dockers Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Witam Wszystkich, mam dylemat który rower wybrać z pośród tych dwóch : 1. scott voltage fr 2012 : SCOTT Poland - www.scott.pl 2. specialized status I : Specialized Bicycle Components W górach ma służyć do zjazdów w dzikim terenie i skoków, nadawać się do bike parków, a w mieście radzić sobie z pokonywaniem schodów, skarp, ciasnych zakrętów. Chyba za dużo nie wymagam ? Pozdr. dockers
stpman Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Po pierwsze to temat zaraz zostanie usunięty, bo nie masz klamrowego nazewnictwa. Po drugie wziąłbym SCOTTA, ponieważ ma lepszy widelec i damper. RS Domain to już kawał amortyzatora, a co do Spinnera to nie wiem co to za ustrojstwo. Zresztą do "dzikiej" jazdy dwupółka lepsza. SCOTT ma też lepsze tarcze i hamulce, koby raczej też. Choć nie wiem ile kosztuje.
maroko777 Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 a może coś takiego http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=2577
stpman Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Ciekawy ten Canyon:) A jaka cena u nas w kraju? Bo patrząc na osprzęt wydaje się być lepszy niż ten Scott.
dockers Napisano 10 Czerwca 2012 Autor Napisano 10 Czerwca 2012 a może coś takiego http://www.canyon.co...ike.html?b=2577 OK, podoba mi się - Wiesz może czy można go dostać u nas w kraju lub w okolicach np.: Niemcy, Czechy, Austria ? Podpowiedź mi czemu z całej trójki ten zaproponowałeś. Dzięki i pozdrawiam
Schwefel Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Canyona możesz zamówić bezpośrednio przez ich stronę i tak radzę zrobić. Trochę ludzi z forum już tak zamawiało i nikt się nie skarżył. http://www.canyon.com/_en/about_us/directsales.html
maroko777 Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Sam jeżdżę Canyonem i wiem że są to bardzo dobrze wykonane rowery w bardzo dobrej cenie. Zwłaszcza modele pancerne Torque !!! Mam kilku znajomych którzy jeżdżą tymi modelami i są mega zadowoleni. Co do zakupu to tylko na stronie Canyona jesteś w stanie kupić te rowery. Nigdzie indziej nie są sprzedawane, tylko w Niemczech w sklepie przy fabrycznym lub przez www. Niestety Canyony z roku na rok są coraz droższe więc jeśli komuś się podobają to w tym roku jest ostatni dzwonek na zakup w tak dobrych cenach.
stpman Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Czemu ten Canyon? Bo ma najlepsze amortyzatory, można go zamówić z 4 tłoczkowymi Codami, ma równie doby napęd i najfajniej wygląda:) Po za tym nie wymaga wkładu finansowego przez kilka lat, o ile czegoś nie rozwalisz.
maroko777 Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 jeżeli chodzi o ramę i zawieszenie to Torque jest naprawdę pancernym rowerem ! Spokojnie można go wykorzystywać do FR czy DH ! jak i na co dzień Miałem okazje wielokrotnie pośmigać na Torque z 2011 roku i mogę powiedzieć że naprawdę jest to kozacki sprzęt na najcięższe warunki :devil: .
stpman Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 A można liczyć u nich na jakieś wyprzedaże w zimie? I jak wygląda procedura zamówienia? Maroko a jak tam się Twój Canyon sprawuje?
maroko777 Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Na stronie Canyona jest zakładka outlet i tam można wyhaczyć coś taniej ale czasem bywa tak że w okolicach sierpnia/września w dostępności danych modeli widnieje napis "sold out" niestety produkują daną ilość na rok i więcej nie ma potem wchodzi następny model rocznikowo w nowych cenach. Co do procedury zamówienia to wybierasz dany model i rozmiar, klikasz dodaj do koszyka a potem wypełniasz formularz zamówienia i to wszystko. Musisz zwrócić uwagę na dostępność danego modelu i rozmiaru, są podawane w CW (calendar week) czyli tydzień kalendarzowy w roku. Podczas zamówienia podajesz metodę płatności, albo karta kredytowa albo przelew na konto. A co do mojego Strive to jestem bardzo ale to BARDZO zadowolony rower świetnie zjeżdża jak i podjeżdża i jest bardzo zwartą i sztywną konstrukcją !!! Wiele osób pisało że Strive to zwykły jednozawias ale po testach mogę śmiało powiedzieć że wady tego zawieszenia w tym modelu prawie nie występują ! Kopanie korbami nie występuje, przynajmniej ja go nie czuję i tylko delikatnie zawieszenie usztywnia się przy hamowaniu ale kto hamuje ten przegrywa
stpman Napisano 11 Czerwca 2012 Napisano 11 Czerwca 2012 A w Niemczech też nie mają sklepów gdzie można by je zobaczyć? Dobra już rozumiem:) Sprzedaż tylko bezpośrednia, aby obniżyć koszty:) Ciekawe podejście:) A wysyłka do nas to ile kosztuje? Normalnie dostajesz rower prosto z fabryki i musisz go sobie częściowo sam poskładać?
