Skocz do zawartości

[napęd] felga/wolnobieg

Miedzix

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam zamiar kupić nową felgę bo stara się nie nadaje się do niczego, ale wolno bieg jest w dobrym stanie i tu jest moja kłopot czy jak kupię nową felgę (40zł tylna) to czy w serwisie mogli by mi wsadzić stary wolno bieg do nowej felgi czy muszę kupić nowy (20-25zł). pytam tylko tak bo jak się da zaoszczędzić to bym kupił może jakiś dodatek, piszę tu bo nie znam się na tym a do serwisu idę dopiero w sobotę, i kumpel mi polecił, będę wdzięczny za pomoc pozdrawiam wszystkich rowerzystów.

Napisano

Podejrzewam ze mówisz o całym kole skoro pytasz tylko o wolnobieg ...

Felga to tylko obręcz bez szprych, piasty i wolnobiegu/kasety.

Wolnobieg da się odkręcić i przełozyć ... jak chcesz ekonomicznej naprawy to jedyne wyjście ...

Jak nie do końca chcesz oszczędzać warto się zastanowić nad przejściem z wolnobiegu na kasetę, pod warunkiem ze aktualnie masz minimum 7 przełożeń z tyłu.

Pozdrawiam

Napisano

Podejrzewam ze mówisz o całym kole skoro pytasz tylko o wolnobieg ...

Felga to tylko obręcz bez szprych, piasty i wolnobiegu/kasety.

Wolnobieg da się odkręcić i przełozyć ... jak chcesz ekonomicznej naprawy to jedyne wyjście ...

Jak nie do końca chcesz oszczędzać warto się zastanowić nad przejściem z wolnobiegu na kasetę, pod warunkiem ze aktualnie masz minimum 7 przełożeń z tyłu.

Pozdrawiam

A to jeśli zapłacę za nową tylną felgę i za wolno bieg czyli razem z 65zł i mi w serwisie zamontują to koło będzie gotowe do jazdy tzn do zamontowania i jazdy czy coś trzeba jeszcze zrobić

ps ma 7 biegów z tyłu

Napisano

Jeżeli nadal się upierasz na feldze to dodatkowo musisz zapłacić za usługę zaplecenia koła na nowej feldze co może za sobą pociągnąć konieczność wymiany szprych.

W takim wypadku jeżeli mowa o piaście pod wolnobieg lepiej kupić całe nowe koło i ewentualnie zlecić przekręcenie wolnobiegu.

Z nowym wolnobiegiem powinno się kupić nowy łańcuch.

Pozdro

Napisano