Jergus Napisano 17 Maja 2012 Napisano 17 Maja 2012 Witam Chcę przedstawić mojego Potworka którego od ponad miesiąca ujeżdżam i dla którego jak najczęście w góry staram się jeżdzić. Rama: marka - MDE Bikes model - Carve AM 2012 spec. - 150mm skoku, przeznaczenie - enduro waga - 3100g bez dampera i sterów, z osią 150x12mm Amoryzacja: widelec - Fox Talas RLC 120-150mm Kashima z 2011 roku, oś QR15 damper: Rock Shox Monarch RC3 PLUS, rozmiar: 200X57MM Osprzęt: przerzutka tylna - Sram X-7 Long 10s manetka prawa - Sram X-7 manetka lewa Sram X-9 HS Napęd: kaseta: SLX 10s 11-36 łańcuch: XTR Dyna-sys korba: Hammerschmidt AM Koła: tył - Dartmoor Quantic + Dartmoor Raider + DT Revo, - opona Schwalbe Fat Albert 2.4 Pacestar, Tubeles Ready z mlekiem Stan's przód - Dartmoor X-15 + Dartmoor Raider + Laser Sapim, - opona Schwalbe Fat Albert 2.4 Trailstar, Tubeles Ready z mlekiem Stan's Kokpit: - kierownica Syntace Vector Carbon 740mm - mostek NS Quark 40mm (docelowo Twenty6 1.2) Poddupnik: - sztyca Blaxc Jewel AM+ - siodło Selle Italia Flite Carbon Hamulce: Avid Elixir 5, tarcze G3CS (185/160mm) (docelowo klamki Twenty6) Pedały: TIME Atac Allium
Mod Team durnykot Napisano 17 Maja 2012 Mod Team Napisano 17 Maja 2012 Jakieś zdjęcia roweru by się przydały. To jedno to za mało by ocenić czy mamy się ślinić czy krzywić. Hammer? Wydawałoby się ,że to wymarło.
Jergus Napisano 17 Maja 2012 Autor Napisano 17 Maja 2012 Myślałem że można editować post by dodać zdjęcia chwile później.
Mod Team durnykot Napisano 17 Maja 2012 Mod Team Napisano 17 Maja 2012 Od razu lepiej.... Ładnie, nie powiem. Jakieś wrażenie z pracy zawieszenia? Żeby się czegoś przyczepić - te Avidy to mi tu nie pasują. Sainty, Code , Hope M4- owszem .
Jergus Napisano 17 Maja 2012 Autor Napisano 17 Maja 2012 Były ty Avidy CR MAg i o wiele bardziej pasowały, lubię Avidy,ale niestety jeden uległ uszkodzeniu przy małej wywrotce. Szimano ie lubie, Hopey drogie ciezki i podobno awaryjne a CODE'y.. za ciężkie i za mocne dla mnie. Zawieszenie I-link zrobiło na mnie piorunujące wrażenie, fajnie się na końcu utwardza wiec można dość miekko mięc nadmuchany damper(150PSI przy 70-73kg) a i wtedy prawie nie buja gdy na siedząco sie mieli, o wiele mniej niż np.Maestro. Gdy się wstanie to zaczyna trochę pompować, tak w okolicy SAgu, ale jeździ mi się na razie rewelacyjnie
Kimer Napisano 17 Maja 2012 Napisano 17 Maja 2012 Bardzo fajny rower kolorystyka ciekawa szkoda, ze piasta czerwona a nie niebieska choc pewnie z czasem to zmienisz. Gratulacje i udanej jazdy !
Jergus Napisano 17 Maja 2012 Autor Napisano 17 Maja 2012 Czerwona z przodu musi byc po szybsza .. a tak na serio to nie ma niestety niebieskich, wiec zostanie tak jak jest,podoba mi sie w sumie
edi7777 Napisano 17 Maja 2012 Napisano 17 Maja 2012 No... poziom fajnosci wysoki. Czemu dwie różne manetki? Sent from my MB525 using Tapatalk
Jergus Napisano 17 Maja 2012 Autor Napisano 17 Maja 2012 No... poziom fajnosci wysoki. Czemu dwie różne manetki? Sent from my MB525 using Tapatalk Prawa X-9 jest dedykowana do Hammerschmidta, nie można założyć klasycznej. Prawa X-9 jest dedykowana do Hammerschmidta, nie można założyć klasycznej. tzn lewa
Jergus Napisano 21 Maja 2012 Autor Napisano 21 Maja 2012 Jestem z niego bardzo zadowolony więc nieduże - Talasa bym może wymienił na niezmienno skokowego Flota lub Marcoka. Pozatym dopieszczenie kolorystyczne produktami Twenty6
Jergus Napisano 17 Lipca 2012 Autor Napisano 17 Lipca 2012 Talas musiał zawitać do serwisu, po wizycie w Proshoxie narszcie zaczął działać jak trzeba:) Za 4 dni testy w Mieroszowie !
