Skocz do zawartości
Trek Trek Fuel EX8
Przez jka, 17.03.2016
  • 49 615 wyświetleń
  • 24 komentarzy
  • Kolor Ciemna zieleń (metalizowana)
  • Rocznik 2011
  • Waga 12000
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Full

Komentarze



Tak, cena dokładnie 5800 zł,

 

Rower trudno nazwać używanym, bo to jest rower powystawowy,

Przebieg praktycznie 0

 

Tak koła to 26 cali ale ja właśnie takie chciałem.

Nie chciałem tak modnych 27,5 cala.

A do 29 " to ja i fizycznie za słaby i wzrostowo za niski :)

Odnośnik do komentarza

Znam trasę Czołpino-Ustka ,jest to moja ulubiona droga ,ale ten post wskazuje na nowe możliwości ,będę tam w lipcu.

Odnośnik do komentarza

Wbrew obawom i na asfalcie rower radzi sobie znakomicie, faktem jest ze i opony jakie mam teraz na nim, pozwalają mi na to by jeździć po tym asfalcie bez większych problemów, a po zamknięciu amortyzacji to robi się naprawdę "sztywniak" do tego stopnia ze aż kusi mnie by sobie sprawić na próbę jakieś niedrogie opony ot takie typowe na asfalt. Do tego dochodzi zwrotność tego roweru, tak że mam za sobą kolejny udany zakup z którego jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj padło pierwsze 500 km tym Trek-iem.

Podtrzymuję to co napisałem, rower jest "zaj......fajny" :) warty każdej złotówki jakie na niego wydałem i na te dodatki jakie sobie do niego dokupuję np. te światełka ostrzegawcze jakie widać na tych dzisiejszych fotkach.

Odnośnik do komentarza

15-05-2016 - między jednym deszczem a drugim udało mi się przejechać 25 km i w ten sposób dobiłem tym Trek-iem do 1000 km.

Nie jest to wiele w ciągu 2 miesięcy, ale na tyle starczyło czasu.

 

Za to mam już za sobą, etap jakbym to nazwał, "upiększania" tego roweru, zakupów dodatków, czasami potrzebnych czasami traktowanych jako kaprys, a wszystko to umieściłem w galerii do tego roweru.

 

http://www.forumrowerowe.org/gallery/album/3501-trek-fuel-ex8/

 

Na tą chwilę nie widzę potrzeby by coś tam jeszcze dokupywać, coś zmieniać, testowo założyłem inne siodełko (San Marco) bo jakoś nie do końca jestem pewien tego oryginalnego "Bontrager" cóż zobaczę co i jak.

 

W przyszłości może coś tam jeszcze w nim zmienię, bo coś mi tam kołacze się jeszcze po głowie, ale to tylko takie sobie gdybanie :)

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Rower na ramie Muesinga Twinroad Lite
      Przez: wojtasin · 26.02.2024
      Wiem, że trochę już minęło, ale pytanie jest - czy w tylny wideł wejdzie opona 1,75" (47 mm)?
    • Kross Esker 8.0
      Przez: SpinOff · 23.02.2024
      Po przesiadce z grupy szosowej, jestem pod wrażeniem tego jak mocno GRX napina łańcuch nawet bez załączonego sprzęgła. Na koła wleciały opony 47mm na mleku i przy ciśnieniu 1,6 bara, to czysta przyjemność z jazdy, nawet po mocno wyboistych drogach. Rower też się fajnie zbiera z miejsca i czuć że waży zdecydowanie mniej od aluminiowych graveli. Rama ma błyszczący lakier, który dobrze się czyści z błota. Jak to zwykle w Krosie, fabrycznie jest zamontowana kierownica 440mm. Jak dla mnie, za sz
    • Kross Esker 2.0
      Przez: SpinOff · 23.02.2024
      Entry level Krossa z 2020 roku. Dobrze mi się na nim jeździło, ale drugi raz nie kupiłbym gravela z szosową grupą. Na wybojach łańcuch strasznie obija się o ramę, a na zjazdach i tak nie wykorzystuję ostatniej koronki. Co do aluminiowego widelca, to trochę czuć jego twardość. Nawet na oponach 40mm kierownica potrafi czasem dać po rękach. Na plus prowadzenie linek w ramie. W żadnym rowerze przednia przerzutka nie chodzi tak lekko jak w tym. Rozmiar L z poziomą 550mm idealnie pasuje, ale musi
    • Trek 920
      Przez: Strek · 01.02.2024
      W zasadzie to już biały kruk, bo chyba od roku nie ma go już w akrualnej produkcji treka , zaczynam zbierać trochę zapasowych części do tego nosorożca bo jedzi mi się nim naprawdę bardzo dobrze....
    • Trek 920
      Przez: KNKS · 01.02.2024
      Super 😎 Tak jak nie lubię tego typu rowerów, tak ten bardzo mi się podoba.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 01.02.2024
      no to mój waży teraz w okolicach 12kg, po zmianie kół, dętek na TPU, kiery, sztycy siodła, przerzutki tylnej i łańcucha, hamulców.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 31.01.2024
      obecnie waga okolice 11kg. Zmienione koła, amor i napęd 1x10 na ten sezon wymiana napędu na kompletny XT M8000 1x11 i zobaczymy ile waga pokaże + tubeless fabrycznie rower ważył 12.3 samo przejście na napęd 1x10 dało wagę 12 kg. 
    • GT i-drive 2.0
      Przez: MrJ · 31.01.2024
      Styczeń 2024 - rozbiórka roweru na części. Większość zostanie wykorzystana do przekładek, natomiast rama + damper + przyległosie idą na sprzedaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...