fck Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Witam, rozglądam się za rowerem głównie do jazdy po mieście, a czasem żeby gdzieś skoczyć w bok ;-) Planuje kupić jakiegoś mtb'a(najlepiej z 28' - ale takich raczej nie ma), w którym początkowo zmienię koła na crossowe - i w zależności od zaplanowanej trasy będę wymieniał. Czy będę skakał, znając siebie.. na pewno tak, nie paluje tego robić notorycznie, raz na jakiś czas jak się nadarzy okazja w trasie. Ze względu ja swój wzrost 1,80m szukam tylko 21. Trochę szperałem i znalazłem: - MERIDA CROSSWAY 5-V *podobno warto, ale cross Allegro: WYPRZEDAŻ MERIDA CROSSWAY 5-V 52CM 2012 OSTATNI (2742381374) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - AUTHOR OUTSET 2011 Allegro: Nowy rower AUTHOR 2011 model OUTSET !!!Wys.gratis! (2731955135) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - KANDS ENERGY 1300 Allegro: ROWER GÓRSKI KANDS ENERGY 1300 ALU SHIMANO ALIVIO (2764248300) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - MERIDA MATTS 5-V Allegro: http://allegro.pl/rower-gorski-rowery-merida-matts-5-v-shimano-grats-i2742362584.html Czekam na wasze opinie, chce kupić coś w miarę znośnego. Nie ukrywam że zapewne wydam więcej niż jest podane w temacie, mam czas puki sezon się jeszcze nie rozpocznie ;-) tak więc to nie jest zakup na już, na teraz(kupię przed rozpoczęciem sezonu).
Terrqge Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 21 przy 180 to chyba trochę za dużo. /wytapatalkowane z x8
sqr Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Do miasta to raczej kup crossa, mimo że nie poskaczesz ale na mtb za 1000zł też za dużo nie zrobisz. (no chyba że nie rozumiem pojęcia "skakać") Te rowery które podałeś nie mają za dobrego osprzętu (fakt są to raczej dobre firmy, ale nie modele), Polecałbym raczaej Unibika: http://castor24.pl/pl_PL/p/ROWER-UNIBIKE-FLASH-GTS-kolekcja-2012-Dostawa-Gratis/1248 Na klate nie powala ale jest już lepiej. Za taka cenę szukałbym raczej używki bo to by był rower naprawdę dobrej klasy. PS. nie czekaj raczej do początku sezonu bo ceny na wiosnę idą w górę. Pozdrawiam
fck Napisano 6 Listopada 2012 Autor Napisano 6 Listopada 2012 21 przy 180 to chyba trochę za dużo. /wytapatalkowane z x8 21 jest dedykowana dla osób 1,75-1,80 - chyba że się mylę. 2i regulaminu Tzn, lubię czasem sobie pojeździć po grząskim gruncie, jakaś górka się zawsze trafi. Po tej zapyziałej Warszawie(i obrzeżach) też potrafią się trafić wymagające odcinki(długo by opowiadać). Na pewno wezmę pod uwagę Unibike'a Nie mogę edytować swojego posta.. Co myślicie o tym: Kross Hexagon X2 2013, Rower Kross Hexagon X2 2013 Dostawa Gratis! castor24.pl *czy dało by radę zamontować koła 28 od crossa.
Terrqge Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Wg rozmiarówki krossa, 21 (czyli 533mm podsiodłowej) to u osoby dorosłej 187 cm w górę... Ja mam 21 przy 184 i czuję, że jest ciut za duży, także nie wiem skąd wyciągnąłeś takie informacje. No chyba że nie do końca masz proporcjonalną budowę ciała, to zależy jeszcze od długości nogi i innych parametrów. Jest w internecie kilka stron które pomagają dobrać rozmiar ramy, ale chyba nic nie zastąpi przejechania się na takim rowerze (czyli tego co oferują stacjonarne sklepy).
