Skocz do zawartości

[kierownica/pedały] Romet Tracker - problem z rozbiórką w/w elementów.


mat1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

jestem całkowitym amatorem jeśli o renowację rowerów więc z góry przepraszam jeśli moje pytanie będzie zadane w sposób niefachowy. Wraz z dziewczyną postanowiliśmy przywrócić do życia pewien okaz który przeleżał w szopie ładnych parę lat, jednak już na początku natrafiliśmy na kilka problemów przy rozbiórce przed czyszczeniem i malowaniem.

 

Otóż nie możemy sobie poradzić ze zdemontowaniem:

 

1) kierownicy od roweru i oddzieleniem jej całkowicie od ramy - chodzi o całkowite wyciągnięcie tej pionowej srebrnej rurki, która służy zwykle do regulacji wysokości kierownicy.

 

2) pedałów wraz z całym mechanizmem.

 

W przypadku kierownicy używany był WD - rurka ani drgnie. W przypadku pedałów odkręcone zostały śrubki, jednak nie da się ich wyciągnąć ani wybić, Z bocznej strony pedałów nie ma śrub, jest coś co wygląda jak zaślepka jednak w żadnej sposób nie da się jej ruszyć przy próbie wyciągnięcia przez podważanie itp. Jak wszystko wygląda w rzeczywistości przedstawiam na zdjęciach. Będę wdzięczny za wszelkie opinie i podpowiedzi. Pozdrawiam.

 

juwyo6.jpg

 

14ij2gp.jpg

 

2rf6ah5.jpg

 

2uy6mbr.jpg

 

8y9ld2.jpg

 

316s1o9.jpg

 

30wb6kj.jpg

 

2u5w29v.jpg

 

azaqvo.jpg

 

9pth10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownicę udało się wyciągnąć siłą (WD + zablokowanie widełków pomogło), natomiast nie mogę poradzić sobie z pedałami -  orientuje się ktoś czy tą śrubkę/bolec należy wybić? Czy też jest jakiś inny sposób? z jednej strony jest ona gwintowana (wcześniej odkręciłem tam nakrętkę) jednak "łebek" jest niemożliwy do odkręcenia ponieważ to zwykła kopułka. Będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×