Skocz do zawartości

[~2000 PLN] MTB dla 187 cm / 110 kg (miasto, lasy)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

 

Piszę ten temat ponieważ już dość długo zastanawiam się nad zakupem swojego pierwszego poważnego roweru. Nie ukrywam, że chciałbym powrócić do tego "sportu" po wielu latach. Na rowerach niestety kompletnie się nie znam, jestem totalnie zielony w tym temacie dlatego wszystkie Wasze rady i propozycje będę traktował bardzo poważnie. Mam 187 cm wzrostu i w tej chwili ważę ok. 110 kg. Mieszkam w Warszawie i to tutaj chcę przede wszystkim jeździć na rowerze oraz co jakiś czas robić wypady do podwarszawskich lasów itp. 

 

Mój budżet to ok. 2000 PLN z możliwością nagięcia kwoty o 200, 300 złotych chociaż wówczas gadżety rowerowe będą musiały poczekać z zakupem.

 

Przed napisaniem tego tematu doradziłem się kilkorga sprzedawców w sklepach Internetowych, ich propozycje to:

 

1. Unibike Evolution 2012 

2. Univega Alpina HT-510 

3. Kellys Oxygen Blue 2011

 

Ja natomiast osobiście skłaniam się ku rowerowi Kross Level A4. 

 

Prosiłbym o pomoc w wyborze właściwego modelu roweru którego poszukuję już blisko miesiąc. Rower powinien być nowy.

 

Dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Twoim wzroście szukał bym 29", np też coś od Unibike-a. ale budżet nieco "napuchnie"  przy wersji Evo. ewentualnie ten podstawowy model za 2k też poradzi sobie przy Twoim zastosowaniu, a osprzęt i tak z czasem się wymienia. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź,

 

W takim razie odrzucam modele Univega, Kellys oraz Kross. Natomiast jeśli chodzi o Unibike Evolution, jeszcze dwa tygodnie temu modele 2012 były dostępne w kilku sklepach, w tej chwili pozostały jedynie te o najmniejszych ramach więc pozostaje wersja nowsza.

 

Czy jest sens interesowania się firmą Cube, model AIM? Rower ten na kołach 29" kosztuje ~2500 PLN, (przykładowa aukcja) czy nie iść tą drogą?