Skocz do zawartości

[rama] Univega Terreno 300 za duża, co robić?


edytag

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Zakupiłam dwa lata temu rower Univega Terreno 300, taki jak w linku http://www.cyclocentrum.kqs.pl/index.php?p1035,univega-terreno-300-2009, niestety rama 50 cm okazała się być za duża. Myślę, że optymalna byłaby o rozmiar mniejsza. Kiedy stoje górna rura jest na wysokości mojego krocza. Powinien być prześwit około 10 cm. W rezultacie mało na nim jeżdżę. Jest to rama męska, damskie nie podobały mi się z wyglądu. Chciałabym jakoś zacząć wykorzystywać ten rower skoro zapłaciłam za niego 1500 zł. Proszę o radę, co robić? Czy kupić nową ramę a sprzedać tamtą? Jeżeli tak to jaką? Nie znam się na składaniu sprzętu, więc musiałabym skorzystać z usług serwisu rowerowego. Czy to nadal będzie sie opłacało? Czy może powinnam sprzedać ten rower i kupić nowy. Bardzo proszę o pomoc :(

 

Pozdrawiam,

Edyta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkasz w Warszawie,więc nie będzie problemu z wymianą ramy.Rower ma dobre podzespoły,więc nie sprzedawaj,tylko wymień ramę.Tylko koszt ramy plus wymiana,to jakieś 500 zł.Przeciętnie za wymianę biorą 100 zł,ale w warszawie zawsze drogo,musisz się zapytać w serwisie.Univegę serwisują punkty Arkus-Romet,w Warszawie na pewno znajdziesz ich trochę.

Jeszcze jedno,przymierz się w sklepie do podobnej Univegi(cross),jaki rozmiar Tobie odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego nie zmieniłaś roweru w pierwszych tyg. po zakupie ? Nie zwracałaś uwagi na to, że jest zbyt duuza ? Czy z czasem ten poglad sie uksztaltowal ? WIem.. pierwsze tyg. roweru to WOOW :)