobaczył czy trzeszczenie ustanie. Suporty też w sumie mega drogie nie są. Od 20 zł się zaczynają maszynowe.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...