Skocz do zawartości

kipcior

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 062
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    47

Ostatnia wygrana kipcior w dniu 2 Czerwca 2024

Użytkownicy przyznają kipcior punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Bielsko-Biała

Ostatnie wizyty

11 441 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kipcior

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

5,4tys.

Reputacja

  1. Ładna rama i z mojego puntu widzenia to tyle, jeśli chodzi o zalety. Napęd beznadziejny, bo 1x i do tego z kasetą bez sensu. Skoro rama amortyzuje to sztyca nie musi tego robić, więc powinien tam być myk-myk. Amortyzacja z przodu pewnie poprawia wygodę, ale czy montaż w tym miejscu nie robi tego samego co mostek Redshifta? Bo trakcji to raczej nie może poprawiać. Przejechał bym się na nim ale mam wrażenie, że moj pomodzony 6 lat temu Silex robi to wszystko lepiej. A to Antidote jest jedynie wstępem do rozbudowy. Tylko troszkę drogim.
  2. No to +1 do elektryka. Bo inaczej pierwszy podjazd spowoduje niechęć. A z prądem daje to radochę i jeszcze pod górkę będzie szybsza niż Ty na analogu. Wtedy nie trzeba się też aż tak przejmować masą i można iść w grube opony z odpowiednim bieżnikiem dające po prostu przyczepność, czego Race King niekoniecznie zapewni.
  3. Ten by się nadał. Ładny, lekki, szybki https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/supercaliber/supercaliber-9-7-gen-1/p/28588/?colorCode=orangelight_red Może nie za tani ale cena znacznie lepiej wygląda na tle tego: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/supercaliber/supercaliber-slr-9-9-flight-attendant-gen-2/p/48043/?colorCode=purplelight
  4. Full drastycznie poprawia komfort jazdy, tyle że to skutek uboczny pracy zawieszenia, a niekoniecznie cel zakupu fulla. Do tego koszty serwisu x2. A do jazdy na co dzień po mieście to jw. amortyzowana sztyca na pantografie robi to samo za ułamek kosztów, np. NCX. Choć żeby było dobrze to jeszcze amortyzator w tym MTB HT powinien działać, bo jak masz teraz jakiś Suntour XCT/XCM albo jeszcze gorzej jakiś ZOOM, to on w praktyce też nie pracuje.
  5. Jaam 28 szprych w fullu na qr i też ważę 70kg. Wystarcza. Mam obręcze DT XR361, a w drugim rowerze XR331 i waży to 1,5kg na DT350.
  6. Bo szutry beskidzkie Zdjęcie telefonowane.
  7. Ja podobnie jak ktoś wyżej psikam różowym muc-offem. Pięknie błoto schodzi, wystarczy wytrzeć szmatką i wygląda na czysty. Najważniejsze to umyć koła, wtedy jest wrażenie czystego roweru, nawet jeśli taki nie jest. Napęd Fenwicsem i opłukać wodą. A generalnie rozpylacz/spryskiwacz z wodą daje radę, nie trzeba żadnego węża czy myjki.
  8. Nie da się nic polecić. W tej cenie jedynie promocje, wyprzedaże i szukać na pepperze. No i Niemcy... https://www.bike-discount.de/en/radon-render-al-8.0-750-2 https://www.bike-discount.de/en/radon-render-9.0-750-2 https://www.bike-discount.de/en/focus-sam2-6.8-1 https://www.bike-discount.de/en/radon-deft-8.0-750-2
