Skocz do zawartości

holdegron

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    RoB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika holdegron

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

26

Reputacja

  1. Hej Taki problem mnie nurtuje - potrzebuję zmienić mostek, kierownica i widelec jest z karbonu. I teraz - czy mostki z mocno frezowanymi zaciskami będą odpowiednie ? Chodzi mi o powierzchnię styku z kierownicą. Aktualnie, fabryczny mostek jest w pełni zabudowany w części zacisku. Taki ażurowy będzie miał tej powierzchni mniej, i może być kłopot ze śliskim karbonem. Dobrze kombinuję ? Rob
  2. Ale, ale - tętno jest różne w zależności od wysiłku. Przy targaniu pod górę tętno może dojść (i dochodzi szybko) do HR Max. Więc np 2,5 km podjazdu to gwarancja jazdy na maksymalnym tętnie. Określ profil trasy, wtedy można coś powiedzieć.
  3. Zakup emocjonalny. Niedługo będziesz żałował - mechaniczne hamulce i SRAM... Było brać Aspre.
  4. Tak tylko wtrącę o tym momencie - silniki elektryczne, sterowane falownikiem (przemiennikiem częstotliwości) generują maksymalny moment praktycznie w całym zakresie obrotowym. Taki sterownik silnika dzięki skomplikowanym algorytmom operuje kombinacją napięcia, częstotliwości i wypełnienia przebiegu prądu. Tak więc, jeśli w ebiku sterownik popełnia jakaś kumata firma, to deklarowany moment będziemy mieli praktycznie od pierwszych obrotów.
  5. Fakt, nie pomyślałem o tym. Sam używam tego SKSa, to chyba najbardziej wszechstronny manometr.
  6. Coś takiego https://pl.aliexpress.com/item/1005004841917287.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.415cWqvtWqvtC4&algo_pvid=946b6873-fd17-4828-827c-3befc5433906&algo_exp_id=946b6873-fd17-4828-827c-3befc5433906-2&pdp_ext_f={"order"%3A"216"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!PLN!7.32!7.32!!!1.89!1.89!%40210390c917455050668874585e90cd!12000030791197645!sea!PL!2260926888!X&curPageLogUid=Xr1Uadsrdhkr&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A plus adapter z samochodowego na prestę https://pl.aliexpress.com/item/1005001586385162.html?spm=a2g0o.productlist.main.2.64d530eeVoKlDg&algo_pvid=76c15ea1-f5f3-4ad0-9e77-751961e81bee&algo_exp_id=76c15ea1-f5f3-4ad0-9e77-751961e81bee-1&pdp_ext_f={"order"%3A"736"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!PLN!3.14!3.06!!!0.81!0.79!%40211b876717455053108085288e5d91!12000029504215182!sea!PL!2260926888!X&curPageLogUid=4oQj5UWjuUdA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
  7. Ale jak zaczepisz bacik na największej zębatce, to szerokość łańcucha jest przecież bez znaczenia. Mam bacik zrobiony z łańcucha 1-rzędowego od jakiegoś składaka, i żadnych problemów.
  8. Mam taki bębenek, pasuje do do ww piasty. Jakbyś chciał, to mogę odsprzedać - pisz na PW - będzie taniej niż w sklepie. Rob
  9. Fakty są takie, że jak sztyca wystaje 15 cm, to niezależnie od materiału nic nie poprawi. Miałem dawniej ramę z taką geometrią, że sztyca wystawała na kilometr. Pracowała pięknie. Później zmieniłem ramę, sztyca (ta sama) wystawała już tylko na 17 cm - praca była odczuwalnie gorsza. Tak więc trzeba dopierać sztycę pod konkretną ramę, materiał nie jest aż tak istotny.
  10. Sztyca karbonowa da zysk wagowy, natomiast na poprawę komfortu bym nie liczył. Karbon sztywniejszy niż amelinium, a że sztyca pracuje na odgięcie, to węgiel nie da wiele. No chyba, że masz długą sztycę, tzn dużo wystającą z ramy. Wtedy najbardziej odczuwa się pracę sztycy.
  11. Przerzutka tylna Claris 2000. Używana jeden sezon. Stan 10/10 Cena 50 zł + transport
  12. Zaciski hamulcowe Tektro MD-C550 Flat Mount. Używane jeden sezon. Stan techniczny i wizualny 10/10 Cena 150 zł + transport
  13. Klamkomanetki Claris 2x8 do hamulców mechanicznych. Stan techniczny 10/10, wizualnie trochę śladów po sezonie używania. cena 150 zł + transport.
  14. Hej Wystawiam na sprzedaż trochę części do szosy. Części pochodzą z roweru Felt Broam, rower przejeździł jeden sezon, ok. 1000 km. - klamkomanetki Claris 2000 z linkami - hamulce tarczowe mechaniczne Tektro flat mount (dwutłoczkowe) - kaseta 11-34 8 rzędów - przerzutka tylna Claris 2000 - łańcuch 8 rzędowy - kierownica baranek alu - mostek, sprytne rozwiązanie z wewnętrzną tuleją pośrednią, umożliwiającą ustawienie wzniosu od -16 do +16 stopni Komponenty w bardzo dobrym stanie. Cena za całość 300 zł z wysyłką po mojej stronie, lub zaproponuj swoją cenę. Zdjęcia szczegółowe na życzenie
  15. Pomyłka, nie ten dział.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...