Skocz do zawartości
Trek Trek Fuel EX8
Przez jka, 17.03.2016
  • 33 436 wyświetleń
  • 24 komentarzy
  • Kolor Ciemna zieleń (metalizowana)
  • Rocznik 2011
  • Waga 12000
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Full

Komentarze



Tak, cena dokładnie 5800 zł,

 

Rower trudno nazwać używanym, bo to jest rower powystawowy,

Przebieg praktycznie 0

 

Tak koła to 26 cali ale ja właśnie takie chciałem.

Nie chciałem tak modnych 27,5 cala.

A do 29 " to ja i fizycznie za słaby i wzrostowo za niski :)

Odnośnik do komentarza

Znam trasę Czołpino-Ustka ,jest to moja ulubiona droga ,ale ten post wskazuje na nowe możliwości ,będę tam w lipcu.

Odnośnik do komentarza

Wbrew obawom i na asfalcie rower radzi sobie znakomicie, faktem jest ze i opony jakie mam teraz na nim, pozwalają mi na to by jeździć po tym asfalcie bez większych problemów, a po zamknięciu amortyzacji to robi się naprawdę "sztywniak" do tego stopnia ze aż kusi mnie by sobie sprawić na próbę jakieś niedrogie opony ot takie typowe na asfalt. Do tego dochodzi zwrotność tego roweru, tak że mam za sobą kolejny udany zakup z którego jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj padło pierwsze 500 km tym Trek-iem.

Podtrzymuję to co napisałem, rower jest "zaj......fajny" :) warty każdej złotówki jakie na niego wydałem i na te dodatki jakie sobie do niego dokupuję np. te światełka ostrzegawcze jakie widać na tych dzisiejszych fotkach.

Odnośnik do komentarza

15-05-2016 - między jednym deszczem a drugim udało mi się przejechać 25 km i w ten sposób dobiłem tym Trek-iem do 1000 km.

Nie jest to wiele w ciągu 2 miesięcy, ale na tyle starczyło czasu.

 

Za to mam już za sobą, etap jakbym to nazwał, "upiększania" tego roweru, zakupów dodatków, czasami potrzebnych czasami traktowanych jako kaprys, a wszystko to umieściłem w galerii do tego roweru.

 

http://www.forumrowerowe.org/gallery/album/3501-trek-fuel-ex8/

 

Na tą chwilę nie widzę potrzeby by coś tam jeszcze dokupywać, coś zmieniać, testowo założyłem inne siodełko (San Marco) bo jakoś nie do końca jestem pewien tego oryginalnego "Bontrager" cóż zobaczę co i jak.

 

W przyszłości może coś tam jeszcze w nim zmienię, bo coś mi tam kołacze się jeszcze po głowie, ale to tylko takie sobie gdybanie :)

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: Kowal1986 · 05.08.2022
      Już pozbyłem się tej chińskiej ramy - krzywo wykonana była mufa suportu PressFit i łożyska zdychały co kilkaset km (nawet kątowe od Enduro w topowym suporcie skręcanym WheelsMfg). Pan K. w ramach gwarancji zrobił planowanie mufy, ale nie miałem już zaufania do tej ramy i sprzedałem ją za grosze. Nowy nabywca po roku nic mi nie reklamował (informowałem go o tym fakcie), ale ogólnie nie polecam... Wyleczyłem się z karbonu i teraz ujeżdzam stalowego Ritchey Ultra, do którego przerzucilem całe
    • Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 05.08.2022
      Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to: 1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36  Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania. 2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka.  3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX Jak zwykle Token robi robotę. 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 02.08.2022
      W  SL są  osie z niedementowalnymi klamkami więc bardzo ciężkie, a wydaje mi się, że w SLX są inne, lżejsze i nie wiem czy będzie sens je wymieniać.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 02.08.2022
      A chyba teraz kojarzę z szosa org  . Jakbyś znalazł chwilę czasu to bym poprosił link o te sztywne ośki, muszę w końcu swoje zważyć, bo wiem że na tym elemencie da się też zaoszczędzić. I podaj proszę jak się spisuje te siodełko Specialized Romin Evo Mirror  . 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Tak, fabrycznie ważył dokładnie 9,3 kg w rozmiarze M (oczywiście bez pedałów) z ciężkim dętkami. Bardzo dużo zaoszczędziłem  na kołach Farsports (masa 1320 gramów) i kierownicy Cadex AR (180 gramów w rozmiarze 440 mm), zmieniłem też osie na J&L, opony na Terra Speed (z mlekiem).
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      No to super waga, bo docelowo tam podawali chyba 9,3. Też mam w planach na przyszły sezon na mały upgrade, a dokładnie kierownica nieco szersza 440 i mostek 80 może 90, ale to jeszcze zobaczę. Pewnie też wpadną w między czasie inne koszyki no i oczywiście opony, myślę o Tufo Thundero w 40c + wkładki od PTN   
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Elegancki rower. Też mam Grizla, ale SL. Po zmianie kół, opon, kierownicy i siodełka udało mi się zejść do 8,4 kg (z pedałami, koszykami na bidon). Tak mi się spodobała jazda tego typu, że rower szosowy stoi prawie nieużywany.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      Chciałem coś innego ale nie chciałem zrezygnować z bezdroży. Mimo że jeżdżę na rowerze przez całe życie, tak teraz naprawdę zaczynam odkrywać wcześniej nieodkryte  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...