  9. Focus - nietypowy amor, co może być czasem problemem serwisowym. Cube - kiepski amor. Zawsze można zmienić, choć tanio nie będzie ale on ma tylko 130mm skoku. Trochę słabo jak na fulla w prądzie. A tam w ogóle jest myk-myk? Bo jak nie, a chyba nie, to się nie nadaje do jazdy. To po prostu musi być i trzeba od razu dołożyć. Za to bateria większa. Kellys - równie słaby amor ale za to 150mm, a to już lepiej. Tani napęd, co akurat w elektryku może być zaletą pod kątem kosztów eksploatacji. Ale hamulce MT200 w 25kg elektryku i na 100kg chłopa? No ale zawsze to szansa na nawiązanie znajomości w środowisku medycznym przy okazji leczenia po wypadku Też zdaje się zwykła sztyca. Generalnie księgowy to projektował i ze 2k trzeba by włożyć na dzień dobry. Giant - Tu wszystko jest takie se. Ani to złe, ani jakieś dobre. Pomijając promocje to można by rzecz zgodne z oczekiwaniami względem budżetu.
  10. Bo zawsze mnie cieszy jak tam jestem. Boli, nie? A na ekraniku telefonu niby takie ładne jest
  11. Jak chcesz poprawy komfortu to Canyon VCLS, ok 1000 zł. Są chińskie podróby ale to strata pieniędzy.
  12. Bo poniedziałki najlepiej spędza się w pracy. Mnie jednak nie było dzisiaj dane zaznać tej przyjemności i musiałem gapić się na Tatry zamiast w ekran.
  13. Wyprawówka przełajowa na każdy teren. W zasadzie ten rower tak głupi, że aż fajny.
  14. Ja wsadziłam amor do baranka(Rudy 40mm) + redshift i jeździ się świetnie. Choć oczywiście na szerszych oponach niż moje 40mm byłoby w terenie lepiej, ale jako sprzęt uniwersalny jest dobrze. Na pewno brakuje myk-myka, żeby śmigać po jakichś singlach. Porównując to ze starym fullem 120mm no to oczywiście w terenie jest dużo gorzej i nie ma się co czarować. Gravel ma beznadziejny napęd, zbyt twarde przełożenia na góry. Rower jest lżejszy ale nie aż tak, żeby to się kompensowało. Hamulce na baranku to żenujący dramat w porównaniu do hebli Magura MT5 w fullu. I to są dwie główna wady baranka, bo nie jestem pewien czy da się to po dobroci obejść. Na samym baranku w terenie jeździ się zaskakująco dobrze w dolnym chwycie, szczególnie na kierownicy z dużą flarą. W tym samym terenie, oczywiście tam gdzie gravelem się zapuszczę, nie robi mi różnicy rodzaj kierownicy. A czy wsadzanie baranka do mtb to jest dobry pomysł to zależy. Finansowo nie. W terenie stracisz, nie przez baranek sam w sobie ale przez klamkomanetki i osprzęt niedostosowany do mtb. Za to na dłuższych trasach, rzędu okolice 100km, to sumarycznie daje duży plus. Gravela mam od jakichś 5-6 lat, i od tego czasu ani razu nie zrobiłem 100km fullem. Nie chce mi się na samą myśl. Nawet jak po drodze mam 1000m górę. Gravelem też dam radę. Będzie wolniej i ostrożniej ale się da. Ale jak ktoś wyżej napisał Corner Bar to może być dobry kierunek. Osobiście nie miałem okazji tego sprawdzić.
  15. Z mostkiem to jak się wie gdzie chce się mieć ręce, to trzeba sobie po prostu wyliczyć z trygonometrii jaka ma być długość. To jest ten przypadek, kiedy matematyka się przydaje, sinusy i takie tam Poza tym gripy sobie zmień, najlepiej jeszcze rogi dodaj jak chcesz daleko jeździć. Polecam Ergon GP4, lub wewnętrzne. A siodełko to trzeba dobrać pod siebie. Szerokość dla rozstawu kości to podstawa, ale już twardość czy kształt, czy dziura to kwestia indywidualna i trzeba eksperymenty na własnym tyłku robić. Boli w gaciach z wkładką? To spróbuj bez takich gaci. Na dodatek to się wszystko może zmieniać wraz z temperaturą otoczenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...