Skocz do zawartości

[1500zł] MTB dla nowicjusza

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

W okolicach grudnia-stycznia zamierzam zakupić mój pierwszy porządniejszy rower mtb i nie wiem za bardzo jak podejść do tego tematu bo jestem trochę zielony w tym. Na podzespołach się nie znam i jak patrzę na różne oferty rowerów to każdy wygląda dla mnie identycznie i nie wiem czy mam się kierować wybierając rower pod siebie. Czytając to forum idzie zauważyć, że dużo osób poleca rowery krossa, kellysa lub rockridera. Zależy mi żeby rower był nowy a nie używany

Mój wzrost to 176cm, waga 67kg

Napisano

Kross jest ok, bo ma bardzo nowoczesny design, ale jest dość drogi w stosunku do tego co daje. Zainteresuj się marką Romet. Bardzo dobre ceny na 2014 rok.

Napisano

ostatnio też rozglądam się za czymkolwiek w tym przedziale innym niż Kands 1300 i jedynym słusznym dla mnie wyborem jest Kross Level A2

Napisano

Zamiast kupować w internecie wolę zrobić to w normalnym sklepie gdzie dostanę gwarancję na ten rower więc sklepy internetowe odpadają. I tak dla info mieszkam 75km od Poznania i co jest bardzo prawdopodobne tam właśnie zamierzam kupić ten rower.

Napisano

Brałbym MBike'a za 1600 PLN. Nie chcę siać defetyzmu, ale niektórzy powiadają, że 2013 to był ostatni rocznik MBike'a - firma się skończyła, stąd te hiperpromocje... Brać póki jest.

Napisano

Zamiast kupować w internecie wolę zrobić to w normalnym sklepie

to idz do sklepu przymierz się do rowerku który Ci się podoba  napisz co to za model i sie cos podpowie ale mysle ze Kands 1300dsc bedzie w tym przedziale cenowym najrozsądniejszą opcją .

Napisano

A z ciekawości - ile zapłaciłeś za tą A4?

Tyle, ile sobie życzą? 2300 czy coś stargowałeś?

Bo widzę, że od jakiś 3 tygodni, że strasznie ceny skoczyły. 

Ja 27 października kupowałem swój rower, to wyglądało to tak:

a3 - 1620

a4- 1799

a5 - 1999

a6 - 2250

a7 - 2789

Zarchiwizowany