Leszex Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Przy 1,8m proponowałbym raczej 19" do max 20". Jeżeli chodzi o jakiś rower to może poszukaj jakiejś używki w niezłym stanie (póki zima, bo wiosną ceny poszybują w góre) np. http://tablica.pl/of...ja-ID1Ekgd.html na pewno ma wiecej niż 38km przebiegu ale napęd nie zużyty i ogólnie w stanie niezłym. Albo coś takiego http://allegro.pl/felt-q-200-i2763959486.html
fck Napisano 6 Listopada 2012 Autor Napisano 6 Listopada 2012 Wg rozmiarówki krossa, 21 (czyli 533mm podsiodłowej) to u osoby dorosłej 187 cm w górę... Ja mam 21 przy 184 i czuję, że jest ciut za duży, także nie wiem skąd wyciągnąłeś takie informacje. No chyba że nie do końca masz proporcjonalną budowę ciała, to zależy jeszcze od długości nogi i innych parametrów. Jest w internecie kilka stron które pomagają dobrać rozmiar ramy, ale chyba nic nie zastąpi przejechania się na takim rowerze (czyli tego co oferują stacjonarne sklepy). Gdzieś na jednej z takich stron to wyczytałem. Nvm, w takim razie poszukam czegoś 19/20, dzięki 2i regulaminu Co do używanych to nie jestem przekonany, chyba że z dowodem zakupu ect. Sam zakupu przewidziałem na Styczeń/Luty. Co myślicie o marce Romet - tyle co pamiętam to że kiedyś produkowali składaki marka godna uwagi czy raczej taniocha na która nie warto zwracać uwagi. Mam na myśli dokładnie ten model: ROMET RAMBLER 6, Allegro: ROMET RAMBLER 6 DEORE SUNTOUR Z BLOKADĄ RAMA 20 !! (2765285451) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
seraph Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Ten Romet jeśli nie masz przekonania do używek jak najbardziej ok. Za tę cenę można też poszukać jakiegoś właśnie Kands, Ferrini albo Lazaro to są marki o których się nie słyszy dlatego nie płaci się w nich za napis na ramię tylko dostaję się sprzęt, za który się płaci. A i jeśli kupujesz przez internet to nigdy w ciemno rozmiaru nie bierz, idź do sklepu i się przymierz najlepiej do roweru wybranej marki. Co do wkładania kół 28 w ramę pod koła 26 cali to nie takie hp siup, po pierwsze to musiałbyś mieć hamulce tarczowe, bo przecież obręcz większa to V-ki nie "trafią" (legenda głosi, że można dostać adapter), jak założysz na te 28ki szeroką oponę to się może w widełki nie zmieścić. Dodatkowo inna jest geometria ram pod 26 i 28 calowe koła, więc taki rower cudowany jest trochę skaleczony. Bierz cross'a na 28 calowych kołach od razu i spokój, najwyżej szersze opony załóż.
fck Napisano 6 Listopada 2012 Autor Napisano 6 Listopada 2012 2i regulaminu Dziękuje serdecznie za radę, ma pan rację zainwestuje w crossa Kupie semi-slick'i i powinno jakoś spełnić moje wymagania. Mam jeszcze parę pytań: 1) Czy są jakieś bagażniki do tego typu rowerów - może wam się wydać to trochę dziwne ale nie raz by mi się przydał. 2) Słyszałem coś na temat korby, tylko na jaką zwrócić uwagę(jakie wartości będą najlepsze). 3) Hamulce V-brake - do których się przyzwyczaiłem czy może warto zainwestować w tarczowe. 4) Czy cross jest tak samo zwrotny jak mtb, nie ukrywam że jestem zwolennikiem dość agresywnej jazdy, ostrych zakrętów(zbędnego zdzierania opon). 5) Amortyzator, na co zwracać uwagę a chciał bym mieć możliwość płynnej regulacji(wertepy, wertepy). 6) Czy powinienem o czymś wiedzieć a zapomniałem zapytać ? Znalazłem kilka aukcji: - NORTHTEC CALEDON, Allegro: ROWER CROSS NORTHTEC CALEDON 28" ALIVIO SALE! (2764884937) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - ROMET ORKAN 1.0M, Allegro: ROMET ORKAN 1.0M crossowy 2012 alu ALTUS 19/21cali (2770889345) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Jako obeznani w rynku może znacie jakieś sklepy godne polecenia, gdzie mają dość spory wybór - najlepiej w Warszawie. Puki co posiłkuje się tylko allegro(jak widać).
