Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.06.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
6 punktów
-
Uff.. Bo nie było miejsca w autokarze na rower i musiałem pedałować Trasa: Tarnów ---> Nowy Targ ---> dookoła Tatr ---> Zakopane.6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Podczas 8 dniowego kręcenia( kręcenia się) po Włoszech. Civita di Begnoregio4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Bo cmentarz wojenny nr 307 w Łąkcie Dolnej.Są trzy obok siebie 305,306, i ten na zdjęciu.W Łąkcie Górnej jest nr 304.Ładnie położony w lasku. Miejscowy kazał jechać miedzą do góry,a 50 metrów w bok jest polna droga. Przynajmniej tak wychodzi z mapy Google.Złośliwy czy jak ?3 punkty
-
3 punkty
-
Że niby jak że co jest gdzieś w czeluściach darknetu jakiś spis warunków koniecznych aby rower mógł się nazywać gravelem ? Jak będzie minimalne odstępstwo to jest czymkolwiek tylko nie nim ? Jak ustawisz rower pod siebie to już nie będzie gravelem tylko "panpromekiem" ? Bez jaj rób jak ci wygodnie Pozdrawiam2 punkty
-
Przedstawiam mojego amelinowego wszędołaza. Ubaranowiony Romet Mistral Urban.Korba 46/34 Sora, kaseta 13-25, klamkomanetki sora, oponki schwalbe cx pro 30mm(kolejne będą szersze 33-35).Rower kupiony jako nowy za niecałe 900 zł ponad rok temu.Przejechał 8k km na prostym kierowniku, a teraz dostał wspomnianego barana.Łączny koszt wszystkich zmian(korba, suport, przerzutki, klamkomanetki,owijka,kiera) to około 700zł więc sumarycznie 1600zł - nie licząc kosztów linek, pancerzy i robocizny bo i tak wypadało zmienić.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo wczoraj wybrałem się na Pogórze Wiśnickie, oto zamek Lubomirskich w Nowym Wiśniczu.2 punkty
-
1 punkt
-
Jeździłem sporo lat na MX Comp z 2002 . Najpierw z V-kami potem z tarczówkami, w obu przypadkach był to bardzo dzielny amorek, bardzo go lubiłem. Nie trzeba żadnego boostera, to sztywny wideł.1 punkt
-
Obie będą pasować. Szersza na przód, węższa na tył. W teren też nie pompuj zbyt mocno.1 punkt
-
panpromek> Zależy jaki odcinek pleców Ci dokucza. Wcale nie jest powiedziane że jak będziesz bardziej wyprostowany będzie lepiej, może być gorzej. Idź do kogoś pojętnego w temacie i pogadaj, problemy mogą leżeć zupełnie gdzie indziej, a kręgosłup jedynie daje Ci tego wyraźne znaki. Możliwości jest sporo. No i z czasem trzeba większą wagę przywiązywać do rozciągania :-) Lej na faux pas, Ty się masz cieszyć z jazdy, a nie forum..1 punkt
-
Może była wymieniana Prawdopodobnie tak było, a na zdjęciu wygląda jakby była na mniejszego imbusa, no chyba że ta pordzewiała jest tak zjechana...1 punkt
-
A tak nawiasem - ważyłeś swoje koła ? Z oponami i kasetą powinieneś spokojnie zejść do 3,5 kg - raczej najpierw od tego bym zaczął - za przedpiszcami ... Na podjazdach różnica kilograma pewnie szału nie zrobi ale na przyspieszeniach 1kg na kole 29 już odczujesz.1 punkt
-
Teraz wyszedłem na kozaka xD Na codzień nie brakuje, na jazdy po lesie nie brakuje, do komuterki nie brakuje. Ale są sytuacje, gdzie jadąc ładnym asfaltem lekko w dół pocisnął bym jeszcze (skoro już mam śmieszne chude oponki to trzeba korzystać!) i wtedy brakuje. Jednocześnie z drugiej strony zakresu nie brakuje, więc można hipotetycznie założyć, że zmiana blatu na większy wyszłaby korzystnie. Zrozumieli, czy wbić do łba inszą sposobą?1 punkt
-
1 punkt
-
Wojjas, nie widzę mostu na Twoim zdjęciu....deski, trochę wody, zielenina....i rower. Na pewno chciałeś akurat to zdjęcie wrzucić?1 punkt
-
Poskładany z używanych używek (tylko opony świeże - Marathon Cross), żeby się przekonać czy na pewno chcę 'żwirka'. Już wiem, że chcę Pewnie się skończy na sprzęcie z napędem 1x10, mechaniczne tarcze, <10kg i tyle mi do szczęścia wystarczy. I tu pytanie do Was, na jakie modele zwrócić uwagę, gdy interesuje mnie rama dłuższa, ale nie za 'wysoka'. W tym Tribanie podsiodłowa ma tylko 52cm, do tego górna rura opadająca i w sumie przekrok jest na granicy. Centymetr - półtora wyżej i już bym się nie czuł komfortowo... But mija koło też na styk, przy ciut krótszej ramie mógłbym mieć już problem z ocieraniem przy skręcaniu. No i czułbym się 'ściśnięty', długość obecnej ramy mi pasuje. Czyli krótko - chciałbym ramę wysokości S/M, ale długości L - znajdę coś ciekawego w PL?1 punkt
-
Co myślicie o tym wynalazku? Mam kilka papierowych opon, których nie wyrzucę...fajnie się toczą, ale jest problem z dziurami. Używa ktoś tego? 2pcs Bicycle Tire Liner Puncture Proof Belt Protection Pad For 700C 26" 27.5" 29" MTB Road Bike http://s.aliexpress.com/qQZNnqAB?fromSns=Copy to Clipboard1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00