Skocz do zawartości
Octane One Prone
Przez Silver400, 12.08.2019
  • 2 627 wyświetleń
  • 4 komentarzy
  • Kolor Czarno fioletowy
  • Rocznik 2017
  • Waga 13400
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Uniwersalny Trail Bike, oparty o ramę Octane One Prone 2017 i duże koła 29". Rama zakupiona już w 2017, z jednej z pierwszych serii, jednakże gotowy rower z różnych względów wyjechał na szlak dopiero w sezonie 2019. Przez ten czas projekt został dokładnie dopracowany i wyjechał od razu w finalnej docelowej specyfikacji. Jedyne obawy miałem względem dość niskiej grupy (okazyjnie kupionych) hamulców ale w połączeniu z dużymi tarczami okazały się zupełnie wystarczające. Dużym wyzwaniem przy dobieraniu części był założony wariant kolorystyczny - fiolet, inspiracją były obręcze Dartmoora model Sniper 29". Sprzęt okazał się doskonałym kompromisem wycieczkowo-XC-górskim i w 100% spełnia pokładane w nim nadzieje. Podziękowania dla Hobo Bike Parts za wsparcie ;) Zapraszam do komentowania i dyskusji.

Komentarze

Siemka. Też mam taką ramkę i czeka na złożenie i sam nie wiem czy w końcu składać czy nie. Celowałem coś między XC a ścieżkowca i suma summarum dla mnie to zagadka jak to będzie. Jak ona się ma w praktyce w porównaniu do typowej ramy XC? Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 7.09.2019 o 18:07, przemogg napisał:

Siemka. Też mam taką ramkę i czeka na złożenie i sam nie wiem czy w końcu składać czy nie. Celowałem coś między XC a ścieżkowca i suma summarum dla mnie to zagadka jak to będzie. Jak ona się ma w praktyce w porównaniu do typowej ramy XC? Pozdrawiam

 

Generalnie jest kilka różnic, przede wszystkim rama jest ciężka w porównaniu z klasyczna ramą XC, więc sumarycznie rower nie będzie najlżejszy. Poza tą wadą reszta, to plus: 

- długa baza kół i płaski kąt widelca, a co za tym idzie, super stabilność na zjazdach, podjazdach i ekstra trakcja

- pozycja umiarkowanie sportowa, generalnie bliżej do roweru XC niż enduro, więc na długich asfaltach nie mamy wrażenia, że jesteś nie na miejscu. 

Reasumując, tracisz część szybkości i zwinności XC a zyskujesz ogrom dzielności terenowej i wygody. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...