maroko777 Napisano 11 Czerwca 2012 Napisano 11 Czerwca 2012 Koszt wysyłki podany jest na stronie Canyona, a rower dostajesz prawie gotowy jedyne co musisz zrobić to zamontować koła, kierownicę i siodło. Do kosztów wysyłki doliczony jest specjalny karton "bikeguard" który idealnie zabezpiecza rower. znalazłem cenę wysyłki : *shipping of bicycles: € 39.69 + € 17.47 Bikeguard
dejot Napisano 11 Czerwca 2012 Napisano 11 Czerwca 2012 A w Niemczech też nie mają sklepów gdzie można by je zobaczyć? Dobra już rozumiem:) Sprzedaż tylko bezpośrednia, aby obniżyć koszty:) Ciekawe podejście:) A wysyłka do nas to ile kosztuje? Normalnie dostajesz rower prosto z fabryki i musisz go sobie częściowo sam poskładać? Canyon jest jedną z niewielu marek rowerów, których nie da się kupić nowych z innego źródła niż producent. Ma to oczywiście wady bo nie da się do tych rowerów przed kupnem przymierzyć ot choćby żeby dobrać swój rozmiar. Jest to kompensowane przez naprawdę dobrze dopracowany i dokładny system doboru rozmiaru na stronie. Bardzo wymierną zaletą tego systemu sprzedaży jest jeden z najlepszych stosunków jakości do ceny na rynku. Kolejną zaletą IMHO jest niepowtarzalność tych rowerów (w tej chwili w Polsce najprawdopodobniej 3 sztuki "Turków" jeździ). Kolejnym plusem jest brak dystrybutora, który niejednokrotnie może tylko zaszkodzić marce (np niegdysiejszy Giant). Sami robią na siebie i sami są za to odpowiedzialni. Co do stanu dostarczonego roweru- byłem serwisantem w 2 sklepach rowerowych i Canyon nie przypominał w niczym stanu rowerów nowych docierających do sklepów. Po montażu kół i kierownicy rower jest gotowy do jazdy i nie potrzebuje ŻADNYCH dodatkowych regulacji. Ku mojemu zaskoczeniu nawet po 200-300 km serwis kontrolny nie był mu potrzebny. W Niemczech jedyne miejsce, gdzie można nowe canyony zobaczyć to sklep przy fabryce. Ewentualnie jakieś targi. W Polsce na zlotach od czasu do czasu lub w Poznaniu Ostatnio zrobiłem swojemu po półtorej roku gruntowny przegląd z czyszczeniem. Zużyciu uległa jedna tuleja ślizgowa tylnego amortyzatora. Reszta łożyskowań nie wykazała oznak zużycia. Stan na 01.06.2012:
stpman Napisano 11 Czerwca 2012 Napisano 11 Czerwca 2012 A jak wygląda kwestia gwarancji i zmiany osprzętu w nowym rowerze? Powiedzmy, chcę dać inne hamulce, siodło itp? Szkoda tylko, że wysyłka zwiększa koszt roweru, niby 50 ojro to niewiele, ale...
dejot Napisano 11 Czerwca 2012 Napisano 11 Czerwca 2012 A jak wygląda kwestia gwarancji i zmiany osprzętu w nowym rowerze? Powiedzmy, chcę dać inne hamulce, siodło itp? Szkoda tylko, że wysyłka zwiększa koszt roweru, niby 50 ojro to niewiele, ale... Gwarancja obejmuje oddzielnie ramę (6 lat) i osprzęt (2 lata). Canyon nie zabrania wymiany osprzętu chyba że w wyniku jej uszkodziło się reklamowaną ramę.
dockers Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Napisano 16 Czerwca 2012 Może ktoś z Was orientuje się ile jest wart Scott Voltage fr 20 z 2010 roku ? Dodam że rower jest w bardzo dobrym stanie, ma przejechane tylko 150km, poniżej zdjęcie. Nowy kosztował 8000tyś. a używany ?
stpman Napisano 16 Czerwca 2012 Napisano 16 Czerwca 2012 Ale wolałbym kupić coś nowego niż tego Scott'a. Jaki tam jest amortyzator? Nie tak czasem RS Domain 302 bez żadnych regulacji?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.