Skocz do zawartości
Kross Raty 0 procent
XNicramX

[przełącznik] damper DRCV ctd FOX

Rekomendowane odpowiedzi

XNicramX

Witam, mam problem z damperem fox drcv ctd w treku remedy, a mianowicie podczas przestawiania na tryb climb niebieski przełącznik lata sobie luźno a nawet można go obrócić do góry. Co jest tego przyczyną ? na pozostałych 2 ustawieniach jest ok. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Tak było od zawsze czy stało sie tak niedawno ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
XNicramX

Stało się to od pewnego czasu, na początku tak nie było.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

może ciśnienie w ifp spadło, damper poza tym działa jak działa czy może kompresja działa jak by słabiej ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
XNicramX

działa tak samo jak działał, jedynie jakis drobny dzwięk niekiedy jest słyszalny 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tobo

Jeśli działa tak samo to oznacza to prawdopodobnie problem z samym regulatorem, trzeba byłoby go zdjąć z trzpienia i zobaczyć stan obu elementów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
XNicramX

łatwo się go sprawdza i wymienia jak co  ? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Z tego co wiem to foxy ctd nie są specjalnie łatwe w naprawie ale sam nie miałem z tym odczynienia wiec dokładnie nie powiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
topol

:-)

Edytowane przez topol

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
XNicramX

szkoda, może ktoś inny miał taki problem albo to naprawiał ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mudia

Moja rada (choć może trochę spóźniona) - nie znasz się to nie rozbieraj. Wymiana oleju, czy uszczelek kurzowych to standard, ale niektóre elementy FOXów bywają naprawdę trudne do przeserwisowania. Wiem, bawiłem się i kilka rzeczy popsułem. Nie żeby było to niemożliwe, ale możesz sobie narobić sporo szkód. Jeśli masz gwarancję, to nawet się nie zastanawiaj tylko uderzaj do CULTu. Jeśli nie masz, to możesz poszukać w lokalnym środowisku Enduro/DH kontaktów do ludzi lub serwisów, którzy takie rzeczy robią. Sam znam serwis w okolicach Gdyni, który mogę polecić. W ostateczności możesz oddać do CULTu i zapłacić ok 400zł, bo podejrzewam, ze będą to robić w ramach "pełnego" serwisu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Szklanka
      Przez Szklanka
      Cześć. Mam problem z ciśnieniem w amortyzatorze fox 34 CTD. Pompuje go do takiego stopnia, że jest w miarę twardy potem po uginam kilka razy i jest miękki tak, że go dobijam. Nie wiem czy to wina uszczelek od komory czy czegoś innego.
    • Benok55
      Przez Benok55
      Witam,chcę kupić rower używany i mam pytanie. Czy takie uszkodzenie goleni na damperze wpłynie na dalszą pracę i wytrzymałość? Czy lepiej odpuścić sobie ten rower?
      I ile ewentualnie kosztuje wymiana goleni na nową? Przepraszam za jakość zdjęcia,Pozdrawiam
    • CannodaleRider
      Przez CannodaleRider
      Witam, mam okazję kupić od przyjaciela Foxa 40, po taniości, z 2008r.
      Problem jest w tym, że górne golenie mają sporo rysek, i w jednym miejscu golenie są wytarte aż do srebrnej powłoki.
       
      Słyszałem o anodowaniu górnych goleni w specjalnych zakładach...
      Szukałem używanych, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć....
       
      Podsumowując:
      1. Kupno Amortyzatora FOX FACTORY FOX 40 2008.
      2. Rozebranie.
      3. Odesłanie goleni górne na anodowanie/kupno używanych zamienników Foxa.
      4. Malowanie goleni dolnych na kolor czarny.
      5. Oklejenie Foxa nowymi naklejkami.
      6. Zabezpieczenie folią.
       
      Jeśli komuś chce się poszukać, lub jeśli ktoś ma/wie gdzie kupić golenie, to proszę śmiało pisać/podlinkować
      Pozdrawiam








    • archaizm123456789
      Przez archaizm123456789
      Rower w tym roku serwis amora z przodu i puszki dampera.
      Napęd w maju cały wymieniony, zawieszenie serwisowane na bieżąco(łożyska). Hample lane w sierpniu. Koła na bieżąco serwisowane(naciąg szprych)
      Opony przód Maxiss ardent 27,5x2,4,tył Schwable hans dampf 2,25-obie 80% bieżnika. Możliwość przejścia na system tubless(bezdętkowy). Rower utrzymywany w stanie technicznym b dobrym(jestem serwisantem rowerowym). Wizualnie parę odrapań bez wgniotów itp.

      Korba xt
      przerzutki p/t xt z plusem
      manetki xt
      hample xt klocki z radiatorem
      amor przód 32 evolution series CTD 130
      damper fox float CTD
      łancuch kmc
      kaseta SUNRACE 11-40
      piasty XT
      obręcze p ryde 21, tył wtb 23i
      https://allegro.pl/ghost-ams-7500-fox-ctd-2x10-i7707046667.html.
      https://www.olx.pl/oferta/ghost-amr-7500-xt-2x10-fox-ctd-CID767-IDxEQ8k.html

×