sqr Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Sam jestem z Warszawy i jeżdżę crossem (zjeżdżam niekiedy z dróg) i powiem że ten typ wystarcza. Nie dam ci namiarów na sklep ale mogę powiedzieć że NORTHTEC CALEDON wydaje się rozsądnym wyborem. 1.bagażniki są, w sumie zależy od ramy ale chyba 98% crossów ma możliwość zainstalowania bagażnika (takiego jak do trekka) 2.W sumie trzeba patrzeć na klasę korby w northecu akurat SIS słabo ale za tę cenę nie ma czego się spodziewać, w poprzednim rowerze miałem taką samą, przejechałem 4000km i jeszcze nie była do wymiany więc nie jest źle. 3. Za tą cenę v-brake, a po drugie ja jestem zwolennikiem v-braków w crossach bo zazwyczaj mniej warzą a na miasto wystarczają. 4. No może trochę mniej zwrotny ze względu na pozycję 5.Płynnej regulacji za tę cenę nie dostaniesz ale blokadę owszem (northec ma a chociaż tak jest napisane) 6. ciężko powiedzieć może tyle że jak będziesz chciał poszaleć trochę bardziej po lesie to warto zainwestować w szersze opony np smart sam 28x1,75 godne polecenia, ale jak większość jeździsz po mieście to oryginalne powinny być ok. PS. może jeszcze tylko dopowiem że amortyzowana sztyca to jak dla mnie pomyłka, tylko zwiększa masę a nie czuć jej działania.
seraph Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Spoko nie Panuj mi, bo się dziwnie przed kompem czuję Romet odpada osprzęt nie do przyjęcia, bo z wolnobiegiem. Ten Northtec wielce ok. Sklepów Ci nie doradzę, bo jestem góral Świętokrzyski, więc trochę nie ten region, ale jak znajdziesz rower w necie to znajdź w Wawie sklep, który ma tę markę w ofercie i niech sprowadzą, albo wrzuć w Ceneo i niech znajdzie gdzie kupić. Co do korby to im większa tym szybciej pojedziesz, ale ciężej i odwrotnie. przy Twoim wzroście nie zaszkodziłoby jakby miała ramiona 175 mm a nie standardowe 170, ale to żaden mus bo ciężko trafić. Cross'y mają otwory w ramie do mocowania bagażnika wszystkie (ten Northtec ma, bo widać na zdjęciu) tak, że nie ma problemu. Tarczówki, z nimi to jest tak, że niby lepsze, ale dobre V-ki też nie ustępują. Za to dużo droższe i jeśli już rower ma tarcze to ma gorszy osprzęt w tej samej cenie. Co do zwrotności to subiektywne odczucie wg. mnie rowery na dużych kołach są "sztywniejsze", ale i stabilniejsze podczas szybkiej jazdy. Duże koło łatwiej pokonuję nierówności.Pojeździsz i się przekonasz. Chcesz pojeździć ostro to im większy skok amorka tym lepiej chociaż nawet 100 mm w Crossie to rzadki widok. Regulację ma praktycznie każdy, ale i blokada się przydaję na asfalt. Dobrze ustawisz ugięcie wstępne to będzie dobrze pracował. Co do hamulców to możesz przecież zwrócić uwagę czy rama ma mocowanie na tarczowe i w przyszłości jak najdzie ochota to wymienić koła i hamulce. Rower zawsze można usprawnić, a kasy szkoda jeśli okaże się, że wybuliło się na zbędne rzeczy. PS. Zgodzę się, że amortyzowana sztyca to pomyłka, niech ją sobie do trekingów wsadzają.
fck Napisano 7 Listopada 2012 Autor Napisano 7 Listopada 2012 Sam jestem z Warszawy i jeżdżę crossem (zjeżdżam niekiedy z dróg) i powiem że ten typ wystarcza. Nie dam ci namiarów na sklep ale mogę powiedzieć że NORTHTEC CALEDON wydaje się rozsądnym wyborem. 1.bagażniki są, w sumie zależy od ramy ale chyba 98% crossów ma możliwość zainstalowania bagażnika (takiego jak do trekka) 2.W sumie trzeba patrzeć na klasę korby w northecu akurat SIS słabo ale za tę cenę nie ma czego się spodziewać, w poprzednim rowerze miałem taką samą, przejechałem 4000km i jeszcze nie była do wymiany więc nie jest źle. 3. Za tą cenę v-brake, a po drugie ja jestem zwolennikiem v-braków w crossach bo zazwyczaj mniej warzą a na miasto wystarczają. 4. No może trochę mniej zwrotny ze względu na pozycję 5.Płynnej regulacji za tę cenę nie dostaniesz ale blokadę owszem (northec ma a chociaż tak jest napisane) 6. ciężko powiedzieć może tyle że jak będziesz chciał poszaleć trochę bardziej po lesie to warto zainwestować w szersze opony np smart sam 28x1,75 godne polecenia, ale jak większość jeździsz po mieście to oryginalne powinny być ok. PS. może jeszcze tylko dopowiem że amortyzowana sztyca to jak dla mnie pomyłka, tylko zwiększa masę a nie czuć jej działania. No ja mam bliżej z Ursynowa w stronę Piaseczna gdzie drogi pozostawiają wiele do życzenia, sama jazda po Warszawie nie sprawia mi przyjemności mimo iż lubię równą drogę(ale jak już przebrnę przez Mokotów, to dalej z górki). Zależy mi aby sztyca chociaż w niewielkim stopniu amortyzowała te wertepy, w szczególności miejskie. 2i regulaminu As you wish, Mateuszu Znalazłem stronę, wydaje się być że polskiego dystrybutora: nrowery.pl/rowery/cross Model: NORTHTEC CALEDON DB 2012, artex-rowery.pl/rower-northtec-caledon-db-2012-p-669.html Jest droższy od tego za 1159, czy warto dołożyć? - więcej biegów, ACERA itd (..)Kands, Ferrini albo Lazaro(..) Na allegro spotkałem tylko rowery klasy MTB/Treking tych marek.
Darek14 Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Z rozmiarem to nie jest dokładnie tak, że na 180cm powinna być rama 19/20". Wszystko zależy od geometrii ramy, przy niektórych rowerach rama 20" będzie dobra przy innych za ,mała/ za krótka.. Np. KTM przy rowerach crossowych i trekkingowych zaleca na ten wzrost ramę 56 cm (22"). http://ktm-bikes.at/...zes.pdf?lang=DE Ja, mając 182 cm wzrostu zrobiłem na KTM-ie 22" ponad 23 tys.km i jeździło mi się rewelacyjnie. Był to jeden z najlepiej pasujących mi pod względem geometrii rowerów jakie posiadałem. Ale ich rowery mają bardzo duży slopping i ich 22" to są "inne" 22". Podobnie ma się sprawa ze Stevensem - tutaj rozmiar 21,5 " (55 cm) był dla mnie idealny. Natomiast Author 22" do którego się kiedyś przymierzyłem był zdecydowanie za wysoki - zdecydowanie nie do przyjęcia . Z kolei miałem też crossa Pellsa i tu rozmiar 19 " był bardzo dobry i większy absolutnie nie mógłby być . Tak samo Scott 20". Wniosek jest taki, że jeżeli nie masz doświadczenia i stąd nie wiesz chociaż z grubsza jakie parametry odpowiadałyby Tobie (długość ramy, wysokość główki itd) to najlepiej się przymierzyć. Inna sprawa, że budżet 1000 zł BARDZO zawęża wybór zarówno pod względem modeli jaki i jakości. I musisz przyjąć do wiadomości, że w rowerze nowym za tą cenę WSZYSTKO (rama, amortyzator, hamulce, korba itd) będzie -najoględniej pisząc- kiepskie.
seraph Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Acera jest słabsza niż Alivio, rower droższy przerzutki słabsze, bo hamulce tarczowe dodatkowo hydrauliczne. Kaseta też nie górnolotna. Darek14 ma trochę racji, że cudów nie można się spodziewać, ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy potrzebny nam lepszy rower. Ten wcale nie jest ciężki a jeśli nie będziemy na nim skakać z dachu to spokojnie da radę parę lat pojeździć bez przykrych niespodzianek. Mój rower na stalowej ramie ma 14 lat tysiące km za sobą (myślę, że do 10 kkm [Mm] dochodzę), nie mam licznika wcześniej jeździłem mniej, więc dokładnie nie wiem. Jednak mimo to jedyną jego wadą jest masa, bo chociaż wiekowy osprzęt "odświeżony" Tourneyem to mi wystarczy i śmigam. Nie chciałbym być też zrozumiany jako zwolennik taniości, po prostu mierzmy fundusze na zamiary. Proponowałbym się gdziekolwiek przymierzyć do Northtec'a i wziąć tego z Allegro. Ferrini Faster stoi jako trek, ale to cross, chociaż ww Caledon go na głowę biję. Lazaro Senatore i Integral to cross'y, które coś już sobą reprezentują.
