KapitanC Napisano 3 Września 2013 Napisano 3 Września 2013 Witam, jak w temacie, szukam roweru do zwykłej jazdy bez szaleństw, zwykłe wycieczki z dziewczyną, mam też las obok tu gdzie mieszkam tam tez będę jeździć oczywiście turystycznie po czytałem różne opinie ale nić konkretnego sie nie dowiedziałem :/ co sądzicie o tym rowerze ? od razu napisze ze jestem laikiem i nie znam sie na rowerach za bardzo może polecicie cos innego w podobnym stylu jestem otwarty na propozycję (nie chce składać roweru , wole kupic cały) POZDRO!
panSocjolog Napisano 3 Września 2013 Napisano 3 Września 2013 To jest rower kompletnie nie do twoich zastosowań. Szukaj zwykłego roweru do xc, no i określ jaki masz budżet, to coś pomożemy.
KapitanC Napisano 3 Września 2013 Autor Napisano 3 Września 2013 Cena to tak do 3,5 tyś tak ten dartmoor kosztuje . kolega miał kiedyś Lirer Foxa podobnie zrobionego i sie strasznie wygodnie jezdziło na takim rowerze dla tego ja celuje w Horneta gdyz podobny ale czekam na wasze propozycje rowerów dokładnie to http://velo.com.pl/rowery/rowery-dirtstreet/dartmoor/hornet-2012 chce kupić
Mod Team sznib Napisano 3 Września 2013 Mod Team Napisano 3 Września 2013 Hornet to rower AM/Enduro. Będzie wygodny, nawet wygodniejszy niż typowy rower XC, ale na prostych i podjazdach zdecydowanie wolniejszy. Za to na zjazdach będzie lepszy, ale tylko takich w trudnym terenie, na prostych, zwykłych dużej różnicy nie będzie. także przy "zwykłej jeździe bez szaleństw" będzie się zwyczajnie marnował.