mam starego thula na hak i w ubiegłym roku wyrobiłem na niego tablicę, ale nawet nie przyszło mi do głowy sprawdzić, czy coś sie w przepisach technicznych nie zmieniło.. Krótko mówiąc typowy polski b..l zez stanowieniem prawa. Moim zdaniem powinno być dopuszczenie użytkowania tak jak jest ( nie działanie prawa wstecz- BTW mam przyczepę, i nie tylko ja, o DMC >750kg, która co roku przechodzi przegląd i nikt się nie czepia o światło cofania lub przeciwmgielne tylne, których tam nie ma i nigdy nie było.. Ze złączem 7 stykowym oczywiście..).
Natomiast w nowych mogliby wymagać więcej, za wyjątkiem światła cofania, bo jest to nie do zrealizowania w przypadku złącza 7 stykowego. Pytanie tylko, czy to światło coś istotnie zmienia w kwesti bezpieczeństwa? Śmiem wątpić..
W moim wiekowym już bolidzie (1995) mam złącze 13 stykowe, dokupiłem więc LED-ową tylną lampę kombinowaną (p-mgielne+cofania, polska Waś 750), wtyczkę 13 stykową (bo jeździłem do tej pory z przejściówką) i w jakiś wieczór to poskładam.