Skocz do zawartości

[amortyzator] wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie gdyż zepsuł mi się amortyzator z przodu ( od przebiegu ) i chcę sobie kupić nowy.Na innych forach i tematach dużo osób poleciło mi SR SUNTOUR XCR LO tyle że jest mały problem.Długość rury sterowej w orginalu ma długość 22,5cm a w suntour jest 25,5cm i nie wiem czy trzeba się będzie z tym bawić czy wejdzie. Proszę o pomoc :D

 

 

link do amorka ( suntour ): http://allegro.pl/amortyzator-suntour-xcr-lo-100mm-piwot-disc-czarny-i2427749027.html

 

link do orginału : http://allegro.pl/amortyzator-suntour-xcr-lo-100mm-piwot-disc-czarny-i2427749027.html

 

Jak ktoś by sobie chciał wymiary porównać.

Napisano

Jeśli zechcesz to w serwisie na pewno Ci to przytną. Samemu też przytniesz zwykłą piłką do metalu. Pamiętaj że będziesz musiał nabić nową gwiazdkę do rury. Można nie przycinać ale będziesz musiał kupić pierścienie dystansujące.

  • Mod Team
Napisano

Jak już było wspomniane nie trzeba. Albo przycinasz tak jak ci pasuje, albo kupujesz tyle podkładek zeby pokryć różnicę. podkładki można dawać i pod i nad mostek. Tym sposobem możesz sobie podnieść kierownice jak cisie zechce, jak przytniesz nie ma już takiej opcji.

Napisano

Jest to zwyczajne przycięcie rurki, ma być równo i dokładnie. Jeżeli sam nie potrafisz/nie masz czym to pewnie sąsiad, albo znajomy który potrafi majsterkować zrobi Ci to za piwo.

Napisano

Jeśli nie chcesz - nie musisz. Wystarczy dodać podkładek na 3 centymetry - po prostu nad mostkiem będzie wystawać kawałek sterówki :)

Napisano

Tylko z tymi podkładkami nie przesadź, bo jest potem problem z wyregulowaniem sterów i wszystko się rusza. Powinno być w miarę sztywno i na pewno będziesz musiał przyciąć jakoś, bo to jest naprawdę w oryginale długie. Chyba, że chcesz jeździć jak na chopper'ze, albo wybić sobie zęby. :D

Napisano

nie będę z roweru motor robił bez przesady a tak do rzeczy szybciej przyciąć niż podkładkami się bawić i takimi pierdołami

Napisano

Raczej chodziło mi o pozycję. Jednak zostaw sobie tak długość rury sterowej, żeby Ci dwie podkładki weszły. Potem przy zmianie ramy, albo pozycji, będziesz miał jakieś pole manewru. Mostki też są różnej długości i jak będzie taki dłuższy to może Ci nie podejść.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...