Skocz do zawartości

[2500-3000] Rower MTB, skakanie


Rekomendowane odpowiedzi

Siema

 

Chciałbym w niedalekiej przyszłości zakupić rower górski. Mam 13 lat, waga 60kg, wzrost 168cm. Chciałbym, aby nowy rower starczył przynajmniej na 2-3 lata. Rower miałby być wykorzystywany w górach, czyli szybkie zjazdy jakieś chopki, czyli dobra amortyzacja wymagana. :) Nie chodzi mi o pełną amortyzację, bo w tej cenie raczej nie udałoby się jej mieć. Na pewno nie pogardziłbym skutecznymi hamulcami tarczowymi hydraulicznymi. Jestem laikiem, dlatego proszę o pomoc na tym forum.

 

Wymagania:

- koła 26-28cali

- przerzutki Deore

- amortyzator 120mm, który poradzi sobie (zamortyzuje) skok z 2-3 metrów

- mocne obręcze, które po jednej, ostrej jeździe nie będą zcentrowane

- rower, który starczy na 2-3 lata pod względem mojego ":rozrastania" się (po prostu z czasem będę rósł, a za tym waga idzie :D )

- hydrauliczne tarczowe hamulce

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety za mało biegów. Chciałbym 3 z przodu i 9 z tyłu, czyli 27 biegów. Tyle miał mój poprzedni rower i tyle wykorzystywałem. Jeśli będzie warto to mogę dołożyć. Jeśli to pomożę budżet podniosę do 3500zł. Rower niestety tylko nowy wolałbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, po Twoim poście wnioskuję że nie wiesz czego chcesz, a Twoje rozeznanie jest znikome. 
Jeżeli chcesz rower z korbą 3-rzędową zrezygnuj ze skoku amortyzatora 120mm, chopek, skoków i w pewnym sensie mocniejszych obręczy, ponieważ korby 3-rzędowe są montowane raczej w rowerach XC, może tego własnie potrzebujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach