Skocz do zawartości

[napęd] felga/wolnobieg


Miedzix

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam zamiar kupić nową felgę bo stara się nie nadaje się do niczego, ale wolno bieg jest w dobrym stanie i tu jest moja kłopot czy jak kupię nową felgę (40zł tylna) to czy w serwisie mogli by mi wsadzić stary wolno bieg do nowej felgi czy muszę kupić nowy (20-25zł). pytam tylko tak bo jak się da zaoszczędzić to bym kupił może jakiś dodatek, piszę tu bo nie znam się na tym a do serwisu idę dopiero w sobotę, i kumpel mi polecił, będę wdzięczny za pomoc pozdrawiam wszystkich rowerzystów.

Napisano

Podejrzewam ze mówisz o całym kole skoro pytasz tylko o wolnobieg ...

Felga to tylko obręcz bez szprych, piasty i wolnobiegu/kasety.

 

Wolnobieg da się odkręcić i przełozyć ... jak chcesz ekonomicznej naprawy to jedyne wyjście ...

 

Jak nie do końca chcesz oszczędzać warto się zastanowić nad przejściem z wolnobiegu na kasetę, pod warunkiem ze aktualnie masz minimum 7 przełożeń z tyłu.

 

Pozdrawiam

Napisano

Podejrzewam ze mówisz o całym kole skoro pytasz tylko o wolnobieg ...

Felga to tylko obręcz bez szprych, piasty i wolnobiegu/kasety.

 

Wolnobieg da się odkręcić i przełozyć ... jak chcesz ekonomicznej naprawy to jedyne wyjście ...

 

Jak nie do końca chcesz oszczędzać warto się zastanowić nad przejściem z wolnobiegu na kasetę, pod warunkiem ze aktualnie masz minimum 7 przełożeń z tyłu.

 

Pozdrawiam

 

A to jeśli zapłacę za nową tylną felgę i za wolno bieg czyli razem z 65zł i mi w serwisie zamontują to koło będzie gotowe do jazdy tzn do zamontowania i jazdy czy coś trzeba jeszcze zrobić

ps ma 7 biegów z tyłu

Napisano

Jeżeli nadal się upierasz na feldze to dodatkowo musisz zapłacić za usługę zaplecenia koła na nowej feldze co może za sobą pociągnąć konieczność wymiany szprych.

W takim wypadku jeżeli mowa o piaście pod wolnobieg lepiej kupić całe nowe koło i ewentualnie zlecić przekręcenie wolnobiegu.

Z nowym wolnobiegiem powinno się kupić nowy łańcuch.

 

Pozdro

Napisano

Jeżeli nadal się upierasz na feldze to dodatkowo musisz zapłacić za usługę zaplecenia koła na nowej feldze co może za sobą pociągnąć konieczność wymiany szprych.

W takim wypadku jeżeli mowa o piaście pod wolnobieg lepiej kupić całe nowe koło i ewentualnie zlecić przekręcenie wolnobiegu.

Z nowym wolnobiegiem powinno się kupić nowy łańcuch.

 

Pozdro

Tzn historia jest taka że w ostatnią sobotę dałem koło do centracji i wymiany zepsutych szprych ale po odbiorze okazał się że nie bo Pan z serwisu próbował centrować koło ale nie było szprych (stare te które wyciągłem bo wisiały luzem ) i sie okazało że koło w miejscu braku szprych sa teraz pęknięcia więc nie wiem co mam zrobić !!! :( aha i pan oglądał koło i widział że brakuje ich ale nic nie powiedział to pomyślałem że wsadzi nowe ale nie wiem co teraz masakra

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...