KAMIL0S Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 Witam HUTCHINSON SCORPION 26x2.0 czy ktoś zna te oponki? Chcę posmigać po Beskidzie Sądeckim i interesuje mnie zjazd leśnymi sciezkami spokojnie nie jakieś szaleństwa. Obecnie posiadam Schwalbe Silento II 26x1.75 super na asfalcie na sciezkach bez uslizgów i małe podjazdy w sychym terenie bez problemów. Czy warto zmienić takie opony na coś co nada się na zjazdy w górach w dobrych warunkach sciezkami i żeby na asfalcie nie miały znacznych oporów.
Mod Team mrmorty Napisano 25 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 25 Kwietnia 2014 są ok, ale musisz wziąć pod uwagę że to kapcie na bardzo "lekki teren". Błoto i piach = pływanie roweru. Śliskie kamienie i liście to też nie będzie jej środowisko naturalne.
KAMIL0S Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Napisano 25 Kwietnia 2014 a jaka opone do 50zł polecilibyście żeby dała rade w średnim terenie nie byla za szeroka tak do 2.1 i na asfalcie dało się na niej śmigać??
michalMtBXcT Napisano 25 Kwietnia 2014 Napisano 25 Kwietnia 2014 http://allegro.pl/opona-schwalbe-smart-sam-26x2-1-perf-dc-drutowa-bs-i4164593394.html .Może te kumpel jeździł na nich więcej w terenie niż po szosie i mówił ze spisywały się bardzo dobrze w terenie jak i na asfalcie.
KAMIL0S Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Napisano 25 Kwietnia 2014 Byłem dzisiaj w sklepach i właśnie polecono mi Conti Race King i właśnie S.Smart Sam i opona od Schwalbe wydaję się zdecydowanie lepsza w teren
KAMIL0S Napisano 27 Kwietnia 2014 Autor Napisano 27 Kwietnia 2014 Bede musial zostac przy max 2.1 poniewaz takie mam dętki a niedawno je kupilem:) zastanawiam sie nad tymi Schwalbe SM i Conti Race King tyle prze przy nichz tego co wyczytałem lubia przecierać się boczne scianki
michalMtBXcT Napisano 27 Kwietnia 2014 Napisano 27 Kwietnia 2014 Ja mam conti w wersji 2.2 i boczne ścianki się nie przecierają .Zrobiłem na nich ok 3 tś km w różnych warunkach i spisują się bardzo dobrze .
jasinski21444 Napisano 27 Kwietnia 2014 Napisano 27 Kwietnia 2014 Bede musial zostac przy max 2.1 poniewaz takie mam dętk Nic nie stoi na przeszkodzie aby założyć Saguaro 2.2 , dętka się lekko rozciągnie - będzie działać normalnie . Ja mam conti w wersji 2.2 i boczne ścianki się nie przecierają Sam załatwiłem dwie sztuki RK 2.2 na świeradowskich singlach
KAMIL0S Napisano 27 Kwietnia 2014 Autor Napisano 27 Kwietnia 2014 ja bede jeździł raczej rekreacyjnie więc może te Conti wystarczą tyłko nie wiem czy 2.2 czy 2.0 zależy mi na tym by na asfalcie sie dobrze jechało i sie nie scierały za sztybko
jasinski21444 Napisano 27 Kwietnia 2014 Napisano 27 Kwietnia 2014 Weź Saguaro . Po co kupować coś (continetal ) skoro możesz mieć w b.podobnej cenie coś lepszego ( saguaro ) . Saguaro wytrzymuje 9kkm i jest jeszcze połowa bieżnika więc nieźle . Bierz i nie marudź
KAMIL0S Napisano 27 Kwietnia 2014 Autor Napisano 27 Kwietnia 2014 Wiec ostatecznie co lepiej Saguro czy Schwalbe Smart Sam bo je mam dostepne w sklepie i wyjdą mnie 120zł a Saguro 100 plus przesyłka więc wyjdzie na jedno
jasinski21444 Napisano 28 Kwietnia 2014 Napisano 28 Kwietnia 2014 Zdecydowanie Saguaro , smart samy oferują gorszą przyczepność przy takich samych oporach ......
KAMIL0S Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor Napisano 28 Kwietnia 2014 a na asfalcie które będą lepsze i trwalsze??
jasinski21444 Napisano 28 Kwietnia 2014 Napisano 28 Kwietnia 2014 Bardzo podobnie , obecnie mam u sibie saguaro 2.2 ale jeźdizłem też na smart samach . Saguaro po 9 tyś km jazdy ma nadal połowę bieżnika . Saguaro lepiej sobie radzą w terenie od smart sama a na asfalcie są bardzo szybkie .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.