Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      2 030


  2. michuuu

    michuuu

    Mod Team


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      8 701


  3. itr

    itr

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 530


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      7 662


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.06.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo Pasmo Rowerowe Olbrzymy, odcinek "Dopler", okolice Jagniątkowa.
    10 punktów
  2. Bo Pasmo Rowerowe Olbrzymy, odcinek "Poświt", okolice Borowic.
    6 punktów
  3. 4 punkty
  4. Bo zwykła kałuża okazała się ciut głęboka i buty poszły w zanurzenie Było przynajmniej 20cm, bo chlapacz z przedniego błotnika czesał wodę. Najważniejsze, że poszło bez strat i z uśmiechem, co po wyjechaniu skwitowałem ups
    3 punkty
  5. To są niuanse... Sam waże 67kg i tak: 1. zmiana smaru z PM600 na Slick Honey? Różnica zauważalna na samym początku, ale naprawdę minimalna, stawiam, że to efekt placebo i fakt, że widelec jest zaraz po serwisie. Po 50km żadnych różnic. Dodam w tym miejscu, że nie mam ciasnych ślizgów i widelec bez uszczelek sam wpada w dolne golenie. 2. Tokeny owszem poprawiają trochę charakterystykę, ale szału ni ma. W dalszym ciągu podparcie w połowie skoku jest słabe. 3. Air shaftu nie wymieniałem, ale po 1 nie chcę mieć 120 zamiast 100, a dwa jazda na tak głębokim SAGu, aby przy skoku 120mm mieć 35% jest do bani - widelec nurkuje jak szalony. Początkową czułość poprawia to w niewielkim stopniu, jedyne co zyskałem to przelatywanie przez skok. Reba jest jaka jest i cudów się z tego nie wyciśnie, prosty widelec ze starym tłumikiem i prostacką sprężyną (tęsknię za DualAir). Jeżeli zależy nam na realnych zmianach, które odczuje każdy, a nie ludzie ze specjalnym darem, to wywalenie durszlaka i wsadzenie chargera + Debon Air. Różnice może nie powalają od pierwszej jazdy, ale są naprawdę odczuwalne.
    2 punkty
  6. Jeśli to będzie inny amortyzator niż obecnie to zdecydowanie będziesz odczuwał wyłącznie jego inność. Poza tym 1cm na skoku nic nie znaczy. Wszystko zależy jeszcze od ustawień. W praktyce możesz mieć przód na tej samej wysokości lub nawet niżej.
    1 punkt
  7. Bo był sfatygowany asfalt, odbiłem w lewo i nabrałem błota do sterówki a później szuter, na koniec ambrozja asfaltowa, muszę jej powiedzieć żeby wybierała tylko ambrozję. Pozdrower
    1 punkt
  8. A mi w końcu udało się zamontować fotelik do roweru
    1 punkt
  9. może pisz z łaski swojej gdzie te zdjecia zostały zrobione
    1 punkt
  10. Jeśli znasz jakieś cudowne konfiguracje Solo Air inne niż ciśnienie, tokeny i tłumienie odbicia, mów śmiało, a obsypię Cię złotem.
    1 punkt
  11. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...