Skocz do zawartości

[do 1800] Rower MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam szanownych kolegów.

Ponieważ stary rower nie nadaje się już do niczego pomyślałem, że czas kupić już nowy, i tu zaczyna się mój mały problem, mianowicie jestem zielony jeśli chodzi o rowery, a nie chciałbym wtopić takiej kasy w sprzęt na którym będę cierpiał jak na dotychczasowym, dlatego chciałbym was poprosić o pomoc w tym zakupie, opinie, komentarze i ewentualnie jakieś ciekawsze pomysły. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc.

Rower ma być bardziej uniwersalny, choć będę znim jeździł bardziej po szutrach i ulicach, chociaż czasem też wyjedzie się w teren.

Moje typy to:

-Kross Level A4

-Kross Sign DS (1 lub 2)

-Unibike Mission, Fusion

-Merida Matts 20-MD, 20-V N2, TFS 100-V

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam!

Napisano

Witam

Najlepiej z nich wszystkich wypada level a4 ale przede wszystkim powinieneś się do roweru przymierzyć zanim go zakupisz

Kros ds odpada, ponieważ jest to rower z przeznaczeniem na dirt, lekkie fr

Napisano

Z tego co podajesz to godny polecenia jest Level A4. Sign DS raczej do Twojego stylu jazdy sie nie nada, bo jest do tricków. Od siebie dołoże jeszcze Cube Aim.

Napisano

Dzięki za pomoc :) No sam myślałem bardziej nad tym Krossem A4, ale Cube Aim też przypadł mi do gustu.

Rower ma być do mniejszych dystansów, max 8-10 km dziennie, oprócz terenu to pewnie też będę na nim ćwiczył cokolwiek, cięzko o coś takiego ale póki co dzięki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam

Napisano

Powiem tak, do jazd do 10km spokojnie zaspokoi Cię rower do 1000zł. Np Kands lub lazzaro bardzo ciekawe opcje dobrze wyposażone (na alivio) i z pewnością wystarczające do tego typu jazdy

I jeszcze jedno na takie jazdy prawdopodobnie lepszy byłby cross niż rower mtb

Napisano