Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.05.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
Bo było trochę zachodu ze zrobieniem tej fotki mając do pomocy jedynie Pana Samowyzwalacza9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Może by założyć przyklejony temat, w którym owa anomalia zostanie przybliżona nowym forumowiczom i tym którzy niedoczytali pojawiających się co jakiś czas wyjaśnień. Albo banować tych, którzy kultywują tradycje. Albo zgłosić do UNESCO jako dziedzictwo narodowe.2 punkty
-
Kupujesz z amorem, amor sprzedajesz, kupujesz sztywny a za resztę kupujesz trzy kraty browaru i jeszcze Ci na pieluchę starczy Pozdrower2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wtedy należałoby się zastanowić czy nie lepszy gravel lub wręcz szosa. 2x12 do szosy jak najbardziej. Do typowego MTB uważam, że 1x12 powinno wystarczyć w zupełności. Jeżeli ktoś jeździ "góralem" po bardziej płaskim to śmiało może zakładać z przodu 34T i wszędzie by mu wystarczyła taka kaseta 10-45. Przełożenia 34-11 i 34-10 na dokręcanie przy kole 29 to już dużo, a przełożenie 34-45 powinno pozwolić podjechać wszystkie niewielkie wzniesienia.1 punkt
-
To czy komin dostaje po pupie bardziej zależy od stosunku części wysuniętej do schowanej - a tutaj widać, że wewnątrz ramy sztyca sięga daleko poniżej skrzyżowania z górną rurą. Jedyne, co będzie dostawać po pupie to sama sztyca i jej ślizgi (ale tego też bym się zbytnio nie obawiał).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo takie widoczki szosowe u mnie trochę drogi, trochę pola, wiatr i znowu motyw krzaków...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo rower z przodu, ale ptaszysko z tyłu. (Niedaleko ujścia Brdy do Wisły)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W młynkowaniu pod górkę z prędkością dryfu kontynentalnego nie ma żadnej godności. Sobek82 ma rację, proszę mu polać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo wiosna, niemieckie asfalty i krajobrazy krainy Meklemburgia-Pomorze Przednie (Mecklenburg-Vorpommern)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Malowniczo dziś było w Beskidzie Żywieckim: http://beskidtrail.pl/zapetlony-worek-raczanski/1 punkt
-
Witam. Mam na imię Daniel. Właśnie zaczynam przygodę z szosą. Przedstawiam wam mój rower. TREK 1.1 rozm. 56L. Mój wzrost to 186cm oraz 80kg. wagi. Jest to mój pierwszy rower szosowy. Jestem totalnym amatorem, nie ścigam się na żadnych zawodach. Rower ma mi służyć do rekreacyjnej jazdy i odkrywania nowych ciekawych miejsc. Mieszkam na Mazowszu, ale planuję tez częste wypady w Góry Świętokrzyskie. Zanim dokonałem zakupu dużo czasu spędziłem w necie czytając różne fora i oglądając ogłoszenia. Budżet jaki sobie założyłem wynosił 4000tys. Rower miał być nowy. Osprzęt to min. Tiagra lub 105. Szeroką ofertę z czasem zawęziłem do kilku modeli min. Meridy Scultury 300/400, CAAD8/10, Fuji Roubax 1.5, Canyon Endurace AL. Pewnego dnia wybrałem się do lokalnego przedstawiciela marki Trek i Specialized. Wśród wielu drogich Emond czy Tarmaców stała moja przyszła maszyna, najniższy model Treka (ciężki i na słabym osprzęcie Claris) ale za to miał piękną ramę która od samego początku wpadła mi w oko. Chwila namysłu, szybka przymiarka i zacząłem negocjować ze sprzedawcą opcję przełożenia osprzętu na 105 oraz kół pod 11rz. Wieczorem szybko jeszcze przeanalizowałem swój budżet i pomyślałem czy nie pójść z tym osprzętem jeszcze wyżej. 500zł dopłaty do 105 i zapadła decyzja: zakładamy Ultegrę plus parę drobnych zmian. W stosunku do fabrycznej specyfikacji nastąpiły następujące zmiany: -Shimano Claris zastąpiła Ultegra 6800 -założone koła Bontrager TLR( po 24płaskie szprychy na koło) -ciężkie opony T1 zamieniłem na zwijane R2 - do tego tytanowe zaciski, owijka Specialized Roubax oraz białe pancerze Jagwire. Powyższe zmiany doprowadziły do obniżenia wagi z 9.91 do 8.62kg co uważam za bardzo dobry wynik jak na alu rower. Rowerem zrobiłem dopiero 200km. Jestem jak na razie mega zadowolony. Pozycja jest wygodna, rower tnie powietrze, a osprzęt pracuje świetnie. Ostatnio zakupiłem koszyki carbonowe Bontrager xxx, bidony Treka, licznik Sigma 16.16STS. Sztyca została pomalowana na biało, a mostek powędrował o jedną podkładkę niżej. W planach: pedały spd LooK S-Track, mostek 110 lub 120mm w kolorze białym( Ritchey wcs lub Deda Zero), myślę również nad wymianą siodełka na jakiegoś Fizika, Prologo, San Marco itp bo obecne jest ciężkie( zważone na wadze kuchennej pokazało 315g.) Na koniec mam do Was kilka pytań: -co sądzicie o rowerze???? tylko proszę o szczere opinie - jakie polecacie siodełka o wadze poniżej 200gr. -czy ktoś orientuje się ile mogą ważyc moje koła BONTRAGER TLR( nie są to żadne Race)? Podobno są dość pancerne ale może z czasem zamienię na coś lżejszego typu FR3, Vision Trimax, Novatec Jetfly lub DT Swiss R21. Nie interesują mnie wysokie stożki bo na carbon mnie nie stać, a aluminiowy stożek 50mm będzie tak samo ciężki jak moje obecne. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE MOIM BAAARDZO DŁUGIM POSTEM. NIEDŁUGO WRZUCĘ JAKIEŚ FOTKI Z PLENERU. DO ZOBACZENIA GDZIEŚ NA TRASIE. POZDRAWIAM DANIEL1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00