rudy090 Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Witam wszystkich. Chciałbym kupić rower do max 1000 zł. Bo na tyle tylko pozwala mi budżet. Tylko jestem kompletnie zielony w tym temacie. Ostatni mój rower to ten który dostałem na komunię jakieś 15 lat temu Potrzebuję waszej porady co kupić??? Rower potrzebuję do jazdy po mieście ew. w lesie na ścieżkach rowerowych, ale nie będę go katował.Chciałbym coś co lekko jedzie Jaki rozmiar dobrać ? Dodam że mam 24 lata, 185 wzrostu i 90kg Znalazłem parę rowerów jeżeli moglibyście mi powiedzieć który najlepszy, lub zaproponować coś od siebie byłbym wdzięczny )1. AUTHOR Rower TROPHY biało-zielono-czarny 2014 http://www.cyklotur.com/rowery/gorskie-mtb/26-cali/p,rower-trophy-21-bialo-zielono-czarny-2014-150-zl-do-wydania-na-akcesoria-gratis-author,263308.html#75773310 2. MERIDA MATTS 5-V 2013 http://rower-sport.pl/pl_PL/p/MERIDA-MATTS-5-V-2013/1492 3. KANDS ENERGY 700 http://www.hurtownia7.pl/product.php?id_product=354 4. Kross HEXAGON X1 http://www.pmbike.pl/kross-hexagon-x1-2013 Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź )
Shiryu Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Z wymienionych wybierałbym między Krossem a Meridą. Z tym, że jak chcesz coś do jazdy po mieście i leśnych ścieżkach, to może lepiej jakoś cross? Np Lazaro Integral V2. Gdyby starczyło Ci kasy na V3, to już miałbyś kawał fajnego sprzętu.
rudy090 Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Napisano 18 Kwietnia 2014 dzięki chociaż ktoś się odezwał ) Nawet nie wiedziałem że taki model isnieje. Niestety nie mogę znaleźć nigdzie żadnego sklepu co te v3 sprzedaje oprócz alllegro.....
jakac93 Napisano 19 Kwietnia 2014 Napisano 19 Kwietnia 2014 Mało stacjonarnych sklepów prowadzi sprzedaż tych rowerów.A i cena atrakcyjniejsza w internecie.
rudy090 Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Napisano 19 Kwietnia 2014 doszedłem do wniosku że któryś z tych, jak myślicie co wziąć?? SCUD Atlantic Lazaro Integral V3 kands 1300 Merida Matts 5 ???