fck Napisano 7 Listopada 2012 Autor Napisano 7 Listopada 2012 Z rozmiarem to nie jest dokładnie tak, że na 180cm powinna być rama 19/20". Wszystko zależy od geometrii ramy, przy niektórych rowerach rama 20" będzie dobra przy innych za ,mała/ za krótka.. Np. KTM przy rowerach crossowych i trekkingowych zaleca na ten wzrost ramę 56 cm (22"). http://ktm-bikes.at/...zes.pdf?lang=DE Ja, mając 182 cm wzrostu zrobiłem na KTM-ie 22" ponad 23 tys.km i jeździło mi się rewelacyjnie. Był to jeden z najlepiej pasujących mi pod względem geometrii rowerów jakie posiadałem. Ale ich rowery mają bardzo duży slopping i ich 22" to są "inne" 22". Podobnie ma się sprawa ze Stevensem - tutaj rozmiar 21,5 " (55 cm) był dla mnie idealny. Natomiast Author 22" do którego się kiedyś przymierzyłem był zdecydowanie za wysoki - zdecydowanie nie do przyjęcia . Z kolei miałem też crossa Pellsa i tu rozmiar 19 " był bardzo dobry i większy absolutnie nie mógłby być . Tak samo Scott 20". Wniosek jest taki, że jeżeli nie masz doświadczenia i stąd nie wiesz chociaż z grubsza jakie parametry odpowiadałyby Tobie (długość ramy, wysokość główki itd) to najlepiej się przymierzyć. Inna sprawa, że budżet 1000 zł BARDZO zawęża wybór zarówno pod względem modeli jaki i jakości. I musisz przyjąć do wiadomości, że w rowerze nowym za tą cenę WSZYSTKO (rama, amortyzator, hamulce, korba itd) będzie -najoględniej pisząc- kiepskie. Racja, od każdego producenta trzeba czytać specyfikacje bo z tego co widzę dla jednych 19 dedykowana dla 180, a inni 20. Nie chce wydawać więcej, to już gratka dla złodzieja(a za takim bym nie "płakał"). Nie wiem czy dobrze zauważyłem ale crossy są jakieś takie krótkie(w porównaniu do mtb'ów) Mój rower na stalowej ramie ma 14 lat tysiące km za sobą (myślę, że do 10 kkm [Mm] dochodzę), nie mam licznika wcześniej jeździłem mniej, więc dokładnie nie wiem. Jednak mimo to jedyną jego wadą jest masa, bo chociaż wiekowy osprzęt "odświeżony" Tourneyem to mi wystarczy i śmigam. Nie chciałbym być też zrozumiany jako zwolennik taniości, po prostu mierzmy fundusze na zamiary. Proponowałbym się gdziekolwiek przymierzyć do Northtec'a i wziąć tego z Allegro. Ferrini Faster stoi jako trek, ale to cross, chociaż ww Caledon go na głowę biję. Lazaro Senatore i Integral to cross'y, które coś już sobą reprezentują. Będę miał na uwadze tego Northec'a ale mają dostępną tylko 19'stke, nigdzie nie mają specyfikacji ramy. EUROBIKE PROFI 0.1, Allegro: ROWER MTB EUROBIKE PROFI 0.1 MCM Z BLOKADĄ 2012r. (2769714466) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. *ale to już chyba nie jest cross Widziałem tą markę w jakimś markecie, chyba sportowym. W sumie ciężko szperać po tym allegro bo nie ma dedykowanej kategorii dla cross'ów - każdy pakuje tam gdzie chce, to do mtb a to szosówek.. terking'ówek.
