Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.11.2021 w Odpowiedzi
-
15 punktów
-
15 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Przez przypadek zamieścili również zdjęcie od niezadowolonego klienta1 punkt
-
@Miki74 tak jest, Kuwahara Pacer (Lady) oryginalnie wychodziła na kołach 28" z oponą 35mm. O ile w przednim widelcu spokojnie można zmieścić coś grubszego, to niestety z tyłu te 35mm opony to jest absolutny max przy kole 28". Przechodząc na 27,5" z przodu robi się już bardzo przyjemny prześwit, ale tył tak czy owak potrzebował przeróbek. Wsadziłem tam Maxxisy Riddler 650x47c na kołach z Marina Nicasio, które mają 25mm szerokości wewnętrznej. Dzięki temu oponka osiąga praaaaaaawie 50mm i pod taką szerokość maksymalną spasowany jest tył. Kompromis moim zdaniem jest w punkt, bo nie trzeba było rzeźbić z prześwitem z przodu, wysokość suportu zmieniła się bardzo nieznacznie - dosłownie kilka mm w dół (z tego powodu wsadzenie kół 26" odpadało), a zmieniając hample na tarczówki w zasadzie pozostałe różnice w średnicy koła przestają być problemem. Jak już wspominałem, ten rower powstał jako alternatywa dla czegoś pomiędzy Marinem Kentfieldem a Larkspurem. Kosztowo wyjdzie gdzieś w okolicy Kentfielda ST1, jak dla mnie czysty biznes i no-brainer1 punkt
-
Tak. Musisz tylko wybrać amorek pod odpowiedni rozmiar koła co teraz masz, rurę sterowa prostą 1/1/8", oś 9mm, hamulce: tarcza,1 punkt
-
Mnie irytują tacy ludzie jak ty co rozpisują się w tematach o których nie mają pojęcia. Nie masz pojęcia jak rodził się projekt Moona, kto w nim uczestniczył, jak to wszystko wyglądało ale będziesz tutaj pierniczył farmazony o jakimś Ferrari. Każda firma podlega ocenie i ja to zrobiłem a jak ci się nie podoba idź sobie popłakać albo co najlepsze wrzuć mnie dzieciaku do ignorowanych jak tu straszysz innych i nie dyskutuj ze mną. Dlatego właśnie jako Polska jesteśmy rowerowym zadupiem przez takie myślenie i podejście. RVS to całkiem dobry projekt był z ogromnym wsparciem, zaufaniem, który jakiś frajer zlał ciepłym moczem. Ma do tego prawo bo to jego firma ale kto inny może to ocenić negatywnie. Kontra w stylu "załóż własną firmę" jest mentalnie na poziomie mułu. Trzeba dziś geniuszu by handlować jakimś pospólstwem za kilka tys bez porządnych rowerów w tym szosowych? To jest ambicja jak to szło... jednego z największych producentów rowerów? Kpisz czy o drogę pytasz? Dla mnie mogą handlować tylko rowerami dziecięcymi i trzepać na tym kasę ale nie mam hamulców przed oceną jako coraz bardziej śmieciowej marki rowerowej.1 punkt
-
Mam Tacxa Neo 2T i zdecydowanie kupiłbym go drugi raz. Działa idealnie i ani razu nie miałem z nim żadnych problemów. Na pewno jednak występują losowo jak w każdych innych - dobrą opcją jest dołączenie do grup dyskusyjnych przeznaczonych dla konkretnych modeli trenażerów na fb (jeśli masz tam konto) - dowiesz się jakie są najczęstsze kłopoty użytkowników, jak sobie z nimi radzić i wyciągniesz średnią. Odwzorowanie jazdy jest bardzo złe, gdy używasz programu Tacx z filmami, własnymi plikami gpx, etc. O ile możliwości programu są dobre, to jedzie się zdecydowanie ciężej niż w rzeczywistości czy używając aplikacji konkurencji. Na Zwifcie jeździ mi się doskonale. Symulacja zjazdów moim zdaniem jest bez sensu, zbędny bajer. Gdy wykonujesz trening na trenażerze zupełnie nienaturalne (i treningowo niepotrzebne) jest nagłe zaprzestanie kręcenia korbą. No chyba, że robisz sobie trenażerowe wycieczki, ale moim zdaniem jest to raczej nieciekawy "gadżet". Niemal ani razu z tego nie skorzystałem. Znacznie fajniejsza jest symulacja jazdy po różnych nawierzchniach - kamieniach, szutrze, deskach itp. Przy ustawieniu na 100% jest to bardzo realistyczne i fajnie urozmaica jazdę aby nie było nudy.1 punkt
-
Przemek z Imonia Cycles prosił żeby przekazać Szanownym, że mają w planach budowanie ram na mufach pod sterówkę 1 1/8" (z tego co widziałem w warsztacie, to chyba nawet już mają takie mufy na półeczce). Byłem dzisiaj pomacać Japoneczkę, te chainstaye na żywo to jest majstersztyk ❤️ aż żal dawać pod lakier.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, to dla mnie istotne, rower = wolność. Z tym, że mam przełaja, MTB i szosę. Przełaj najsłabiej wypada w tym zestawie z dwóch powodów. Jest ciut za duży i nie jest na nim wygodnie. Druga sprawa to że po asfalcie nie idzie na nim pocisnąć bo jest ociężały (opona Smart Sam ssie) a w terenie niewygodny bo telepie, nie ma ani zwrotności ani dostatecznego balona (40mm). Rozważyłbym skasowanie przełaja i szosy na rzecz gravelopodobnej maszyny z dwoma zestawami kół, ale już tyle kasy wtopiłem w eksperymenty że wolę się czymś takim rypnąć najpierw.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00