Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.03.2019 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo ciężko jest na nizinach znaleźć ładny widok. Na horyzoncie w powiększeniu widać wieżowce ;)2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Z istotnych rzeczy zalety zwijanej : - zazwyczaj gęstszy oplot co zwiększa jej odporność na przebicia, - gęstszy oplot to też lepsza praca opony i mniejsze opory toczenia, jednak to dla wielu jest nieistotne/nieodczuwalne, - różnica w wadze nie jest do pominięcia, nie to nie jest "trochę" to zazwyczaj ponad 25% różnicy w wadze, to istotnie lżej, - nawet najbardziej "wypaszony" drut z racji swojej ekonomiczności zazwyczaj ma gorszą mieszankę gumy niż najtańsza zwijana, to powoduje że opona ma zdecydowanie lepsze właściwości pod katem trakcji, często przy mniejszych oporach toczenia, w tym punkcie mówię o tym jak opona jeździ - dla "wyprawowców" drut zwinięty w "8" jest bardziej kłopotliwy w pakowaniu niż opona zwijana, - nawet niekompatybilna opona zwijana potrafi sprawnie współpracować z systemem bezdętkowym, większość drutówek robi problemy. Po stronie zalet opony drutowej można tak właściwie postawić tylko : - cenę, - twardsze mniej przyczepne mieszanki zazwyczaj są bardziej odporne na ścieranie. To z grubsza chyba wszystko ... Pozdrawiam1 punkt
-
Zawalone pięterko, żeby zrobić to zdjęcie musiałem wejść na koło od ciągnika, przejść na stojącą dalej w pionie rolkę papy nawierzchniowej, z niej wdrapać się na oparte o różne graty stare drzwi, na drzwiach trzymając się słupa podporowego obrócić się na nich o sto siedemdziesiąt cztery i trzy dziesiąte stopnia, włączyć aparat zawieszony na szyi zdejmując osłonę obiektywu chowając ją do kieszeni trzymając się słupa na niestabilnych drzwiach, po czym zleźć i udostępnić Wam Pierwsze zdjęcie nie oddawało problemu w całości dlatego wszedłem jeszcze na drabinę Pozdrower1 punkt
-
Kilka zmian w okresie zimowym - nowe koła DT 350 na obreczach DT R 460 db - opony Continental Grand Prix 4000 - korba 105 7000 - klamkomanetki Ultegra 8020 z zaciskami Ultegra - tarcze hamulcowe Ultegra - suport Token Ninja Press Fit Do wymiany jeszcze padały na typowo szosowe . Całość z pedałami 8 280 g1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00