Pire Napisano 17 Lipca 2012 Napisano 17 Lipca 2012 Mmm piękna kolorystyka, w Mieroszowie na jakich trasach ? ;>
Jergus Napisano 18 Lipca 2012 Autor Napisano 18 Lipca 2012 W Mieroszowie na najbliższe EMTB Enduro 21 lipca, trasy są już mi trochę znane, ale nie potrafie ich nazwać -określić.
Jergus Napisano 19 Lipca 2012 Autor Napisano 19 Lipca 2012 Dżentelmeni o pieniądzach nierozmawiają Rower złożony podemnie, cześciowo z poprzedniego roweru - główne inwestycje tego roku to rama którą możesz znaleźć tu God Like Bike - Home oraz amor. waga ok 14.8 kg
Jergus Napisano 2 Października 2012 Autor Napisano 2 Października 2012 Zmiana amortyzatora ma 44 RC3, to była dobra zmiana
Mod Team durnykot Napisano 2 Października 2012 Mod Team Napisano 2 Października 2012 Marcok? Jakie odczucia? I w ogóle łaj?
Jergus Napisano 6 Października 2012 Autor Napisano 6 Października 2012 Marcok? Jakie odczucia? I w ogóle łaj? Nie używałem Talasa w moim Foxie a chcialem by przednie kóło równie dobrze kleiło się do podłoża jak tylne więc wybrałem najlżejszego na rynku sprężynowca.Odczucia.. łał! testowane na zawodach i na korzonkach na Gubałówce Zdjęcie: jedno z kilku w galerii
delmariano Napisano 6 Października 2012 Napisano 6 Października 2012 Ja dobrze widze, że na ramie napisy to naklejki? W takiej cenie to powinien być lakier nie naklejki... Pomijając ten fakt, fajnie się prezentuje. Możesz być pewny, że na mieście nie przejedziesz niezauważony
Jergus Napisano 31 Października 2012 Autor Napisano 31 Października 2012 Polecam artykuł z ciekawym filmem zrobionym w manufakturze MDE http://www.mtb-news.de/news/2012/10/30/handcrafted-in-italy-ibc-hausbesuch-bei-mde-bikes-in-turin/
maroko777 Napisano 30 Listopada 2012 Napisano 30 Listopada 2012 Ja dobrze widze, że na ramie napisy to naklejki? W takiej cenie to powinien być lakier nie naklejki... większość producentów stosuje naklejki , tylko niektórzy z nich umieszczają je pod warstwą lakieru bezbarwnego...
Jergus Napisano 15 Grudnia 2012 Autor Napisano 15 Grudnia 2012 Update głównie widelca, reszta działa bez zarzutu. </p>
Pytanie
Jergus
Witam
Chcę przedstawić mojego Potworka którego od ponad miesiąca ujeżdżam i dla którego jak najczęście w góry staram się jeżdzić.
Rama:
marka - MDE Bikes
model - Carve AM 2012
spec. - 150mm skoku, przeznaczenie - enduro
waga - 3100g bez dampera i sterów, z osią 150x12mm
Amoryzacja:
widelec - Fox Talas RLC 120-150mm Kashima z 2011 roku, oś QR15
damper: Rock Shox Monarch RC3 PLUS, rozmiar: 200X57MM
Osprzęt:
przerzutka tylna - Sram X-7 Long 10s
manetka prawa - Sram X-7
manetka lewa Sram X-9 HS
Napęd:
kaseta: SLX 10s 11-36
łańcuch: XTR Dyna-sys
korba: Hammerschmidt AM
Koła:
tył - Dartmoor Quantic + Dartmoor Raider + DT Revo,
- opona Schwalbe Fat Albert 2.4 Pacestar, Tubeles Ready z mlekiem Stan's
przód - Dartmoor X-15 + Dartmoor Raider + Laser Sapim,
- opona Schwalbe Fat Albert 2.4 Trailstar, Tubeles Ready z mlekiem Stan's
Kokpit:
- kierownica Syntace Vector Carbon 740mm
- mostek NS Quark 40mm (docelowo Twenty6 1.2)
Poddupnik:
- sztyca Blaxc Jewel AM+
- siodło Selle Italia Flite Carbon
Hamulce: Avid Elixir 5, tarcze G3CS (185/160mm) (docelowo klamki Twenty6)
Pedały: TIME Atac Allium
26 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.