Skocz do zawartości

[1000zł] Mtb

Wysoki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema!

Potrzebuje pomoc przy wyborze roweru. Jestem początkujący a moje środki wynoszą do 1000 zł. Od jakiegoś czasu rozglądam się za rowerem. Myślę, żeby kupić nowy, ponieważ się nie znam i nie wiem czy jak kupie użwykę nie będzie dojechany. Mam 185 wzrostu i około 90kg. Zamierzam polatać troche po lesie, może wjazd na jakaś górke większą. Ale również wiem, że sporo będę jezdził po ulicy. Słyszałem o takim czymś jak blokada amortyzatora, która jest fajna opcją jak lecisz po szosie. Skąd moge wiedzieć czy te rowery to mają ?

Zastanawiam się nad rowerkiem firmy Romet. Co sądzicie o tych rowerach ? I częściach w nich.

Np. http://allegro.pl/rower-26-romet-rambler-5-0-wyprzedaz-najtaniej-i5232657848.html

http://allegro.pl/romet-rambler-4-0-26-shimano-2014-tarcze-gratis-i5202825031.html

Być może macie jakieś inne propozycje?

Z góry dzięki!

Pozdro :)

Napisano

Jak więcej jazdy ulicznej to raczej cross niż MTB - zwłaszcza że za takie pieniądze to byłby  "rower wyglądający prawie jak MTB" ...

Jak amortyzator jest z blokadą, to na ogół sprzedający się tym chwali ...

Kilka zbliżonych tematów ostatnio było -  przejrzyj kilka ostatnich stron to nabierzesz rozeznania co w trawie piszczy.

Na pewno rowery z wolnobiegiem z tyłu  ( a nie nowocześniejszą kasetą ) należałoby wykluczyć ...

Napisano

Witam , sam mam 2.0 i powiem Ci różnice z tego co wyczytałem niewielkie. Mają inne tarcze , amorki , klamkomanetki i przednią przerzutkę. Mam co prawda wersje HT czyli przód tarczówki tył v-ki ale ta moja tarcza szybko się pogięła może te w 4.0 i 5.0 są lepsze. Czy amor ma blokadę to nie wiem , ale w 2.0 masz słaby amorek w 4.0 i 5.0 są lepsze i to sporo. Po za tym zaciski masz chińskie zapewne , tak jak w moim 2.0 jakiś JAK super brake . 

Napisano