Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.05.2021 w Odpowiedzi
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
35 to Recon z grubszymi goleniami, więc będzie sztywniejszy. Nie przyjmie shafta, ani tłumika, z żadnego wyższego modelu, bo ma inną średnicę wewnętrzną goleni.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Na forach zagramanicznych proste/gięte kierowniki w szutrówkach objawiają się często i gęsto. Ale wiadomo, obcy są dziwni. U nich na forach zdjęciowych nawet dyskutować można. Zgroza! Mój zgorszyniec2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nie trzeba być zawodnikiem żeby odczuć tą różnice. Ja przy swojej mocnej jeździe czuje różnicę po 10m rąbanki. Amory z chargerem na długich i mocnych wytrzepach zamiast mulić i tracić tłumienie dają uczucie nieskończonego skoku co jest genialne. Amor cały czas pracuje tak samo i jest w 100% przewidywalny co przekłada się na precyzję i pewność prowadzenia roweru i możliwość jazdy jeszcze szybiciej. Ja osobiście po przesiadce z yariego MC na pikea nie mógłbym wrócić do poprzednika. Na parkingu wydaje się że pracują bardzo podobnie, różnica zaczyna się w terenie przy dużych prędkościach1 punkt
-
„Cudenka” leca z juz z Tajwanu. Poki co na tyl :). Dam znac jak sie sprawdzaja. Maja byc na Piatek wiec moze przez weekend uda sie cos potestowac :). Po dwoch dnich i okolo 80km wciaz uwazam ze Tiagra hamuje niebo lepiej od tego „sprzetu” co to daje fabryka ;). A fabryczne na klockac od Tiagry tylko troszke lepiej. No ale to odczucie subiektywne.1 punkt
-
Bez przesady, że milion x. Widziałem gdzieś w prasie niemieckojęzycznej raport ze ślepego testu i tylko w naprawdę wymagającym terenie (solidna rąbanka typu 30cm schody) zawodnicy poprawnie wskazywali na amor z chargerem.1 punkt
-
Debonair to nic innego jak powiększona komora negatywna, amortyzator jest odczuwalnie czulszy na małe nierówności, w dużym skrócie. Ustawienie jest banalne, ogranicza się tak naprawde do ustawienia sagu i ewentualnej zabawy tokenami, pompujesz tylko jeden zawór. Jedyna wada to zassysanie ok 10mm skoku w starszych generacjach co sprawiało że np z nomilanych 180mm robiło ci się 170mm i analogicznie. Nie jest to specjalnie duży problem. Jakbyś zmieniał shaft na 120mm to i tak pewnie byś kupował nowszą, poprawioną wersję. Imo lepiej dozbierać z 500 stówek, bo za 1500zł można kupić już używanego pike'a z chargerem 2 który będzie milion razy lepszy. Oczywiście jeśli czujesz potrzebę posiadania jak najlepszego sprzętu.1 punkt
-
Revel jest oczko wyżej w hierarchii niż 35 (ma się jak Reba bo Recona). W 35 gold zmiana skoku poprzez dokładanie/zdejmowanie tokenów - musisz dołożyć jeśli chcesz zmniejszyć skok. W rzeczywistości to jest Recon na goleniach 35mm (aluminiowych bo obecnie wszystkie Recony to stal).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Artoor, będzie odpowieć pszewrotna, bieliźniana na babciny sposób celeste, na Twą miotła pistację... trzymaj mnie za słowo... konfiguruję prawdziwe zgorszenie zgrozy... jeszcze zapadają decyzję, oklapł optymizm na widok ceny wersji miotła manetek 10 spit Ultegry ( 350 zł- naprawdę ?), i barankomus może powstać bo szosowe 10 s mam w arsenale... cudownie działa z przerzutkami mtb 9...mało kupować czyścić zapasy, takie teraz czasy. Kazimierz już widział wersje testowe to nie zdradza, dobrze?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
last apdejt Set: Merida CC 100 Korba : Sram Apex 42 Przerzutka : Sram Apex 11 Manetka : Sram Apex 11 Flat Kaseta : SunRace 11-42 Łańcuch : KMC 11 Koła: Mavic Aksium Disc Hamulce : Shimano M615 Obręcze : Mach1 Pulse Disc Opony : Vee Rubber CX 33x700 Kierownica : Controltech One Wspornik kierownicy : Controltech Wspornik siodła : Controltech One Siodełko : Selle Royal Supro Pedały: Shimano SPD M5301 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00