urbi Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 2i regulaminu PROPONUJE WYBRAC COS TUTAJ MAJA SPORO DO ZAOFEROWANIA Rowery Jamis, Kellys, Merida, Carrera, akcesoria rowerowe, serwis rowerowy - Sklep Rowerowy Duda - Serwis
seraph Napisano 7 Listopada 2012 Napisano 7 Listopada 2012 Może wydają się krótsze ze względu na większe koła, ale nie studiowałem jakoś geometrii dokładnie. Ten Eurobike ma wolnobieg, więc radzę zapomnieć. Rzeczywiście trzeba grzebać w to tu to tam kategorii nie ma tym bardziej, że teraz poza sezonem (tutaj sezon nigdy się nie kończy to tylko kwestia stroju) ceny są niższe, ale i wybór mniejszy. Jeszcze niedawno ktoś tu kupił Lazaro Senatore na Alivio i tarczach za 1400 zł. http://allegro.pl/lazaro-senatore-cross-28-wyprzedaz-i2774702899.html Jest tylko coś takiego, ale to badziew z wolnobiegiem i kołami 27 cali...
Sieciowiec Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 Witam serdecznie, ja również szukam roweru crossowego do 1000zł Czy podany rower jest godny zakupu ? http://allegro.pl/kellys-scarpe-i2765728500.html
seraph Napisano 9 Listopada 2012 Napisano 9 Listopada 2012 No stan bardzo dobry z plusem jak widać, ale to MTB nie cross. Ogólnie ok, ale myślę ze można jeszcze poszukać w tej cenie używki.
Sieciowiec Napisano 11 Listopada 2012 Napisano 11 Listopada 2012 Witam Mam 181 cm wzrostu, długość nogi 81,5 cm Szukam roweru głównie do jazdy po mieście (drogi z dużą ilością dziur w asfalcie, ścieżki rowerowe), czasami po lesie (5-10 %) Mój pułap cenowy to ok. 1000zł szukałem na allegro proszę o doradzenie, który rower najbardziej się opłaca http://allegro.pl/rower-gorski-kands-energy-1300-alu-shimano-alivio-i2764248300.html http://allegro.pl/kands-energy-1300-lub-gwar-alivio-alu-amor-nowy-i2776631215.html http://allegro.pl/kellys-scarpe-i2765728500.html http://allegro.pl/rower-kellys-athos-okazja-od-loombard-pl-i2783254004.html http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-mocne-mtb-pelne-alivio-blok-i2778814033.html http://allegro.pl/rower-kross-hexagon-x3-gwarancja-i2782468206.html Może poradzicie coś lepszego? za wszelkie rady będę wdzięczny
seraph Napisano 11 Listopada 2012 Napisano 11 Listopada 2012 Z tych co tu rzuciłeś to chyba ten Lazaro jest najsensowniejszy - osprzętem mu żaden nie dorównuję, a cena nie najwyższa z nich Tylko co do ramy to chyba 21',które ma większość podanych rowerów będzie dla Ciebie chyba za dużo. Jesteś prawie dokładnie moich wymiarów, a ja bym się nawet zastanawiał poważnie nad 20'. 19' to chyba optymalny rozmiar tym bardziej, że MTB za duży nie powinien być w żadnym wypadku. Przymierzałeś się do jakiegoś roweru? Co do rozmiaru to ten Lazaro ma korbę 175 mm co dla mnie byłoby sporą zaletą. Ogólnie to rower raczej nie w góry z takim napędem, ale wielce ok za tą cenę. A i czemu nie 28' koła jeśli las masz nawiedzać "od święta"?
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 witam. a taki rowerek za 950, cena roweru wraz z przesylka. pytam sie o oplacalnosc zakupu. http://allegro.pl/show_item.php?item=2726307153&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 pozdrawiam.
Darek14 Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Szukającym rowerów sugeruję od czasu do czasu zajrzeć do działu forum "Sprzedam". Ja np.ostatnio sprzedawałem rower (z dowodem zakupu) który kupiłem w 2011 roku u polskiego dystrybutora, w bardzo dobrym stanie na bardzo lekkiej ramie: http://www.forumrowerowe.org/topic/124983-rower-crossowy-stevens-x-6-sx/ i nie sądzę, żeby produkty typu Lazaro były lepsze do niego.
kaeres Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Podejrzewam, że takie roczne Lazaro może kosztować w okolicach 600-700zł
Darek14 Napisano 13 Listopada 2012 Napisano 13 Listopada 2012 Niemożliwe, żeby tego typu roczny rower kosztował tak dużo.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.