OpisNowy projekt na nowej ramce.<br />Zmiany:<br />- listopad 2015; Przerzutka przód XT M770, nowe tulejki do dampera, pedały Straitline AMP.<br />- grudzień 2015, napęd 9sp :P. Manetki M770, kaseta M760, łańcuch HG93, Opony Schwalbe Racing Ralph 2.25 Perf<br />- marzec 2016; zmiana amorka, w miejce Pike'a wskakuje Fox36 van R<br />- czerwiec 2016, siodełko WTB Volt Pro 150<br />- zima 2016/2017, damper Monarch RT3, licznik Sigma BC1212 STS<br />- czerwiec 2017, przerzutka XT RD-M772 GS. SLX się popsuł.<br />- sierpień 2017, Jeden Racing Ralph mi się przetarł. założyłem Bontragery, po 2 dniach rozdziałem jedna na szkle. Trzeba było kupić nowe gumy, wybór padł na Geax Goma. Wpadła też sztyca Thomson Elite.<br />- wrzesień 2017, jako że sztyca Thomsona okazała się pęknięta na jarzmie na jej miejsce skoczyła Truvativ Stylo Race. niestety, waga 80g większa, ale jakoś to przeżyję...<br />
- grudzień 2017, zacisk Deore z tyłu wylatuje, w jego miejsce zamontowany SLX 7000, klocki metal.<br />
lipiec 2018, - wpada mostek Sixpack Leader<br />
wrzesień 2018, w miejsce Foxa '06 wpada Durolux '15. Jako że rura taper również i stosowne stery Octane One.
marzec 2019 - zmiana ramki, także rusza nowy projekt.
Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
Wszedłem na peppera szukając hulajnogi, kupiłem następny rower
Oczywiście zanim jeszcze wyjechał na drogę już zamówiłem części do podmiany. Karbonowa kiera, sztyca, lepsze tarcze. Zobaczymy co dalej